abonnement Unibet Coolblue
pi_208479042
FEBO moet nu alleen nog zorgen dat Bart of Jason PoN heeft, staan Jolien, Danny en Lindsey er op
dubbele exit volgende week, dus Jolien en Danny er uit, hebben ze 2 belgen en 2 nederlanders, 2 mannen en 2 vrouwen ... alsook een lesbiene en een man met vrouwelijke trekjes, en de finale is niet volledig wit ... dat is 10 op 10 op de woke schaal, toppie!
pi_208479053
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 13:39 schreef angele650 het volgende:
FEBO moet nu alleen nog zorgen dat Bart of Jason PoN heeft, staan Jolien, Danny en Lindsey er op
dubbele exit volgende week, dus Jolien en Danny er uit, hebben ze 2 belgen en 2 nederlanders, 2 mannen en 2 vrouwen ... alsook een lesbiene en een man met vrouwelijke trekjes, en de finale is niet volledig wit ... dat is 10 op 10 op de woke schaal, toppie!
We weten nog niet wat Jolien mag doen ivm haar belangrijke blala bij het nomineren.
pi_208479182
Ik vind Charlotte eng. Een robot die iedereen kan laten geloven dat ze lief en niet-egoïstisch is. Weet niet hoe ze in het echte leven is maar voor haar act in BB heeft ze zich goed voorbereid.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 maart 2023 @ 13:56:20 #29
335263 freaky40
pi_208479208
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 13:54 schreef ben34567 het volgende:
Ik vind Charlotte eng. Een robot die iedereen kan laten geloven dat ze lief en niet-egoïstisch is. Weet niet hoe ze in het echte leven is maar voor haar act in BB heeft ze zich goed voorbereid.
Ze doet me denken aan Nawel van vorig jaar, die lukte het ook om veel naar haar hand te zetten maar net niet genoeg om de finale te halen. Charlotte met al haar macht bij haar achterban/Febo-familie is natuurlijk nu meer in staat. Toch vind ik Charlotte veel sympathieker en knapper ook dan Nawel, maar echt eerlijk gaat het natuurlijk niet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208479221
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 13:36 schreef czvt het volgende:
Danny gaat de muts van Lindsey bijwerken! Hilarisch!
Danny komt daar om lol te maken he. Niet voor het spel.
pi_208479239
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 13:54 schreef ben34567 het volgende:
Ik vind Charlotte eng. Een robot die iedereen kan laten geloven dat ze lief en niet-egoïstisch is. Weet niet hoe ze in het echte leven is maar voor haar act in BB heeft ze zich goed voorbereid.
Jason en eventueel Bart zijn de enige normalen. De rest is fake
pi_208479290
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 13:56 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ze doet me denken aan Nawel van vorig jaar, die lukte het ook om veel naar haar hand te zetten maar net niet genoeg om de finale te halen. Charlotte met al haar macht bij haar achterban/Febo-familie is natuurlijk nu meer in staat. Toch vind ik Charlotte veel sympathieker en knapper ook dan Nawel, maar echt eerlijk gaat het natuurlijk niet.
Ik zou liever een glas met Nawel dan met Charlotte gaan drinken. Nawel had meer spontaniteit en deed gewoon waar ze zin in had in het huis. Alles wat Charlotte zegt of doet komt zo fake en onoprecht over weet niet of dit een soort "veramerikanisering" is maar ze is een parodie van een L.A. girl.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 maart 2023 @ 14:12:38 #33
335263 freaky40
pi_208479408
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 14:03 schreef ben34567 het volgende:

[..]
Ik zou liever een glas met Nawel dan met Charlotte gaan drinken. Nawel had meer spontaniteit en deed gewoon waar ze zin in had in het huis. Alles wat Charlotte zegt of doet komt zo fake en onoprecht over weet niet of dit een soort "veramerikanisering" is maar ze is een parodie van een L.A. girl.
Ik zag dat totaal niet bij Nawel. In het begin nog wel, toen was ze wat naïef zelfs, daarna dacht ze dat ze god was met enkel en alleen maar op bed liggen. Dat is bij Charlotte totaal niet het geval.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208479430
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 13:17 schreef ben34567 het volgende:
Dat Charlotte in de finale ging staan voelde iedereen wel aan. Knap staaltje manipulatie weer met de secret room rangschikking. Ik denk dat er waarheid is in de geruchten dat ze goed bevriend is met iemand uit de productie.
We hebben toch kunnen zien hoe ze het spel had gedaan. Heel snel en jolien maar iets langer erover gedaan. Gewoon mazzel gehad. Alleen dat er van te voren niet was verteld dat het om de tijd ging was niet netjes van bb
pi_208479435
De gunsten die Charlotte al gekregen heeft :
- exit ongedaan gemaakt door exit Rob terwijl Ias in een soortgelijke situatie wel naar huis moest
- automatische nominatie ongedaan gemaakt door zeer discutabele winnende act waarvoor kijkers maar 30 minuten de tijd hadden om te stemmen
- de tijd die plots van belang was voor de rangschikking van de secret room waardoor ze 'toevallig' als eerste stond en een finaleticket cadeau kreeg
- terugkeer van Danny/Chelsea/Chayron (allemaal vrienden van haar in het huis)
- concert van Chelsea nadat ze meermaals febo had opgeroepen om haar terug te zien
- groter verjaardagsfeest tegenover de andere jarigen
- toevallig een paar wijnflessen in de wall nadat ze tegen febo had gezegd dat ze daar zin in had
- een beautyset nadat ze tegen febo zei dat ze dat wou

Zullen er vast meer zijn
pi_208479453
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 14:14 schreef Koos1958 het volgende:

[..]
We hebben toch kunnen zien hoe ze het spel had gedaan. Heel snel en jolien maar iets langer erover gedaan. Gewoon mazzel gehad. Alleen dat er van te voren niet was verteld dat het om de tijd ging was niet netjes van bb
Het punt was dat indien Charlotte niet de beste tijd had met het secret room spel ze wel iets anders hadden gevonden om haar toch de eerste plaats te kunnen geven.
pi_208479459
Die obsessie van …..om de haverklap denken aan feestje…
pi_208479468
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 13:58 schreef Meneer_Meneer het volgende:

[..]
Jason en eventueel Bart zijn de enige normalen. De rest is fake
Bart met zijn principes en saaie gedrag vind ik te normaal.
pi_208479482
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 14:15 schreef ben34567 het volgende:

[..]
Het punt was dat indien Charlotte niet de beste tijd had met het secret room spel ze wel iets anders hadden gevonden om haar toch de eerste plaats te kunnen geven.
Denk je dit echt. Dat kan endemol zich niet veroorloven want alles komt uit en kunnen deelnemers een rechtzaak starten. Waarom doe je geen klacht indienen als je dit echt zo oneerlijk vind.
pi_208479548
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 14:17 schreef Koos1958 het volgende:

[..]
Denk je dit echt. Dat kan endemol zich niet veroorloven want alles komt uit en kunnen deelnemers een rechtzaak starten. Waarom doe je geen klacht indienen als je dit echt zo oneerlijk vind.
Waarom zou ik klacht indienen als niet-deelnemer ? Iedereen weet dat het oneerlijk verloopt en gemanipuleerd wordt maar je hebt geen grond om op te staan want febo kan zich blijven verbergen achter "mijn huis mijn regels". Enkel wat in het contract staat is juridisch van belang.
pi_208479575
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 14:22 schreef ben34567 het volgende:

[..]
Waarom zou ik klacht indienen als niet-deelnemer ? Iedereen weet dat het oneerlijk verloopt en gemanipuleerd wordt maar je hebt geen grond om op te staan want febo kan zich blijven verbergen achter "mijn huis mijn regels". Enkel wat in het contract staat is juridisch van belang.
Het is ook vrij makkelijk aantoonbaar te maken, want de regel "als er een Nederlander uitgaat, moet er een Nederlander terug" was opeens bedacht, terwijl dit geen thema was toen Rob eruit ging en Charlotte bleef. Was 2 keer een identieke situatie, 2 keer een andere regel.
pi_208479587
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 14:24 schreef Hoylei het volgende:

[..]
Het is ook vrij makkelijk aantoonbaar te maken, want de regel "als er een Nederlander uitgaat, moet er een Nederlander terug" was opeens bedacht, terwijl dit geen thema was toen Rob eruit ging en Charlotte bleef. Was 2 keer een identieke situatie, 2 keer een andere regel.
Dat Danny terug kwam vond ik ook apart en had niet gehoeven van mij.
pi_208479590
Charlotte is zo vreselijk nep vorige week zaterdag had ze het bij mijn bezwezen. Gaat ze Ali mooi toespreken van je gaat er niet uit bla, bla, bla, maar toen Ali echt eruit moest zag je gewoon aan haar dat ze niet oprecht was naar Ali toe heel nep geen tranen zag je bij haar alleen een zielige blik gaf ze aan zag vreselijk nep uit.
pi_208479633
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 14:26 schreef Koos1958 het volgende:

[..]
Dat Danny terug kwam vond ik ook apart en had niet gehoeven van mij.
en dat Ias door een vrijwillige exit van een Nederlander ook weg moest terwijl Charlotte na een vrijwillige exit van een Nederlander wel kon blijven volgens hun regelboek. Hier zou eventueel juridisch het discriminatiebeginsel kunnen worden ingeroepen door Ias want de situatie was identiek. Alleen ging Rob weg tijdens de liveshow terwijl Chiara al een paar dagen eerder vertrok maar wie de livestream keek weet dat Rob zijn besluit al paar dagen voor de liveshow vaststond. Hij moest van febo alleen doen alsof hij nog twijfelde tot aan het einde van de liveshow.
pi_208479693
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 14:16 schreef Koos1958 het volgende:

[..]
Bart met zijn principes en saaie gedrag vind ik te normaal.
Charlotte en Danny met hun social media gedrag vind ik te extreem.
pi_208479797
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 14:34 schreef Meneer_Meneer het volgende:

[..]
Charlotte en Danny met hun social media gedrag vind ik te extreem.
Charlotte steekt niet onder stoelen of banken dat ze enkel meedoet voor wat er na BB komt (fame; sociale media volgers;..). Dan begint het avontuur pas echt voor haar had ze eens gezegd.
pi_208479850
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 14:41 schreef ben34567 het volgende:

[..]
Charlotte steekt niet onder stoelen of banken dat ze enkel meedoet voor wat er na BB komt (fame; sociale media volgers;..). Dan begint het avontuur pas echt voor haar had ze eens gezegd.
ja ze verwacht ook veel aanbiedingen, heeft ze al heel vaak gezegd
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_208479865
Leuk we gaan het weer hebben over amerikaanse acteurs en actreutels en artiesten
We schrijven mee Lotje vertel meer *O*
pi_208479866
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 14:41 schreef ben34567 het volgende:

[..]
Charlotte steekt niet onder stoelen of banken dat ze enkel meedoet voor wat er na BB komt (fame; sociale media volgers;..). Dan begint het avontuur pas echt voor haar had ze eens gezegd.
En dan dalen mensen pas echt in mijn achting.
pi_208479901
Jolien is intelligent. Een nieuwe musical, ze weet de naam niet meer, "iets met een boot zoals Titanic"... Jeezus, gaat over the red star line, emigratie naar amerika.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')