En toen werd ze wakker een taalde niemand meer naar haar....quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:41 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Charlotte steekt niet onder stoelen of banken dat ze enkel meedoet voor wat er na BB komt (fame; sociale media volgers;..). Dan begint het avontuur pas echt voor haar had ze eens gezegd.
Omg. 🤣🤣 ja je hebt helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:39 schreef angele650 het volgende:
FEBO moet nu alleen nog zorgen dat Bart of Jason PoN heeft, staan Jolien, Danny en Lindsey er op
dubbele exit volgende week, dus Jolien en Danny er uit, hebben ze 2 belgen en 2 nederlanders, 2 mannen en 2 vrouwen ... alsook een lesbiene en een man met vrouwelijke trekjes, en de finale is niet volledig wit ... dat is 10 op 10 op de woke schaal, toppie!
🤣quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:57 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Danny komt daar om lol te maken he. Niet voor het spel.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:04 schreef Ireth het volgende:
Lot verteld het hele verhaal van een enge film, jolien valt af en toe bij, die kent hem ook schijnbaar.
Jolien: "en ze leefden allemaal nog hé toen ze vermoord werden"
Ding Dong ?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:14 schreef Ireth het volgende:
Ik verbaas me over het gegeven dat lot heel veel filmmuziek weet te benoemen, wie de uitvoerende artiesten waren en het dan ook nog weet te zingen...
Ik onthoud niet eens hoe mijn deurbel gaat??![]()
Natuurlijk durven die dat.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:16 schreef ben34567 het volgende:
Het spannendste wat er nog rest voor mij is of febo het zal aandurven om Charlotte te laten winnen tegen Bart of Jason ondanks het bestaan van polls.
Er is echt nog nooit een iemand uit dat BB gekomen die onthouden is.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En toen werd ze wakker een taalde niemand meer naar haar....
Charlotte is totaal verbrand. Die gaat geen opdrachten of dergelijke krijgen na BB.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:41 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Charlotte steekt niet onder stoelen of banken dat ze enkel meedoet voor wat er na BB komt (fame; sociale media volgers;..). Dan begint het avontuur pas echt voor haar had ze eens gezegd.
Die heeft dat allemaal op voorhand ingestudeerd, ook haar act.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:14 schreef Ireth het volgende:
Ik verbaas me over het gegeven dat lot heel veel filmmuziek weet te benoemen, wie de uitvoerende artiesten waren en het dan ook nog weet te zingen...
Ik onthoud niet eens hoe mijn deurbel gaat??![]()
Het enige dat ze nog zou kunnen doen is een BB aftertalk show indien er nog edities komen maar die markt is al verzadigd door Lieze/Nawel/Naomie/...quote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:19 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Er is echt nog nooit een iemand uit dat BB gekomen die onthouden is.
Ja, das meestal met een underdog.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:23 schreef ben34567 het volgende:
Ik vind het grappig dat Chiara meer IG volgers heeft dan Charlotte terwijl sociale media haar niets kan schelen en haar vriendinnen amper moeite deden om stories te posten tijdens haar deelname.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |