Ja dat is dat boek. Bah.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:27 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
WTFF is dit voor shit![]()
Is deze ook van hun?
[ afbeelding ]
Ja, een vinger in een vagina, Robbert M gaat stukquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:45 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[ afbeelding ]
nou ik heb genoeg gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze waren een kaars vergeten.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:45 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[ afbeelding ]
nou ik heb genoeg gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar staat op die poster dat het over seksuele handelingen gaat? Als die Raisa Blommenstein dat er in ziet, dan vraag ik mij vooral af waar hey in haar eigen seksuele ontwikkeling mis is gegaan.quote:
Nep. Dat is het. Op de school van mijn kinderen, of op welke basisschool dan ook in mijn omgeving, wordt er echt niets uitgedeeld wat ook maar in de buurt komt van de “voorbeelden” die hier voorbij komen. Ook het lesmateriaal van de Rutgers stichting lijkt in niks op wat in dit topic voorbij komt.quote:
Wat een haat straalt dat mens toch uit.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:23 schreef SootSprite het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CqDmAAFDxDX/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Dat leek me ook al wel erg ver gaan en ook zwaar debiel, dus dat had ik met een korrel zout genomen, maar met de huidige tijdsgeest zou ik me oprecht niet verbazen als (een deel van) dit topic gewoon waar was.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:38 schreef knoopie het volgende:
[..]
Nep. Dat is het. Op de school van mijn kinderen, of op welke basisschool dan ook in mijn omgeving, wordt er echt niets uitgedeeld wat ook maar in de buurt komt van de “voorbeelden” die hier voorbij komen. Ook het lesmateriaal van de Rutgers stichting lijkt in niks op wat in dit topic voorbij komt.
Kortom; geloof niet alles wat op twitter voorbij komt. Op de meeste scholen wordt dit op een hele gezonde en op de leeftijd aangepaste manier gedaan.
Om een concreet voorbeeld te geven; in groep vier leren de kinderen dat het prima is om je grenzen aan te geven voor wat voor jou niet meer fijn voelt. En het voorbeeld dat daar dan bij gegeven wordt is die ene tante die jou wil zoenen, terwijl jij dat helemaal niet wil. Dt is de manier waarop “wat vind jij fijn” wordt uitgelegd. En niet met seks, pijpen of nijntje die van achteren genomen wordt.![]()
Zelf googlen? Dat lijkt al bijna op zelf nadenken... brrrr. Kan ik niet gewoon de mening van een willekeurig iemand op instagram klakkeloos overnemen?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 22:52 schreef tcr het volgende:
Je kan ook gewoon erna Googlen ipv naar die verdienmodelen te luisteren:
https://seksuelevorming.n(...)lslessen-voor-thuis/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |