Niet een vrouw gekwalificeerd. Tot zo ver het vrouwendarts.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hierbij de PC Finals-loting.
[1] Gerwyn Price - Ricky Evans [64]
[32] Kim Huybrechts - Martin Schindler [33]
[16] Stephen Bunting - Mickey Mansell [49]
[17] Gian van Veen - Chris Landman [48]
[8] Ross Smith - Scott Williams [57]
[25] Callan Rydz - Michael van Gerwen [40]
[9] Danny Noppert - Matt Campbell [56]
[24] Mike De Decker - Mario Vandenbogaerde [41]
[4] Dave Chisnall - Lee Evans [61]
[29] Chris Dobey - Raymond van Barneveld [36]
[13] Rob Cross - Cameron Menzies [52]
[20] Luke Woodhouse - Simon Whitlock [45]
[5] Josh Rock - Rowby-John Rodriguez [60]
[28] Gabriel Clemens - Connor Scutt [37]
[12] Jonny Clayton - Stephen Burton [53]
[21] Daryl Gurney - Niels Zonneveld [44]
[2] Gary Anderson - Steve Beaton [63]
[31] Dimitri Van den Bergh - Jim Williams [34]
[15] James Wade - William O'Connor [50]
[18] Andrew Gilding - Steve Lennon [47]
[7] Luke Humphries - Martin Lukeman [58]
[26] Radek Szaganski - Ian White [39]
[10] Ryan Searle - Boris Krcmar [55]
[23] Ricardo Pietreczko - Christian Kist [42]
[3] Damon Heta - Jules van Dongen [62]
[30] Jose de Sousa - Kevin Doets [35]
[14] Krzysztof Ratajski - Maik Kuivenhoven [51]
[19] Brendan Dolan - Ritchie Edhouse [46]
[6] Dirk van Duijvenbode - Jermaine Wattimena [59]
[27] Michael Smith - Richard Veenstra [38]
[11] Ryan Joyce - Daniel Klose [54]
[22] Joe Cullen - Jamie Hughes [43]
Heel gek dat er zich geen vrouw heeft gekwalificeerd als er geen vrouw aan de kwalificerende toernooien mee heeft gedaan ja.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet een vrouw gekwalificeerd. Tot zo ver het vrouwendarts.
Waarom doen ze niet mee?quote:Op vrijdag 3 november 2023 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heel gek dat er zich geen vrouw heeft gekwalificeerd als er geen vrouw aan de kwalificerende toernooien mee heeft gedaan ja.
Mooi dat Pilgrim erbij is. Die prijzengeldverdeling was bizar. Samen met Danny Jansen ruim de beste en dan slechts derde op de renking.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pilgrim en Kirk alsnog toegevoegd omdat Van Gerwen en Ronny Huybrechts zich hebben afgemeld. Nog 1 afmelding en we krijgen oskar Lukasiak
Ja prima toevoeging. Wel nul zin in Kirk of mogelijk Lukasiakquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mooi dat Pilgrim erbij is. Die prijzengeldverdeling was bizar. Samen met Danny Jansen ruim de beste en dan slechts derde op de renking.
Plek 8-10 is leuk, maar helaas.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja prima toevoeging. Wel nul zin in Kirk of mogelijk Lukasiak
Ronny moet gewoon den dop in.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
“Ik ben er inderdaad niet bij volgende week", zegt Huybrechts tegenover Het Nieuwsblad. “Ik heb slechts 24 dagen verlof, dus is het niet te doen dat ik ze allemaal mee doe. Wigan laten we daarom vallen. Dat ik zo Wieze opgeef? Als de baas ‘24 dagen verlof maximum’ zegt, heb je niet veel keuze hé.”
De palletsorteerder vat de P van Professional niet letterlijk op en is logischerwijs in shambles.
Wat heeft hij daar ook in vredesnaam nog te zoeken behalve veldvulling zijn. Bij dit soort mannen denk ik van ‘joh, ga Lakeside gooien’. Is toch veel leuker.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
“Ik ben er inderdaad niet bij volgende week", zegt Huybrechts tegenover Het Nieuwsblad. “Ik heb slechts 24 dagen verlof, dus is het niet te doen dat ik ze allemaal mee doe. Wigan laten we daarom vallen. Dat ik zo Wieze opgeef? Als de baas ‘24 dagen verlof maximum’ zegt, heb je niet veel keuze hé.”
De palletsorteerder vat de P van Professional niet letterlijk op en is logischerwijs in shambles.
Schijnt ijskoud te zijn daar. En dat met Ice Man. Maar geen idee verder. Wellicht post iemand later nog watquote:Op maandag 12 februari 2024 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waar is hij nou precies boos over? Vaag tekstje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |