Een jolientje is met zalmquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:37 schreef Ireth het volgende:
Hier trouwens een Jolientje vandaag...
Bloemkool, maar dan met gekookte aardappelen, zoete komkommer, maïzena papje en een gehaktballetje
Ik vermoed Nawel of Grace, aangezien die er toch elke week zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:38 schreef Jockari het volgende:
Ze gokken wie ze morgenvroeg gaan horen van de oud-bewoners.
Misschien worden ze wel gewekt door een jankende Amy Weenhuis.
[ afbeelding ]
Lekker maar dan zonder papje aubquote:![]()
Op dinsdag 21 maart 2023 17:37 schreef Ireth het volgende:
Hier trouwens een Jolientje vandaag...
Bloemkool, maar dan met gekookte aardappelen, zoete komkommer, maïzena papje en een gehaktballetje
nou ik stamp het gewoon aardappelen, gekookte andijvie stampen zonder melk en boter en dan heerlijk op je bord lekker jus erbij en lapje vleesquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:54 schreef marky het volgende:
[..]
Als je het niet stampt maar door de puree doet kan dat. Ik stamp liever met klontje boter.
Het is stampot rauwe andijviequote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik stamp het gewoon aardappelen, gekookte andijvie stampen zonder melk en boter en dan heerlijk op je bord lekker jus erbij en lapje vlees![]()
bij mijn niet ik kook mijn andijviequote:
Nou volgens mij proeven ,e geen aard meer met al die melk gatverdammequote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:54 schreef marky het volgende:
[..]
Als je het niet stampt maar door de puree doet kan dat. Ik stamp liever met klontje boter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Dat ziet er lekker uit !quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:05 schreef Joyce-43 het volgende:
zo ziet mijn stampot andijvie eruit maar dan zonder bal gehakt hahaha
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:05 schreef Joyce-43 het volgende:
zo ziet mijn stampot gekookte andijvie eruit maar dan zonder bal gehakt hahahaDit is de mijnesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |