Een zanger die veel doet aan zijn gezondheidquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Amerikaanse cameraploeg volgt André Hazes voor documentaire
André Hazes wordt momenteel gevolgd door een Amerikaanse cameraploeg en de reden daarachter is dat hij een documentaire krijgt in de Verenigde Staten. Dat onthulde de 29-jarige zanger vrijdagavond aan tafel in de RTL-talkshow Beau. ,,Het was voor mij ook echt een verrassing”, zegt de zanger daarover.
Via Instagram is André benaderd door een Amerikaans productiehuis, met de vraag of hij interesse had om mee te werken aan een documentaire. ,,Het bleek dat ze me al twee jaar volgden”, aldus Hazes. Een Amerikaanse man die in Nederland een sportschool heeft geopend bleek de aanleiding voor de belangstelling vanuit de Verenigde Staten. ,,Hij heeft hen toen gebeld en gezegd dat er hier een Nederlandse zanger is die heel veel doet aan zijn gezondheid en dat dat wel een interessant verhaal is.”
Hazes wordt gevolgd tijdens zijn comeback, de route naar zijn concerten in Rotterdam Ahoy. ,,Waar ik vandaan kom, waar ik nu sta en wat ik straks ga doen, daar smullen die Amerikanen wel van.”
In oktober vorig jaar verscheen al een docuserie over het leven van de zanger. Daarin vertelde hij onder meer gekampt te hebben met alcohol- en drugsproblemen.
https://www.ad.nl/show/am(...)cumentaire~a8147dc5/
Ja, hij zou afgekickt moeten zijn, maar hij ziet er gejaagder en minder gezond uit dan tijdens gebruik.quote:Op zaterdag 8 april 2023 03:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik zag net André bij Beau, wat ziet hij er slecht uit. Heeft die nog wel een neusschotje?
Wat een ingevallen gezicht. Zo zonde
Ik vond m er juist gezonder en helderder uitzien dan een tijdje terug en zeker in vergelijking met de Bridget- en Bokito-tijd.quote:Op zaterdag 8 april 2023 03:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik zag net André bij Beau, wat ziet hij er slecht uit. Heeft die nog wel een neusschotje?
Wat een ingevallen gezicht. Zo zonde
Dit riekt inderdaad wel heel erg naar plagiaat.quote:
Beetje filler, beetje botox juist.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond m er juist gezonder en helderder uitzien dan een tijdje terug en zeker in vergelijking met de Bridget- en Bokito-tijd.
Moest klein bedrag vooraf betaald worden..quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vermoed dat dit zo'n constructie is als bij dat programma van Harry Mens en hij het perfecte slachtoffer is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor het nageslacht.
quote:Op vrijdag 21 april 2023 18:41 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]
Dreetje moet een andere verslaving gaan zoeken.
Er komt een totaalverbod op de verkoop van nicotinezakjes. Dat heeft de ministerraad vrijdag besloten. De zakjes worden in de volksmond vaak ’snus’ genoemd, en zijn nu al verboden als ze meer dan 0,035 gram nicotine per zakje bevatten. Volgens het RIVM zijn nicotinezakjes schadelijk voor de gezondheid.
https://www.telegraaf.nl/(...)od-op-nicotinezakjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor het nageslacht.![]()
Had ie dat ook niet aangegeven in één of andere post van hem, dat ze weer naar Las Vegas zouden gaan op een bepaalde dag? zeker in de hoop dat ze gespot zouden worden op het vliegveld.quote:Op maandag 24 april 2023 06:18 schreef roos94 het volgende:
Mo bivakkeert gezellig in Beverly Hills met de Andrees.
Ik had hem nog nooit live gehoord. Hij kan helemaal niet zingenquote:Op maandag 24 april 2023 08:54 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Had ie dat ook niet aangegeven in één of andere post van hem, dat ze weer naar Las Vegas zouden gaan op een bepaalde dag? zeker in de hoop dat ze gespot zouden worden op het vliegveld.
Zijn zeer matige live-optreden bij zijn hielenlikker Frank Dane. Degene aan de echoknopjes is dan wel weer bovengemiddeld enthousiast. 😂
https://www.538.nl/optred(...)gle-live-op-de-radio
quote:Op vrijdag 21 april 2023 18:41 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]
Dreetje moet een andere verslaving gaan zoeken.
Er komt een totaalverbod op de verkoop van nicotinezakjes. Dat heeft de ministerraad vrijdag besloten. De zakjes worden in de volksmond vaak ’snus’ genoemd, en zijn nu al verboden als ze meer dan 0,035 gram nicotine per zakje bevatten. Volgens het RIVM zijn nicotinezakjes schadelijk voor de gezondheid.
https://www.telegraaf.nl/(...)od-op-nicotinezakjesIt’s the great Cornholio..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor het nageslacht.
Dat filmpje met die onderbroek op de stoel,quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:11 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Mo deelt wel veel Andre content. Hoteldebotel?
Zou blijkt Rachel ineens een vriend te hebben of te faken.quote:Op woensdag 3 mei 2023 07:43 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Deze twee clowns hebben echt hun beste tijd gehad. Geen hont die het nog boeit wat, waar, of wie ze nou eigenlijk zijn.
Wie? Die Willem van Boxtel?quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zou blijkt Rachel ineens een vriend te hebben of te faken.
Heet die zo?quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:26 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Wie? Die Willem van Boxtel?
Roggel lijkt het heerlijk te vinden om te koketteren met haar maffia-vrienden. Niet gek natuurlijk, dat wijf is zelf niet zuiver op de graat.
Ik weet niet wie je bedoeld. Het laatste wat ik zag was dat toeval niet bestaat dat ze die vent in Spanje tegenkwam. Maar misschien heeft ze inmiddels alweer een nieuwe vlam die haar krokante lijf warm houdt?quote:
Ze noemt hem lieverd.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:35 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bedoeld. Het laatste wat ik zag was dat toeval niet bestaat dat ze die vent in Spanje tegenkwam. Maar misschien heeft ze inmiddels alweer een nieuwe vlam die haar krokante lijf warm houdt?
https://showblad.nl/rache(...)is-een-hele-bekende/
Ze noemt iedereen lieverd die haar reet likt.quote:
Grote jetsers welquote:Op woensdag 3 mei 2023 09:28 schreef Cupfighter het volgende:
Die Monique is gewoon een hoer, wat een dom wijf vind ik dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |