Hij kon alleen maar zakken das simpel.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:29 schreef engine het volgende:
Zou Jason dan toch te vroeg gepiekt hebben
Stinkt als de pest volgens Jolien en Bart.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:53 schreef yvondenise het volgende:
Lotion,cremetje,parfummetje..
Lindsey is weer fris en fruitig.
wanneer is dat gezegd ? heb andere er hier ook niet over gehoord verderquote:Op maandag 20 maart 2023 15:55 schreef czvt het volgende:
[..]
Stinkt als de pest volgens Jolien en Bart.
Gewoon zijn hele attitude. Denkt dat het het hem allemaal zo makkelijk komt aanwaaien, elke week weer genomineerd worden maar toch telkens weer gesaved al dan niet als eerste. Dat doet wat met dat ventje, en niet positief...quote:Op maandag 20 maart 2023 15:45 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat Jason zichzelf zo geweldig vind?
Ik zie het niet, of zou ik het niet willen zien, kan ook...ondanks ik probeer objectief te blijven..
Gisteren als Bart en Jolien aan de kachel binnen zaten. Het ging dan ook over dat meerdere mensen zelden een douche nemen of zich wassen.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wanneer is dat gezegd ? heb andere er hier ook niet over gehoord verder
Zo werken ze altijd. Danny die Jason vriend noemt en de manier waarop hij over Bart praat. Charlotte die nog helemaal overtuigd was dat Ali zou winnen. Is ook ineens vol respect...quote:Op maandag 20 maart 2023 15:29 schreef czvt het volgende:
Ik heb de indruk dat kwik, kwak en kwebbel (Danny, Lindsey, Charlotte) sinds het vertrek van Ali heel vulgair, arrogant, egoistisch en wantrouwig zijn geworden. Hun missie om Bart eruit te krijgen is mislukt en nu zitten ze met een broek vol. Zie ik dit verkeerd?
jaaaa want Jolien kwam van de wc , waar net iemand had opgezeten, en het stonk daar naar iemand die zich al dagen niet gewassen had. Nou geloof mij, als ik van de wc kom en ik heb zitten schijten, dan ruikt het er ook niet naar bloemetjesquote:Op maandag 20 maart 2023 15:55 schreef czvt het volgende:
[..]
Stinkt als de pest volgens Jolien en Bart.
Jolien en Bart zaten op de bank, Jolien zegtquote:Op maandag 20 maart 2023 15:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Had ik van de week filmpje over geplaatstquote:Op maandag 20 maart 2023 15:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dat in zichzelf lullen doet hij al vanaf dag 1. Dat doet hij omdat hij te veel in zijn hoofd zit. Hij spreekt zijn gedachten uit om er vanaf te zijn. Verder is je hele betoog een persoonlijke mening. Je bent er al een tijdje mee bezig.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gewoon zijn hele attitude. Denkt dat het het hem allemaal zo makkelijk komt aanwaaien, elke week weer genomineerd worden maar toch telkens weer gesaved al dan niet als eerste. Dat doet wat met dat ventje, en niet positief...
Ook als hij even alleen is telkens in zichzelf gaan lopen lullen, beetje te bedacht en denkt dat fans dat leuk vinden.
Misschien heeft @ledn81 dit welquote:Op maandag 20 maart 2023 16:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jolien en Bart zaten op de bank, Jolien zegt
Het stonk op de wc naar iemand die niet fris is
Bart zegt, ik ken wel een paar mensen die niet zo vaak douchen
Jolien zegt ik moet elke dag me wassen hoor
Bart zegt ik ook ik moet elke dag douchen
Dat filmpje gaat dus viraal
is da filmpie nog ergensquote:Op maandag 20 maart 2023 16:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Had ik van de week filmpje over geplaatst
Je moet ook eens op Charlotte letten hoe vaak die douchtquote:Op maandag 20 maart 2023 16:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jolien en Bart zaten op de bank, Jolien zegt
Het stonk op de wc naar iemand die niet fris is
Bart zegt, ik ken wel een paar mensen die niet zo vaak douchen
Jolien zegt ik moet elke dag me wassen hoor
Bart zegt ik ook ik moet elke dag douchen
Dat filmpje gaat dus viraal
Dat heb je dan mis.quote:Op maandag 20 maart 2023 16:03 schreef marky het volgende:
[..]
Dat in zichzelf lullen doet hij al vanaf dag 1. Dat doet hij omdat hij te veel in zijn hoofd zit. Hij spreekt zijn gedachten uit om er vanaf te zijn. Verder is je hele betoog een persoonlijke mening. Je bent er al een tijdje mee bezig.
ja de focus ligt op 1, maar dit viel mij ook al op, en Bart zei ook het valt me op dat er een paar..... niet douchenquote:Op maandag 20 maart 2023 16:04 schreef marky het volgende:
[..]
Je moet ook eens op Charlotte letten hoe vaak die doucht
Bedacht ik me ook.quote:Op maandag 20 maart 2023 16:04 schreef marky het volgende:
[..]
Je moet ook eens op Charlotte letten hoe vaak die doucht
Dat praten buiten als hij alleen is , of in de keuken als hij alleen is , doet ie al van begin hoorquote:Op maandag 20 maart 2023 15:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gewoon zijn hele attitude. Denkt dat het het hem allemaal zo makkelijk komt aanwaaien, elke week weer genomineerd worden maar toch telkens weer gesaved al dan niet als eerste. Dat doet wat met dat ventje, en niet positief...
Ook als hij even alleen is telkens in zichzelf gaan lopen lullen, beetje te bedacht en denkt dat fans dat leuk vinden.
Kan je hooguit drie dunnere plakken van maken of je moet het low en een beetje slow doen.quote:Op maandag 20 maart 2023 16:10 schreef Jockari het volgende:
Danny bekijkt even hoe hij een mooi stuk vlees het best kan verkloten
[ afbeelding ]
Ja dat kan, maar vaak vind ik het wel een trucje.quote:Op maandag 20 maart 2023 16:11 schreef marky het volgende:
[..]
Jij vindt dat maar dat is het niet. Hij lult namelijk ook vaak random dingen. Als even bakje pakken wat kwark etc etc
Dat dacht ik dus ook gelijk...... waag het niet om overdwars te gaan snijden oetlul!quote:Op maandag 20 maart 2023 16:10 schreef Jockari het volgende:
Danny bekijkt even hoe hij een mooi stuk vlees het best kan verkloten
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |