Charlotte mag niet nomineren. Bart en Jason gaan op Danny gewoon omdat ze vinden dat hij er niet hoort te zijnquote:
Pff, dus toch net als vorig jaar. Onbegrijpelijk en echt idioot.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Die hebben ze gister gekregen met weetjes van buiten
quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Pff, dus toch net als vorig jaar. Onbegrijpelijk.
Ja ik zit meer op JAA dan hier. Dat loopt nog even en daar is buiten dat er weinig opdrachten zijn, vrijwillige/gedwongen exits ook haast geen eliminatieopdrachten meer. Dus dat kabbelt ook voort, maar daar zit meer dynamiek in dan in BB en dus leuker om te volgen. Ook de TV uitzendingen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
ja....
hoe maak je van een rls een flopshow..![]()
verwacht er niet veel meer van.. kijk al bijna niet meer.. JAA wel nog wat te doen?
Oh ja ! Ff vergetenquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:11 schreef marky het volgende:
[..]
Charlotte mag niet nomineren. Bart en Jason gaan op Danny gewoon omdat ze vinden dat hij er niet hoort te zijn
Dat is toch niet voor de nominaties?quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:18 schreef Donna1000 het volgende:
Je kunt nu stemmen wie je favoriet is
Ik heb geen idee, heb op Jason gestemd (sorry verkeerde quote) Ik bedoelde dat ik geen idee heb of dit voor de nominatie isquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:18 schreef Donna1000 het volgende:
Je kunt nu stemmen wie je favoriet is
Inderdaad erg verwarrendquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:25 schreef freaky40 het volgende:
Verwarrend weer dit want is dit hét bericht op social media wat we in de gaten moesten houden of is dit extra?
Lotje staat al in de finalequote:Op woensdag 22 maart 2023 11:24 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waarom staan er maar 4 waar je op kan stemmen
lotjegetikt staat in de fianle al.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waarom geen Lindsey of Lotjegetikt?
Weten wij toch allemaal al.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:27 schreef Joyce-43 het volgende:
het had wel leuk geweest als ze die krant ook online gezet hadden voor ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |