Moet ie ff aan Lot vragen, die weet het draaiboekquote:Op maandag 20 maart 2023 14:47 schreef rinardo het volgende:
Danny zei, misschien moet ik er woensdag wel uit, zal hij meer weten?
Sorry Sphynxjesquote:Op maandag 20 maart 2023 15:00 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nou ja, hier beledig je mijn 2 Sphynxen mee hoor...![]()
Dat speelt al wat langer en lijkt steeds meer dat dit klopt.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:03 schreef rinardo het volgende:
er gaan roddels op social media dat Charlotte bindingen heeft met iemand van BB
[ link | afbeelding ]
Securitie heeft te veel stemmenquote:Op maandag 20 maart 2023 15:13 schreef rinardo het volgende:
Die populairiteitspoll, maakt mij wel blij
[ link | afbeelding ]
Bart gaat deze editie winnen. Easy!quote:Op maandag 20 maart 2023 15:13 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Blijft een lastige poll omdat je meer bewoners kan aanklikken.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:13 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zolang Jason en Bart maar als laatste overblijven. De oudste en de jongste.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Bart gaat deze editie winnen. Easy!
Hij vind zichzelf heel wat inmiddels en daar prikt de kijker doorheen. Het is wel een keertje klaar.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:29 schreef engine het volgende:
Zou Jason dan toch te vroeg gepiekt hebben
Waar maak jij uit op dat Jason zichzelf zo geweldig vind?quote:Op maandag 20 maart 2023 15:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij vind zichzelf heel wat inmiddels en daar prikt de kijker doorheen. Het is wel een keertje klaar.
Thnx. Nu ook gelijk duidelijk waarom ze naar huis is gegaan.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:37 schreef rinardo het volgende:
Bericht van Chiara, haar mama ligt in het ziekenhuis
[ link | afbeelding ]
Ik hoop het niet, hij blijft, samen met Bart, mijn favo..quote:Op maandag 20 maart 2023 15:29 schreef engine het volgende:
Zou Jason dan toch te vroeg gepiekt hebben
Ik zie het ook wel zo. Ze zijn vandaag wel erg overdreven vriendelijk naar Bart toe geweest.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:29 schreef czvt het volgende:
Ik heb de indruk dat kwik, kwak en kwebbel (Danny, Lindsey, Charlotte) sinds het vertrek van Ali heel vulgair, arrogant, egoistisch en wantrouwig zijn geworden. Hun missie om Bart eruit te krijgen is mislukt en nu zitten ze met een broek vol. Zie ik dit verkeerd?
Hoe kom je daarbij. Hij weet heel goed waar hij staat. Hij is wat dat betreft geen moer veranderd. Hij zegt net dat hij verwacht had het hooguit tot week 4 te halen. Hij weet ook heel goed dat Bart populair is. Daar heeft hij de afgelopen twee weken Bart steeds mee op de been gehouden. Hij was ervan overtuigd dat het afgelopen Zaterdag afgelopen zou zijn. Als er een iemand is in het huis die zijn positie relativeert is hij het wel.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij vind zichzelf heel wat inmiddels en daar prikt de kijker doorheen. Het is wel een keertje klaar.
dan stijgt ze in mijn waarderingquote:Op maandag 20 maart 2023 15:37 schreef rinardo het volgende:
Bericht van Chiara, haar mama ligt in het ziekenhuis
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |