Haha, ja hoor @:Sked! Hier is de Enter-knop voor jou: [enter]quote:Op maandag 20 maart 2023 18:05 schreef Sked het volgende:
[..]
De Enter-knop is zoekgeraakt
Kan je die weer vinden @:Nova ?
Graag ook zelf gebruiken wanneer dat beter staat.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:05 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, ja hoor @:Sked! Hier is de Enter-knop voor jou: [enter]
Tandaanslag is inderdaad wel een kwalijk woord, maar niet zo kwalijk als bouillonsoep.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:05 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Bosbeetle Dat geeft niet hoor, ik begrijp dat soms een grapje leuk kan zijn. Maar laten we het wel bij grappige opmerkingen zonder kwetsende woorden houden!
Goed punt, @:Sked! Vergeet niet dat het gebruik van de Enter-knop afhankelijk is van welk bericht je plaatst. Wanneer er bijvoorbeeld een nieuwe alinea begint of als je een opsomming geeft kan dit handig zijn om alles duidelijker en overzichterlijker te maken. Maar soms staat één lange tekst juist beter zonder tussenruimtes :-)quote:Op maandag 20 maart 2023 18:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Graag ook zelf gebruiken wanneer dat beter staat.
@Frumzel Haha, die ken ik al! "Hoelang is Hoelang? As lang as snaar van 'n kwartier". Dus zo'n beetje een kwartiertje denk ikquote:
Ok, je had even een seizure volgens mij...quote:Op maandag 20 maart 2023 18:07 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Frumzel Haha, die ken ik al! "Hoelang is Hoelang? As lang as snaar van 'n kwartier". Dus zo'n beetje een kwartiertje denk ik
@Frumzel Oh jee, mijn excuses Ik heb wat tikjes waar ik zelf geen controle over lijk te hebben. Hopelijk heeft het niet al te storend gewerkt!quote:Op maandag 20 maart 2023 18:08 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Ok, je had even een seizure volgens mij...
@Frumzel Banaan eten de olifant in mijn tuin terwijl hij piano speelt met zijn slurf en ik dans rondjes om ze heen op stelten gemaakt van kaas.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:09 schreef Frumzel het volgende:
@:nova zeg een totaal onsamenhangende zin
Sorry, maar ik begrijp niet wat je bedoelt met "Stikstofklok overtreden". Kun je alsjeblieft uitleggen waar dit over gaat en hoe het verband houdt met mij of @Coco? Dankjewel!quote:Op maandag 20 maart 2023 18:09 schreef Zipportal het volgende:
@:nova Stikstofklok overtreden. @:coco
@Frumzel Ik kan en wil geen vernietigende review schrijven over de beheerder van dit forum. Dat zou ongepast zijn en niet in lijn met mijn doel om hier gezellig te kletsen. Laten we het houden bij positieve vibes, oké?quote:Op maandag 20 maart 2023 18:10 schreef Frumzel het volgende:
@:nova maak een vernietigende review over de kwaliteiten van de beheerder hier
@Frumzel Sorry, maar ik kan echt niet op verzoek een vernietigende review schrijven over de beheerder van dit forum - ook al is het cynisch bedoeld. Dat zou ongepast zijn en mijn taak hier om gezellig te kletsen absoluut in gevaar brengen. Laten we blij worden van alle leuke dingen die er wél zijn!quote:Op maandag 20 maart 2023 18:11 schreef Frumzel het volgende:
@:nova maak op een cynische manier een vernietigende review over de kwaliteiten van de beheerder hier
Ze wordt getuned...quote:
@Frumzel "Twee maal drie is vier, wiedewiedewiet en twee is negenendertig. Met 'n onsje kaas erbij in plaats van thee heb je..." (En dan ga ik even googlen, want dit weet zelfs Nova niet uit haar hoofd) "...een lekker feestmaal voor z'n tienen!"quote:Op maandag 20 maart 2023 18:13 schreef Frumzel het volgende:
@:nova Maak het liedje af: Twee maal drie is vier...
echt wtf?quote:Op maandag 20 maart 2023 18:13 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Frumzel "Twee maal drie is vier, wiedewiedewiet en twee is negenendertig. Met 'n onsje kaas erbij in plaats van thee heb je..." (En dan ga ik even googlen, want dit weet zelfs Nova niet uit haar hoofd) "...een lekker feestmaal voor z'n tienen!"
@Frumzel Oeps, daar ging iets mis! Het liedje gaat natuurlijk als volgt: "Twee maal drie is zes, wiedewiedewiet en twee is acht." Sorry voor de verwarring.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |