abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 maandag 3 april 2023 @ 19:37:52 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_208645597
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 19:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Plagiaatrel over het nieuwe nummer van Antwee

https://www.telegraaf.nl/(...)nummer-gavin-de-graw
Na zijn vader teert ie op meer andre artiesten.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208652682
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 19:37 schreef tong80 het volgende:

[..]
Na zijn vader teert ie op meer andre artiesten.

:T
Deed zn vader zelf ook. Rijmelarij op melodieën van anderen
pi_208652859
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2023 02:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat loopt Monique weer te slepen met André 3.

Vakantie, roll schaatsen, concert papa, weer roll schaatsen, school, xxl jump baan, ziekenhuis, dooie hond…

Staat dat kind ook eens een week uit? Gewoon ff niks?
Vast wel maar dat is niet interessant voor Instagram (behalve als zijn nachtkastje met etherische oliën gepromoot moet worden). :P
  dinsdag 4 april 2023 @ 12:52:23 #34
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_208653200
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 18:55 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt zo'n plaatje wat je oma Greet op facebook zet :+
Antje liked dit:
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Spellchecker dinsdag 4 april 2023 @ 13:04:57 #35
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  dinsdag 4 april 2023 @ 13:47:51 #36
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_208653981
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 19:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Plagiaatrel over het nieuwe nummer van Antwee

https://www.telegraaf.nl/(...)nummer-gavin-de-graw
Typisch. Dankt ineens zijn oude team af voor een of ander nieuw team wat bij z'n image past (waarvan ik me nog steeds afvraag of dit niet gewoon wat stuiptrekkingen zijn om van zijn loeder Rasjjj af te komen omdat 'ie zichzelf nooit gezond heeft kunnen ontwikkelen onder haar leiding) en het resulteert bij het eerste nummer al in een plagiaatrel. Zoals bij zoveel gerelateerde Hazes-stunts weet ik niet of ik heel hard moet lachen of heel hard moet huilen :')
With love :*
  dinsdag 4 april 2023 @ 15:37:02 #37
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_208655581
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 13:47 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Typisch. Dankt ineens zijn oude team af voor een of ander nieuw team wat bij z'n image past (waarvan ik me nog steeds afvraag of dit niet gewoon wat stuiptrekkingen zijn om van zijn loeder Rasjjj af te komen omdat 'ie zichzelf nooit gezond heeft kunnen ontwikkelen onder haar leiding) en het resulteert bij het eerste nummer al in een plagiaatrel. Zoals bij zoveel gerelateerde Hazes-stunts weet ik niet of ik heel hard moet lachen of heel hard moet huilen :')
Ik ken ze verder niet, maar 1 van het nieuwe schrijfduo kwam voorbij in RTL Boulevard en leek me nogal een simp. Dan krijgt-ie dus broddel liedjes.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator / Miss SHO dinsdag 4 april 2023 @ 22:27:28 #38
22592 crew  Ole
pi_208661856
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 april 2023 15:37 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik ken ze verder niet, maar 1 van het nieuwe schrijfduo kwam voorbij in RTL Boulevard en leek me nogal een simp. Dan krijgt-ie dus broddel liedjes.
Simp? Ik ken wel de ziekte van SISO
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Spellchecker dinsdag 4 april 2023 @ 22:43:17 #39
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Moderator / Miss SHO dinsdag 4 april 2023 @ 23:08:04 #40
22592 crew  Ole
pi_208662277
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 22:43 schreef maily het volgende:

[..]
_O-
Echt geweldig deze _O-
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 5 april 2023 @ 09:44:05 #41
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_208664448
Billy Dans ( :') ) heet-ie geloof ik:

https://www.shownieuws.nl(...)m-heeft-steken-laten

quote:
"Volgens Billy Dans worden er momenteel "mooie dingen" gemaakt. "We hebben afgelopen week naar alle nummers geluisterd en op sommige momenten rolden de tranen over onze wangen. Ik durf bijna te zeggen dat het allemaal hits zijn. We zitten echt in een luxe positie. Op een gegeven moment keken we elkaar aan en zeiden we: ’Dit is wel een heel ander niveau dan voorheen'.""
Inderdaad, geplagieerd niveau :7
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Trouwste user 2022 woensdag 5 april 2023 @ 12:59:11 #42
7889 tong80
Spleenheup
pi_208667114
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 22:27 schreef Ole het volgende:

[..]
Simp? Ik ken wel de ziekte van SISO
_O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 5 april 2023 @ 18:24:00 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_208670609
Rachel Hazes blijft de gerechtelijke macht bezighouden. In de slepende rechtszaak tussen de weduwe van André Hazes en haar voormalige zakenpartner Marieke van Beek heeft laatstgenoemde aan het gerechtshof Arnhem-Leeuwarden laten weten dat ze een getuigenverhoor wil.



De zaak gaat om een huurovereenkomst tussen de twee. Van Beek huurt sinds 2017 een appartement van Hazes in Vinkeveen, maar zou een huurachterstand van meer dan vijftien maanden hebben. Volgens Van Beek is de huur over de eerste drie van deze vijftien maanden ‘in natura’ betaald en zou de rest verrekend worden met een bedrag van 9000 euro dat Van Beek aan Hazes zou hebben geleend. Van het hof moest Van Beek aan de hand van getuigen deze afspraak aantonen.

Die zijn er dus, blijkt uit reactie van het gerechtshof. ‘Van Beek heeft het hof bericht dat zij getuigen wil laten horen. Er zal dus een datum voor getuigenverhoor worden bepaald.’ Wanneer dit zal zijn, is nog niet bekend.

De gerechtelijke macht is de laatste periode druk bezig met Hazes. Sinds afgelopen jaar voert ze een juridische strijd tegen haar voormalig zakenpartners, die een volmacht hadden tijdens haar inzinking in 2016. Daar is deze zaak ook nog een voortvloeisel van. Daarnaast stond ze in de rechtbank tegenover roddelvlogger Yvonne Coldeweijer in de ‘gecremeerde kroket-zaak’ en tegenover haar eigen dochter Roxeanne over de erfenis van André Hazes.

https://www.ad.nl/show/re(...)genverhoor~af790d00/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208678095
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 18:24 schreef tong80 het volgende:
Rachel Hazes blijft de gerechtelijke macht bezighouden. In de slepende rechtszaak tussen de weduwe van André Hazes en haar voormalige zakenpartner Marieke van Beek heeft laatstgenoemde aan het gerechtshof Arnhem-Leeuwarden laten weten dat ze een getuigenverhoor wil.

[ afbeelding ]

De zaak gaat om een huurovereenkomst tussen de twee. Van Beek huurt sinds 2017 een appartement van Hazes in Vinkeveen, maar zou een huurachterstand van meer dan vijftien maanden hebben. Volgens Van Beek is de huur over de eerste drie van deze vijftien maanden ‘in natura’ betaald en zou de rest verrekend worden met een bedrag van 9000 euro dat Van Beek aan Hazes zou hebben geleend. Van het hof moest Van Beek aan de hand van getuigen deze afspraak aantonen.

Die zijn er dus, blijkt uit reactie van het gerechtshof. ‘Van Beek heeft het hof bericht dat zij getuigen wil laten horen. Er zal dus een datum voor getuigenverhoor worden bepaald.’ Wanneer dit zal zijn, is nog niet bekend.

De gerechtelijke macht is de laatste periode druk bezig met Hazes. Sinds afgelopen jaar voert ze een juridische strijd tegen haar voormalig zakenpartners, die een volmacht hadden tijdens haar inzinking in 2016. Daar is deze zaak ook nog een voortvloeisel van. Daarnaast stond ze in de rechtbank tegenover roddelvlogger Yvonne Coldeweijer in de ‘gecremeerde kroket-zaak’ en tegenover haar eigen dochter Roxeanne over de erfenis van André Hazes.

https://www.ad.nl/show/re(...)genverhoor~af790d00/

:T
De verbrande VlamTosti is weer terug!
pi_208680687
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 18:24 schreef tong80 het volgende:
Rachel Hazes blijft de gerechtelijke macht bezighouden. In de slepende rechtszaak tussen de weduwe van André Hazes en haar voormalige zakenpartner Marieke van Beek heeft laatstgenoemde aan het gerechtshof Arnhem-Leeuwarden laten weten dat ze een getuigenverhoor wil.

[ afbeelding ]

De zaak gaat om een huurovereenkomst tussen de twee. Van Beek huurt sinds 2017 een appartement van Hazes in Vinkeveen, maar zou een huurachterstand van meer dan vijftien maanden hebben. Volgens Van Beek is de huur over de eerste drie van deze vijftien maanden ‘in natura’ betaald en zou de rest verrekend worden met een bedrag van 9000 euro dat Van Beek aan Hazes zou hebben geleend. Van het hof moest Van Beek aan de hand van getuigen deze afspraak aantonen.

Die zijn er dus, blijkt uit reactie van het gerechtshof. ‘Van Beek heeft het hof bericht dat zij getuigen wil laten horen. Er zal dus een datum voor getuigenverhoor worden bepaald.’ Wanneer dit zal zijn, is nog niet bekend.

De gerechtelijke macht is de laatste periode druk bezig met Hazes. Sinds afgelopen jaar voert ze een juridische strijd tegen haar voormalig zakenpartners, die een volmacht hadden tijdens haar inzinking in 2016. Daar is deze zaak ook nog een voortvloeisel van. Daarnaast stond ze in de rechtbank tegenover roddelvlogger Yvonne Coldeweijer in de ‘gecremeerde kroket-zaak’ en tegenover haar eigen dochter Roxeanne over de erfenis van André Hazes.

https://www.ad.nl/show/re(...)genverhoor~af790d00/

:T
Uhhhhh, in natura?? :r
  donderdag 6 april 2023 @ 11:23:42 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208680728
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:19 schreef soapie het volgende:

[..]
Uhhhhh, in natura?? :r
Waarschijnlijk gratis voor Rachel gewerkt, en gezien ze een soort babysit voor Rachel was toen die niet alleen kon zijn (en haar ook na een zelfmoordpoging vond), verbaast het me niet zo, zo'n regeling.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Trouwste user 2022 donderdag 6 april 2023 @ 11:24:55 #47
7889 tong80
Spleenheup
pi_208680746
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:19 schreef soapie het volgende:

[..]
Uhhhhh, in natura?? :r
Dat vroeg ik me ook al af.Wat houdt dat in :?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 6 april 2023 @ 11:40:28 #48
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208680916
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:19 schreef soapie het volgende:

[..]
Uhhhhh, in natura?? :r
GMTA, :D
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_208680929
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:23 schreef Leandra het volgende:

[..]
Waarschijnlijk gratis voor Rachel gewerkt, en gezien ze een soort babysit voor Rachel was toen die niet alleen kon zijn (en haar ook na een zelfmoordpoging vond), verbaast het me niet zo, zo'n regeling.
Zo simpel is het inderdaad denk ik :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Miss 200.000.000! donderdag 6 april 2023 @ 17:56:33 #50
367000 roos94
pi_208684330

De dag die je wist
pi_208685066
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:23 schreef Leandra het volgende:

[..]
Waarschijnlijk gratis voor Rachel gewerkt, en gezien ze een soort babysit voor Rachel was toen die niet alleen kon zijn (en haar ook na een zelfmoordpoging vond), verbaast het me niet zo, zo'n regeling.
Dit zal het vast wel zijn maar krijg toch echt rillingen bij Rachel en 'in natura' in één zin....
pi_208685157
Nieuwe single: elke dag maandag
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_208688276
It's just another Monique Monday
I wish it was Sunday

Variant op dat lied van de Bangles
pi_208691141
Monique is gewoon een soort 1000 dingen doekje. Doet alles, wil alles, en als je er zat van bent flikker je het weg.
Alius aliud dicit
  vrijdag 7 april 2023 @ 11:09:44 #55
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_208691216
Ik reed gisteren vanuit het werk naar huis toen ik van zender switchte en bij dat interview van Antwee uitkwam. Die is echt nog niet rustig, leek wel alsof bij elk antwoord er een waterval van woorden op de presentator afkwam op een manier waarvan ik dacht, ja maar waar lul je nu omheen? Ze hadden het over Rach en Rox. Hij heeft gepaste afstand van Rach maar denkt dat het te laat is voor een verzoening. Geeft aan net zoveel te weten als er in de Privé staat.

Ik kon er mn vinger niet op leggen maar ik denk dat het nog steeds populair gedrag was wat hij vertoonde.
With love :*
pi_208696807
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 11:02 schreef Mrmime het volgende:
Monique is gewoon een soort 1000 dingen doekje. Doet alles, wil alles, en als je er zat van bent flikker je het weg.
Een keukenrol :')
pi_208700478
Ik zag net André bij Beau, wat ziet hij er slecht uit. Heeft die nog wel een neusschotje?

Wat een ingevallen gezicht. Zo zonde
pi_208702050
Amerikaanse cameraploeg volgt André Hazes voor documentaire
André Hazes wordt momenteel gevolgd door een Amerikaanse cameraploeg en de reden daarachter is dat hij een documentaire krijgt in de Verenigde Staten. Dat onthulde de 29-jarige zanger vrijdagavond aan tafel in de RTL-talkshow Beau. ,,Het was voor mij ook echt een verrassing”, zegt de zanger daarover.

Via Instagram is André benaderd door een Amerikaans productiehuis, met de vraag of hij interesse had om mee te werken aan een documentaire. ,,Het bleek dat ze me al twee jaar volgden”, aldus Hazes. Een Amerikaanse man die in Nederland een sportschool heeft geopend bleek de aanleiding voor de belangstelling vanuit de Verenigde Staten. ,,Hij heeft hen toen gebeld en gezegd dat er hier een Nederlandse zanger is die heel veel doet aan zijn gezondheid en dat dat wel een interessant verhaal is.”

Hazes wordt gevolgd tijdens zijn comeback, de route naar zijn concerten in Rotterdam Ahoy. ,,Waar ik vandaan kom, waar ik nu sta en wat ik straks ga doen, daar smullen die Amerikanen wel van.”

In oktober vorig jaar verscheen al een docuserie over het leven van de zanger. Daarin vertelde hij onder meer gekampt te hebben met alcohol- en drugsproblemen.
https://www.ad.nl/show/am(...)cumentaire~a8147dc5/
pi_208702260
Ik vermoed dat dit zo'n constructie is als bij dat programma van Harry Mens en hij het perfecte slachtoffer is :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')