Op hun werktelefoon.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
Toepasselijkcrasht mij browser telkens als ik dat filmpje probeert te openen.
Ik zou me eerder zorgen maken dat er ambtenaren zijn die tiktok gebruiken.
Ja maar ik zou me juist zorgen maken dat je werknemers uberhaupt tiktok gebruiken, waar dan ook. Je hebt toch geen tieners in dienst?quote:
Ik snap sowieso niet waarom mensen Tiktok gebruiken. Dat medium heeft volstrekt een garantie dat er geen inhoud of diepgang ana te pas komt.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Waarom zou je überhaupt dat soort apps op je werktelefoon installeren? Hell, ik snap al niet waarom mensen TikTok gebruiken op hun privé telefoon
Op die werktelefoon is het straks niet meer mogelijk om TikTok te installeren.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:03 schreef Confetti het volgende:
Debiele symboolpolitiek. Het is niet zo dat China alleen met die app zou kunnen hacken. Als ze al Apple of Android kunnen hacken, dat is niet meer zo eenvoudig.
Mark Rutte is het hiermee eens.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:43 schreef ACT-F het volgende:
Gebruik dan ook een echte werktelefoon![]()
[ afbeelding ]
Dat wat daar gebeurt heeft zo z'n invloed op de wereld búiten TikTok, in sommige gevallen 'helaas'.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:02 schreef Zorro het volgende:
Die technische ontwikkelingen vond ik altijd erg leuk, maar de nadelen beginnen toch wel erg vervelend te worden.
vooral dat laatste is erg handigquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:14 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Mark Rutte is het hiermee eens.
Bijkomend voordeel is de beperkte ruimte voor het opslaan van sms'jes.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:43 schreef ACT-F het volgende:
Gebruik dan ook een echte werktelefoon![]()
[ afbeelding ]
Er staan op Tiktok ook best interessante, serieuze filmpjes voor volwassenen. Ik kijk bijvoorbeeld wel eens filmpjes waarin uitleg wordt gegeven over bouwkundige mislukkingen (ingestorte gebouwen en hoe dat kwam), over bijzondere bezienswaardigheden in Londen, etc.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:52 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ja maar ik zou me juist zorgen maken dat je werknemers uberhaupt tiktok gebruiken, waar dan ook. Je hebt toch geen tieners in dienst?
Hoezo? Wordt het voor Kamerleden ook verboden?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:18 schreef Magister_Artium het volgende:
Geen dansende Kamerleden meer in beeld…
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |