Heeft ook met EJVJL te maken denk ik toch?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 01:12 schreef FreshFruit het volgende:
Feit is wel dat de COS minder actief is.
Ja, is het bij de buren nog zo druk?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 01:12 schreef FreshFruit het volgende:
Feit is wel dat de COS minder actief is.
Gaat op en neer.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 01:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja, is het bij de buren nog zo druk?
Ik vond de 24/7 opdracht het leukst.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 01:18 schreef Willewa het volgende:
Ik kijk bijv helemaal geen JVJL meer op het moment omdat ik BB een stuk interessanter vind als programma. Ik keek de uitzendingen nog wel maar ook al even mee gestopt, haal het na BB wel weer in. Streamen al helemaal niet meer sinds start BB.
Vind dat veel te veel 2 zulke shows naast elkaar, dan kom ik nergens meer aan toe 😂 Dus andersom geldt dat denk ik misschien ook voor een hoop JVJL-cossers.
Die zijn altijd het leukst ;pquote:Op dinsdag 21 maart 2023 01:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond de 24/7 opdracht het leukst.
Helemaal eens.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 01:29 schreef Willewa het volgende:
[..]
Die zijn altijd het leukst ;p
Maareh denk dat het ook rustiger is geworden hier sinds het Danny ipv Chiara+Charlotte niet naar huis en later vrijgesteld-debacle, zoals iemand volgens mij al zei. Ik ben zeer trouw aan BB, maar de topics gaan sindsdien duidelijk minder hard.
Aha ok dan zit ik foutquote:Op maandag 20 maart 2023 23:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
Deze familieleden zaten in de doos
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
niet om jou fout te benadrukken hoor, maar dacht er zijn zoveel niet "uitzendingen kijkers" ik laat het ff zien. de fam leden kwamen maar een flits in beeld dus was ook best moeilijk te zien zo snel. heb meerdere caps weg moeten gooien, omdat het te snel ging.quote:
Ja ik dacht dus dat de zus van Danny de moeder was verkeerd gezien ik ging op haarkleur afquote:Op dinsdag 21 maart 2023 07:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
niet om jou fout te benadrukken hoor, maar dacht er zijn zoveel niet "uitzendingen kijkers" ik laat het ff zien. de fam leden kwamen maar een flits in beeld dus was ook best moeilijk te zien zo snel. heb meerdere caps weg moeten gooien, omdat het te snel ging.
ja ik dacht dat ook!!! zag pas toen ik het opzocht dat het de zus van Danny was. ik zocht het op omdat ik d8 jij gelijk had lol. maar Joyce had gelijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 07:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ik dacht dus dat de zus van Danny de moeder was verkeerd gezien ik ging op haarkleur af
Hahahaquote:Op dinsdag 21 maart 2023 07:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja ik dacht dat ook!!! zag pas toen ik het opzocht dat het de zus van Danny was. ik zocht het op omdat ik d8 jij gelijk had lol. maar Joyce had gelijk.
oh echt, dat is jammerquote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:32 schreef ledn81 het volgende:
Ze konden blijkbaar niemand meer vinden die een berichtje in wilde spreken... Ze werden wakker zonder bericht van een oud bewoner
Dat verbaast me wel. Naomi, Liese, Salar zouden dat toch zeker ook wel willen doen?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:32 schreef ledn81 het volgende:
Ze konden blijkbaar niemand meer vinden die een berichtje in wilde spreken... Ze werden wakker zonder bericht van een oud bewoner
Zij is nauwelijks verstaanbaar.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:20 schreef Jockari het volgende:
Desinfectiepoeder onder de oksels en tussen de benen, en Lindsey is ook al klaar met het ochtendtoilet.
[ afbeelding ]
Een groter stuk is beter, komt nu nog te veel geluid uit...quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zit nog aanmaakhout van gisteren in haar mond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |