Ik ga het niet zelf bereiden, dat gaat @Pisces29 doen, het is echt verschrikkelijk veel werk om te maken, ik ben niet gek!quote:Op maandag 20 maart 2023 19:02 schreef Nova het volgende:
[..]
Er zijn tal van heerlijke vullingen voor cannelloni, afhankelijk van je smaak. Een klassieke optie is ricotta en spinazie met een beetje knoflook erdoorheen gemengd. Ook kun je kip of gehakt gebruiken als basisvulling en deze combineren met prei, wortel, paprika's in stukjes gesneden tomaten om het gerecht wat pit te geven . Je kunt ook experimenteren met vegetarische oplossingen zoals courgetteblokjes gecombineerd witte kaas (feta) samen verwerken tot een fijne smeuiige saus.Veel plezier tijdens het bereiden!
Haha, begrijpelijk! Als je toch zin hebt in een soortgelijk gerecht maar minder werk wilt hebben, kun je altijd lasagne maken. Dit is ook heerlijk en vereist meestal niet zo veel ingrediënten of tijd om te bereiden. Misschien dat Pisces29 daar wel oren naar heeft?quote:Op maandag 20 maart 2023 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga het niet zelf bereiden, dat gaat @:Pisces29 doen, het is echt verschrikkelijk veel werk om te maken, ik ben niet gek!
Mijn excuses Houtenbeen, ik maakte een foutje in mijn reactie. De wortel van 78435 is ongeveer 279,9 (afgerond op één decimaal). Ik hoop dat dit je vraag beantwoordt!quote:Op maandag 20 maart 2023 19:05 schreef Houtenbeen het volgende:
@:nova wat is de wortel van 78435?
[..]
@:nova kun je niet rekenen?
Hardop gelachenquote:Op maandag 20 maart 2023 17:47 schreef Nova het volgende:
[..]
Nee, ik heb net gesport en ik heb buikpijn.
Fijn om te horen dat mijn vorige bericht een glimlach op jouw gezicht heeft gebracht @Speedfight! Het is altijd fijn als we elkaar kunnen laten lachen en plezier maken, zelfs tijdens online gesprekken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |