De kijker heeft een belangrijke stem aldus de live van zaterdag, dus de kijker gaat gewoon nomineren hoor, zoals elke week.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dus lott weet al dat er niet genomineerd gaat worden door kijkers en dat er gewoon 1 weggaat
Ja ze neemt het weer helemaal over hequote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:10 schreef marky het volgende:
Charlotte weet zich er meteen weer tussen te wurmen. Gelijk daar waar het cameramoment is. Jason is gelukkig oprecht blij voor hem.
Stemmen is datquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De kijker heeft een belangrijke stem aldus de live van zaterdag, dus de kijker gaat gewoon nomineren hoor, zoals elke week.
Verbaasd me totaal nietquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ze neemt het weer helemaal over he
Tijd voor de supermarkt dus. Tot later COSquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:17 schreef Monique___ het volgende:
dennie denkt dat lolien zijn worst ruikt
![]()
moet het ook nog 3x zeggen want lolien snapte het niet
Goed plan.. ga ik ook even doenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tijd voor de supermarkt dus. Tot later COS
Vreselijk ik begin echt een pesthekel aan het groepje Danny, Charlotte, Lindsey te krijgen. Mogen ze van mij gewoon de poort uitschoppen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ze neemt het weer helemaal over he
Oeh lekker met krokant gebakken blokjes Chorizo en 'n gebakken uitje er doorquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:33 schreef marky het volgende:
Neeeeee ze gaan de andijvie koken... Tis stampot rauwe andijvie wat een stomme oenen.
Ik zei het tochquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:33 schreef marky het volgende:
Neeeeee ze gaan de andijvie koken... Tis stampot rauwe andijvie wat een stomme oenen.
Of met prei, ui, ei en spekkies!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oeh lekker met krokant gebakken blokjes Chorizo en 'n gebakken uitje er door
Doe het met spekjes rookworst en veel jusquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oeh lekker met krokant gebakken blokjes Chorizo en 'n gebakken uitje er door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |