Ik heb heel veel offtopic verwijderd, waaronder ook die post van jou.quote:Op maandag 20 maart 2023 07:24 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Mijn post over Sam Smith is verdwenen.. mag ik niet zeggen dat ik hem ontspoord vind?
Dit zit er meer uit als ouder worden, babyvet kwijtraken en misschien een lager vetpercentage door sporten.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:08 schreef Jauke het volgende:
Is deze nog niet gepost? Liam Payne
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Dit. Hier is geen naald aan te pas geweest.quote:Op maandag 20 maart 2023 08:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit zit er meer uit als ouder worden, babyvet kwijtraken en misschien een lager vetpercentage door sporten.
De telegraaf leest mee op fok:quote:Op zondag 19 maart 2023 20:08 schreef Jauke het volgende: Is deze nog niet gepost? Liam Payne voor [ afbeelding ] na [ afbeelding ]
En misschien een ietsje pietsje extra supplementen tijdens het trainen.quote:Op maandag 20 maart 2023 08:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit zit er meer uit als ouder worden, babyvet kwijtraken en misschien een lager vetpercentage door sporten.
Zit er ook daadwerkelijk 20 jaar tussen deze foto's? Oh my, wat een ouwe kop ineens.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:46 schreef Pippi het volgende:
[..]
De telegraaf leest mee op fok:
[ afbeelding ]
Ken! Ben jij t!quote:Op maandag 20 maart 2023 19:31 schreef Za het volgende:
Deze natural beauty mag hier niet ontbreken. Rylan Clark:
[ afbeelding ]
Die jongen is pas 28/29 jaar.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Zit er ook daadwerkelijk 20 jaar tussen deze foto's? Oh my, wat een ouwe kop ineens.
Links, leuke gast.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:46 schreef Pippi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Roseanne is denk ik ook niet haar hele leven net als Madonna aangeprezen voor haar uiterlijk en heeft ze gewoon vrede met hoe ze eruitziet en dat zie je terug. Ouder worden is voor de beauty’s in showbizz wel een bittere pil waar niet iedereen even goed mee om kan gaan.quote:
Madonna is nooit erg mooi geweest maar wel heel erg opvallend ordinair/sexy. En ja dat laatste veranderd wel wat als je ouder bent.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:19 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Roseanne is denk ik ook niet haar hele leven net als Madonna aangeprezen voor haar uiterlijk en heeft ze gewoon vrede met hoe ze eruitziet en dat zie je terug. Ouder worden is voor de beauty’s in showbizz wel een bittere pil waar niet iedereen even goed mee om kan gaan.
Ik dacht even dat het Nick Schilder was...quote:Op maandag 20 maart 2023 19:31 schreef Za het volgende:
Deze natural beauty mag hier niet ontbreken. Rylan Clark:
[ afbeelding ]
Ik wel, maar ik herinner me ook dat Roseanne een prachtig gezicht had. Voor beiden geldt dat er meer aandacht was voor hun lichaam en wat er uit hun mond kwam, dan voor hun gezicht.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:25 schreef potjecreme het volgende:
Madonna was nooit een beauty. Ook niet lelijk. Maar ik herinner mij niet dat Madonna een beauty was.
Was en is niks mis met Roseanne vind ikquote:
Dit! lees net wat reviews van haar eerste grote tour. Gaat bijna bij alle recensenten over haar seksualiteit. Haar image. Maar goed. Als mensen haar mooi vonden is dat uiteraard hun goed recht.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:57 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Madonna is nooit erg mooi geweest maar wel heel erg opvallend ordinair/sexy. En ja dat laatste veranderd wel wat als je ouder bent.
na het zien van deze foto zou het misschien buccal fat removal kunnen zijn, de nieuwe zieke 'trend':quote:Op maandag 20 maart 2023 18:46 schreef Pippi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afschuwelijk van die benbits kaken.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
na het zien van deze foto zou het misschien buccal fat removal kunnen zijn, de nieuwe zieke 'trend':
[ afbeelding ]
Zo jong en dan nu al een verspookte oude kopquote:Op maandag 27 maart 2023 13:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
na het zien van deze foto zou het misschien buccal fat removal kunnen zijn, de nieuwe zieke 'trend':
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 maart 2023 13:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan schijnt het ook nog eens onomkeerbaar te zijn. Moet je nagaan hoe diegene er over tien, twintig jaar uitziet.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het ziet er niet erg gezond uit. Alsof ik naar een verslaafde aan het loeren ben.
Je kan er niet weer extra vet ofzo bij spuiten?quote:Op maandag 27 maart 2023 15:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan schijnt het ook nog eens onomkeerbaar te zijn. Moet je nagaan hoe diegene er over tien, twintig jaar uitziet.
Nee, las dat het niet weer op te vullen is met fillers.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je kan er niet weer extra vet ofzo bij spuiten?
Echt, wat doen die mensen zichzelf aan..
Zonde hoor. Ik snap die ingreep niet... Je ziet er gelijk ouder uit.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, las dat het niet weer op te vullen is met fillers.
Ik vind het spuuglelijk.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is hij niet gewoon erg veel afgevallen?quote:Op maandag 27 maart 2023 13:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.irishmirror.i(...)ent-through-24268876quote:Op maandag 27 maart 2023 15:52 schreef Za het volgende:
[..]
Is hij niet gewoon erg veel afgevallen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |