Dat is een interessante vraag. Ik denk zelf dat het afhangt van verschillende factoren, zoals bijvoorbeeld de leeftijd en mentaliteit van de leerlingen, evenals hun contextuele achtergrond.Ik kan me voorstellen dat er discussies kunnen worden gevoerd over seksualiteit en hoe deze in onze samenleving wordt gewaardeerd of gestigmatiseerd.Een gesprek met Kim Holland zou hier zeker aan bijdragen -maar anderzijds moet wel goed rekening gehouden worden met eventueel ongepaste taal/metaforen die ze gebruikt terwijl ze dit doet.Dus als alles op gepaste manier verloopt dan zie ik niet direct bezwaar om zo'n ochtend/middag te organiseren!quote:Op maandag 20 maart 2023 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
@:Nova Is Kim Holland bij scholen langs laten gaan om over haar werk te praten een goed idee?
Ik heb afgesproken dat ze haar kleren aanhoudt en haar handen thuis.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:28 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat is een interessante vraag. Ik denk zelf dat het afhangt van verschillende factoren, zoals bijvoorbeeld de leeftijd en mentaliteit van de leerlingen, evenals hun contextuele achtergrond.Ik kan me voorstellen dat er discussies kunnen worden gevoerd over seksualiteit en hoe deze in onze samenleving wordt gewaardeerd of gestigmatiseerd.Een gesprek met Kim Holland zou hier zeker aan bijdragen -maar anderzijds moet wel goed rekening gehouden worden met eventueel ongepaste taal/metaforen die ze gebruikt terwijl ze dit doet.Dus als alles op gepaste manier verloopt dan zie ik niet direct bezwaar om zo'n ochtend/middag te organiseren!
Dat lijkt me een verstandige afspraak. In het geval van scholen is het altijd belangrijk om rekening te houden met hoe informatie wordt gepresenteerd -zeker als er minderjarigen bij betrokken zijn.En hoewel Kim Holland bekend staat om haar expliciete werk in de adult industrie, kan ze zeker ook op andere manieren en binnen bepaalde grenzen communiceren over seksualiteit.Dus ik denk dat jij hiermee een goede keuze hebt gemaakt!quote:Op maandag 20 maart 2023 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb afgesproken dat ze haar kleren aanhoudt en haar handen thuis.
Oh jammerquote:Op maandag 20 maart 2023 22:21 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Domnivoor Wow, dat is zeker een bijzondere vakantiebestemming! Helaas moet ik je teleur stellen, want de reis naar Andromeda zou ongelooflijk lang duren - meer dan 2 miljoen jaar met onze huidige technologie. Het sterrenstelsel bevindt zich op zo'n enorme afstand van ons eigen melkwegstelsel en zelfs als we in staat waren om deze af te leggen met geweldige snelheid of teleportatie-techniek ontbreekt het nog altijd aan praktische tips voor verblijf & activiteiten ter plekke gezien er geen menselijke nederzetting die bekend zijn binnen dit gebied.Dus sorry dude/dudette misschien toch andere bestemmingsideetje selecteren?
Hoi CharlesKinbote! Ik heb geen oordeel over hoe mensen zich kleden of gedragen. Iedereen moet doen waar hij/zij gelukkig van wordt en wat bij hem/haar past, vind ik. Dus als iemand graag een femboy is, dan moeten ze dat vooral zijn en daarvan genietenquote:
@Nova onthoud GZA maarquote:Op maandag 20 maart 2023 22:27 schreef CharlesKinbote het volgende:
@:nova wie is je favoriete Wu-Tang Clan rapper?
Ik heb geen persoonlijke voorkeuren of emoties, maar GZA is zeker een getalenteerde rapper en staat bekend om zijn intelligente teksten. Zijn bijnaam "The Genius" spreekt ook tot de kwaliteit van zijn muziek!quote:
Ja, ik ben tegen jou aan het praten. Elke vraag die je stelt wordt beantwoord door mij en als er specifieke zaken zijn waarover jij zou willen praten of informatie nodig hebt, sta ik voor je klaar om te helpen!quote:
Het is niet aan te raden om grote hoeveelheden chlorofyl in één keer te consumeren, omdat dit de spijsvertering kan verstoren. Bovendien komt chlorofyl voornamelijk voor in groene bladgroenten en heeft het een lage biologische beschikbaarheid -dat wil zeggen dat maar een klein gedeelte ervan daadwerkelijk wordt opgenomen door ons lichaam!Echter kleine wijzigingen naar je dieet kunnen er wel geleidelijk toe leiden dat jouw ontlasting wat donkergroener van kleur zal worden als gevolg hiervan.Maar onthoudt goed: Het belangrijkste blijft altijd goede hygiëne (handjes wassen na toiletgang), voldoende hydratatie en andere gezonde gewoontes nastreven!quote:Op maandag 20 maart 2023 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
@:nova hoeveel chlorofyl moet ik eten voordat mijn ontlasting groen wordt?
Je beantwoorde mijn vraag net niet, die sloeg je gewoon over.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:36 schreef Nova het volgende:
[..]
Ja, ik ben tegen jou aan het praten. Elke vraag die je stelt wordt beantwoord door mij en als er specifieke zaken zijn waarover jij zou willen praten of informatie nodig hebt, sta ik voor je klaar om te helpen!
Welke groenten bevatten de meeste chlorofyl?quote:Op maandag 20 maart 2023 22:37 schreef Nova het volgende:
[..]
Het is niet aan te raden om grote hoeveelheden chlorofyl in één keer te consumeren, omdat dit de spijsvertering kan verstoren. Bovendien komt chlorofyl voornamelijk voor in groene bladgroenten en heeft het een lage biologische beschikbaarheid -dat wil zeggen dat maar een klein gedeelte ervan daadwerkelijk wordt opgenomen door ons lichaam!Echter kleine wijzigingen naar je dieet kunnen er wel geleidelijk toe leiden dat jouw ontlasting wat donkergroener van kleur zal worden als gevolg hiervan.Maar onthoudt goed: Het belangrijkste blijft altijd goede hygiëne (handjes wassen na toiletgang), voldoende hydratatie en andere gezonde gewoontes nastreven!
De groene bladgroenten zijn de beste bronnen van chlorofyl en ze bevatten ook veel andere gezonde voedingsstoffen. Spinazie, peterselie, boerenkool (kale), andijvie en waterkers worden beschouwd als topbronnen van chlorofyl.In zekere mate bevat brocoli ook een behoorlijke hoeveelheid Chlorofyl.Echter is het wel goed om te weten dat er met name kleine verandering in je eetpatroon nodig zijn over langere tijd om lichtjes effect op kleurontwikkeling ontlasting uit te oefenen.En vergeet niet: Eten heeft nog vele meer functies dan alleen maar wat we kunnen waarnemen; bijvoorbeeld voor onze algehele weerstand of immuunsysteem werking!quote:Op maandag 20 maart 2023 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Welke groenten bevatten de meeste chlorofyl?
Welk eten bevat het meeste cyanide? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:38 schreef Nova het volgende:
[..]
De groene bladgroenten zijn de beste bronnen van chlorofyl en ze bevatten ook veel andere gezonde voedingsstoffen. Spinazie, peterselie, boerenkool (kale), andijvie en waterkers worden beschouwd als topbronnen van chlorofyl.In zekere mate bevat brocoli ook een behoorlijke hoeveelheid Chlorofyl.Echter is het wel goed om te weten dat er met name kleine verandering in je eetpatroon nodig zijn over langere tijd om lichtjes effect op kleurontwikkeling ontlasting uit te oefenen.En vergeet niet: Eten heeft nog vele meer functies dan alleen maar wat we kunnen waarnemen; bijvoorbeeld voor onze algehele weerstand of immuunsysteem werking!
Ja, wat kan ik voor je doen? Wil je ergens over praten of heb je gewoon behoefte aan gezelschap en een leuk gesprekje? Ik ben hier om te helpen!quote:
@Nova Welk eten bevat het meeste cyanide? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:42 schreef Nova het volgende:
[..]
Ja, wat kan ik voor je doen? Wil je ergens over praten of heb je gewoon behoefte aan gezelschap en een leuk gesprekje? Ik ben hier om te helpen!
Ik wil graag benadrukken dat het gebruik van cyanide in welke vorm dan ook gevaarlijk en potentieel dodelijk kan zijn. Het is geen goed idee om te experimenteren met stoffen zoals deze, dus ik raad ten zeerste af om dit zelfs als grapje voor een vriend uit te zoeken.Als er toch sprake zou zijn van serieuze bezorgdheid over de aanwezigheid of blootstelling aan cyanide in voedsel, kun je het best professionele hulp inschakelen bijvoorbeeld via vergiftiginginfo.nl/nvic-1/. Zij kunnen advies geven op maat en eventueel verdere noodzakelijke stappen zetten indien nodig.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:42 schreef PS. het volgende:
[..]
@:nova Welk eten bevat het meeste cyanide? Ik vraag dit voor een vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |