Het wordt gevoeld als een verraad aan haar afkomst.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom voelen mensen zich geroepen daarover te vallen? Omdat ze een donkere vrouw is, moet ze niet de schijn wekken blank te willen zijn?
quote:Op woensdag 29 november 2023 22:41 schreef potjecreme het volgende:
Welke Kardashian/Jenner is dit?WhaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op woensdag 29 november 2023 22:41 schreef potjecreme het volgende:
Welke Kardashian/Jenner is dit?Dit is geen plastische chirurgie, dit is het effect van heel veel make-up en een pruik. Morgen ziet ze er weer heel anders uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Dit dus. En kijk hoe mooi ze is!quote:Op donderdag 30 november 2023 14:44 schreef vencodark het volgende:
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Dit is ook recent.
Zei het al eens eerder, maar als je je lijf en gezicht voor tienduizenden euros laat verbouwen, moet daar een gi-gan-tisch minderwaardigheidscomplex onder zitten. Dat is enorm triest.quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:12 schreef Buendia het volgende:
[..]
Van een leuk, natuurlijk meisje naar een plastic barbiepop. Het is maar waar je van houdt....
Dat wordt vakkundig genegeerd.quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:22 schreef Truien het volgende:
[..]
Dit is geen plastische chirurgie, dit is het effect van heel veel make-up en een pruik. Morgen ziet ze er weer heel anders uit.
[..]
Dit dus. En kijk hoe mooi ze is!
Kim Kötter?quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:32 schreef potjecreme het volgende:
Toch raar dat Kim K. Niet 80 tinten bleker werd met een platina blonde pruik 🤔
Eénheidsworsten met vislippenquote:Op zaterdag 2 december 2023 08:59 schreef SQ het volgende:
Vind dat altijd zo intrigerend, hoe mensen totaal niet meer p zichzelf lijken. Alle dingen die ze typeren zijn er dan uit gepoetst.
quote:
Ik heb het dan ook niet over iedereen, maar over degene zoals die teen mom van Sunshine, daar herken ik toch echt wel vislippen in.quote:Op zaterdag 2 december 2023 10:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Ook altijd wel een beetje overdreven simpele uitspraak.
Het eerste gedeelte over eenheidsworsten wil ik nog wel in meegaan maar vislippen? Je ziet dat ook alleen bij mensen die gek zijn gegaan. Bij anderen weet of zie je het niet eens.
32 jaar oud is ze pas, ziet er door al dat gesleutel intussen ouder uit dan ze is.quote:Op zaterdag 2 december 2023 08:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
MTV Teen mom Farah Abraham.
Nou, ‘eenheidsworsten’ is meervoud en klinkt nogal als een algemene term ‘eenheidsworsten met vislippen’.quote:Op zaterdag 2 december 2023 10:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over iedereen, maar over degene zoals die teen mom van Sunshine, daar herken ik toch echt wel vislippen in.
Types als Farah danquote:Op zaterdag 2 december 2023 11:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, ‘eenheidsworsten’ is meervoud en klinkt nogal als een algemene term ‘eenheidsworsten met vislippen’.
Anywho, Farah ziet er inderdaad al jaren niet goed meer uit.
Vreselijk!! En niet alleen die rotkopquote:Op zaterdag 2 december 2023 08:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
MTV Teen mom Farah Abraham.
[ afbeelding ]
Wat weet of zie je niet eens? Wanneer mensen iets aan hun lippen hebben gedaan? Dat kun je volgens mij in 90% van de gevallen toch wel zien hoor. En al helemaal met een voor-foto ernaastquote:Op zaterdag 2 december 2023 10:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Het eerste gedeelte over eenheidsworsten wil ik nog wel in meegaan maar vislippen? Je ziet dat ook alleen bij mensen die gek zijn gegaan. Bij anderen weet of zie je het niet eens.
Als je het ziet dan zijn ze te ver gegaanquote:Op zaterdag 2 december 2023 10:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Nee, tegenwoordig zijn de technieken echt veel beter en de truc is om het geleidelijk te doen. Niet max in 1x vol spuiten.quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:13 schreef Smart_ass het volgende:
Maar als je het niet ziet is het zinloos geweest.
Ik bedoelde dan ook als je het ziet zonder voor-foto. Van die types waarbij je meteen denkt: "plastic fantastic!"quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ja dat begrijp ik allemaal wel. En er zit natuurlijk ook verschil tussen overdreven duckface lippen en mooie vollere lippen. Maar als je tov een voor-foto geen verschil ziet is het naar mijn mening zinloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |