Braddie is één van de meest zwakbegaafde users die FOK! ooit heeft gekend. Momenteel is zijn baan zichzelf doodvreten op camera. Zijn ongezonde week is net ten einde gekomen, als afsluiter heeft hij een bak van 500 gram shoarma weggeslokt zonder iets van sla, saus, brood of aardappel.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Voor 5 miljoen zou ik een @:Nova met meer humor en minder morele remmingen laten ontwikkelen.
Bot, Koreaan, Afrikaan, Chinees, Pool, Belg...met 5 miljoen zijn de opties talloos.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:18 schreef Aberkullie het volgende:
Kan ze een bot voor inhuren om elk uur een dom topic te maken.
Een financieel adviseur met een mooi kaaimaneilandje is prio 1.quote:Van de ¤5.300.000 euro zal de winnaar namelijk nog wel 29,5 procent kansspelbelasting moeten betalen.
Het staat in ONZ , er wordt gesproken over de Lotto , in het topic wordt er gesproken over de Postcodeloterij en over de Lotto.quote:
En zaterdag 12 maart...quote:Op zondag 19 maart 2023 22:52 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Het staat in ONZ , er wordt gesproken over de Lotto , in het topic wordt er gesproken over de Postcodeloterij en over de Lotto.
Ik weet het niet.
Mocht het waar zijn , hoi @:roos94 , neuken ?
En zo ja, houd ik je tassie wel even vast ! Allerfijnste @:roos94, die ik al jaren ken enzo !quote:Op zondag 19 maart 2023 22:52 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Het staat in ONZ , er wordt gesproken over de Lotto , in het topic wordt er gesproken over de Postcodeloterij en over de Lotto.
Ik weet het niet.
Mocht het waar zijn , hoi @:roos94 , neuken ?
Roos moet eerst 30% aan de belastingdienst donerenquote:Op zondag 19 maart 2023 20:49 schreef Hyaenidae het volgende:
@:Roos94 heeft al beloofd dat fok een mooie donatie tegemoet kan zien
Ik ga zo boarden, vertrek richting NY en heb dan uren geen internetquote:Op maandag 20 maart 2023 08:21 schreef stavromulabeta het volgende:
@:roos94 : Heb je al plannen voor vanavond? Restaurantje doen? Je weet dat ik jouw topics over ponyclubs de leukste ooit vind. Kunnen we daar vanavond even over bijkletsen met een flesje bubbels.
Vlieg daarna door naar het Zuidwesten voor het mooie Amerika.quote:Op maandag 20 maart 2023 08:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik ga zo boarden, vertrek richting NY en heb dan uren geen internet
Je verzonnen kinderen laat je thuis?quote:Op maandag 20 maart 2023 08:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik ga zo boarden, vertrek richting NY en heb dan uren geen internet
Ook dat , jaquote:Op zondag 19 maart 2023 23:52 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
En zaterdag 12 maart...
Toch leukbedacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |