abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 2 december 2023 @ 09:13:48 #251
184769 crew  Deisyy
pi_211493423
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 08:59 schreef SQ het volgende:
Vind dat altijd zo intrigerend, hoe mensen totaal niet meer p zichzelf lijken. Alle dingen die ze typeren zijn er dan uit gepoetst.
Eénheidsworsten met vislippen :{
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 2 december 2023 @ 10:22:26 #252
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211493933
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 09:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Eénheidsworsten met vislippen :{
:').

Ook altijd wel een beetje overdreven simpele uitspraak.

Het eerste gedeelte over eenheidsworsten wil ik nog wel in meegaan maar vislippen? Je ziet dat ook alleen bij mensen die gek zijn gegaan. Bij anderen weet of zie je het niet eens.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Moderator zaterdag 2 december 2023 @ 10:28:13 #253
184769 crew  Deisyy
pi_211493962
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 december 2023 10:22 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Het eerste gedeelte over eenheidsworsten wil ik nog wel in meegaan maar vislippen? Je ziet dat ook alleen bij mensen die gek zijn gegaan. Bij anderen weet of zie je het niet eens.
Ik heb het dan ook niet over iedereen, maar over degene zoals die teen mom van Sunshine, daar herken ik toch echt wel vislippen in.
pi_211494049
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 08:56 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nee hoor :P

MTV Teen mom Farah Abraham.

32 jaar oud is ze pas, ziet er door al dat gesleutel intussen ouder uit dan ze is.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 2 december 2023 @ 11:31:39 #255
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211494363
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 10:28 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik heb het dan ook niet over iedereen, maar over degene zoals die teen mom van Sunshine, daar herken ik toch echt wel vislippen in.
Nou, ‘eenheidsworsten’ is meervoud en klinkt nogal als een algemene term ‘eenheidsworsten met vislippen’.

Anywho, Farah ziet er inderdaad al jaren niet goed meer uit.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_211494773
Farrah was gewoon zo'n mooi grietje.
Wel een kutkarakter, maar wat wil je met zo'n moeder :X
  Moderator zaterdag 2 december 2023 @ 12:45:11 #257
184769 crew  Deisyy
pi_211494996
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 december 2023 11:31 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nou, ‘eenheidsworsten’ is meervoud en klinkt nogal als een algemene term ‘eenheidsworsten met vislippen’.

Anywho, Farah ziet er inderdaad al jaren niet goed meer uit.
Types als Farah dan :')
  zaterdag 2 december 2023 @ 14:08:21 #258
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211495622
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 08:56 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nee hoor :P

MTV Teen mom Farah Abraham.

[ afbeelding ]
Vreselijk!! En niet alleen die rotkop |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211495779
quote:

[..]

Wat weet of zie je niet eens? Wanneer mensen iets aan hun lippen hebben gedaan? Dat kun je volgens mij in 90% van de gevallen toch wel zien hoor. En al helemaal met een voor-foto ernaast :Y. Hier is niet bij iedereen even overdreven gedaan maar je lippen worden niet voller met leeftijd dus zoiets is naar mijn idee redelijk snel te zien.
pi_211495920
quote:

[..]

Als je het ziet dan zijn ze te ver gegaan ;)
pi_211496157
Maar als je het niet ziet is het zinloos geweest :D.
pi_211496273
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 15:13 schreef Smart_ass het volgende:
Maar als je het niet ziet is het zinloos geweest :D.
Nee, tegenwoordig zijn de technieken echt veel beter en de truc is om het geleidelijk te doen. Niet max in 1x vol spuiten.
pi_211496329
Ja dat begrijp ik allemaal wel. En er zit natuurlijk ook verschil tussen overdreven duckface lippen en mooie vollere lippen. Maar als je tov een voor-foto geen verschil ziet is het naar mijn mening zinloos.
pi_211496537
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 december 2023 15:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ja dat begrijp ik allemaal wel. En er zit natuurlijk ook verschil tussen overdreven duckface lippen en mooie vollere lippen. Maar als je tov een voor-foto geen verschil ziet is het naar mijn mening zinloos.
Ik bedoelde dan ook als je het ziet zonder voor-foto. Van die types waarbij je meteen denkt: "plastic fantastic!"
pi_211496556
Ja eens hoor. Als ‘t mooi gedaan is en je kent de persoon verder niet of hebt geen voor-foto dan zou je het niet direct moeten kunnen zien.
pi_211497021
Het is toch gewoon body dysmorphia. Dat iemand het nodig vind om alle karakter uit het gezicht te laten sleutelen in plaats van zichzelf accepteren, omdat er eigenlijk niks mis is met hoe ze eruit zien. Botox, nose job, fillers, buccal fat removal, face lift, facings en het eindresultaat is dat zelfs een barbiepop nog minder plastic eruit ziet of het is een complete aliën. Genoeg van deze mensen zouden naar een psychiater moeten in plaats van naar een plastisch chirurg.
pi_211497075
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 december 2023 17:01 schreef Maerwynn het volgende:
Het is toch gewoon body dysmorphia. Dat iemand het nodig vind om alle karakter uit het gezicht te laten sleutelen in plaats van zichzelf accepteren, omdat er eigenlijk niks mis is met hoe ze eruit zien. Botox, nose job, fillers, buccal fat removal, face lift, facings en het eindresultaat is dat zelfs een barbiepop nog minder plastic eruit ziet of het is een complete aliën. Genoeg van deze mensen zouden naar een psychiater moeten in plaats van naar een plastisch chirurg.
Nou ja, ze doen er niemand kwaad mee toch? Laat die mensen lekker. Tuurlijk hebben we allemaal een mening of het wel of niet mooier/beter wordt maar verder schrijf ik die lui over het algemeen geen persoonlijkheidsstoornis of iets toe.

Behalve uitzonderingen zoals Jessica/Roddy Alves whatever en de Lola Ferrari’s ter wereld wellicht. :P
pi_211497134
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 december 2023 17:01 schreef Maerwynn het volgende:
Tja zolang we verbouwde modellen bombarderen als "mooiste vrouw ter wereld", waarom dat dan ook niet voor jezelf creëren. Ik vind het wel jammer dat het zo mainstream is geworden.
pi_211499684
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 17:08 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nou ja, ze doen er niemand kwaad mee toch? Laat die mensen lekker. Tuurlijk hebben we allemaal een mening of het wel of niet mooier/beter wordt maar verder schrijf ik die lui over het algemeen geen persoonlijkheidsstoornis of iets toe.

Behalve uitzonderingen zoals Jessica/Roddy Alves whatever en de Lola Ferrari’s ter wereld wellicht. :P
Nou, slotje dan maar. Behalve als het om Lola of Alves gaat. oO<
pi_211502430
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 21:25 schreef Prego het volgende:

[..]
Nou, slotje dan maar. Behalve als het om Lola of Alves gaat. oO<
Totaal niet wat ik bedoelde.
  zondag 3 december 2023 @ 14:26:39 #271
71048 Tokay
makes your day!
pi_211506313
Welke van de Kardashian zusjes is dit? Khloé, Kim, of toch Kourtney?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  Trouwste user 2022 zondag 3 december 2023 @ 14:32:16 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_211506380
quote:
5s.gif Op zondag 3 december 2023 14:26 schreef Tokay het volgende:

[ link | afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha ha ha. Niemand lijkt nog op zichzelf. :{ Ze was zo mooi lelijk.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_211506441
quote:
5s.gif Op zondag 3 december 2023 14:26 schreef Tokay het volgende:

[ link | afbeelding ]

SPOILER
Got me! Ik gokte op Khloé maar voelde wel een addertje onder het gras. :P
pi_211506445
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 14:32 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ha ha ha. Niemand lijkt nog op zichzelf. :{ Ze was zo mooi lelijk.

Zelfs met alle chirurgie zal die nooit echt een babe worden, nee.

[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 03-12-2023 14:45:33 ]
  Trouwste user 2022 zondag 3 december 2023 @ 14:41:06 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_211506473
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2023 14:38 schreef vencodark het volgende:

[..]
Zelfs met alle chirurgie zal die nooit echt er babe worden, nee.
Maakt verder niet uit. Ze had een aparte kop. Net zoals Meg Ryan. Allebei zichzelf verminkt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')