Gaan we niet want dat gaat ze en iedereen hier gaat boos zijn behalve ik en nog een paar anderenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe gaan WE er nog voor zorgen dat Loreen niet wint?
Boos niet. Want dit verwacht ik wel een tijdje. Maar het gaat dan wel weer een winnaar zijn waarvan er het liedje ons over een paar jaar niet meer herinneren.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:19 schreef Nexum het volgende:
[..]
Gaan we niet want dat gaat ze en iedereen hier gaat boos zijn behalve ik en nog een paar anderen
Is dat niet elk jaar zo?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Boos niet. Want dit verwacht ik wel een tijdje. Maar het gaat dan wel weer een winnaar zijn waarvan er het liedje ons over een paar jaar niet meer herinneren.
Vaak wel. Al is Zitti e buoni wel vrij opvallend. Arcade vind ik overigens juist een voorbeeld van een liedje wat ik eigenlijk al vergeten zou zijn als het niet onze inzending was geweestquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Is dat niet elk jaar zo?Ik weet eigenlijk alleen Euphoria nog en Arcade
Ahja, Måneskin vergat ik. Die weet ik ook nogquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vaak wel. Al is Zitti e buoni wel vrij opvallend. Arcade vind ik overigens juist een voorbeeld van een liedje wat ik eigenlijk al vergeten zou zijn als het niet onze inzending was geweest
Sorry.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gewoon 250.000 streams van de 1,4 miljoen komen uit Nederland zie ik nu
Kijk dat je fan bent en het goed vindt kan allemaal natuurlijk, maar is het echt leuk als ze weer wint?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:19 schreef Nexum het volgende:
[..]
Gaan we niet want dat gaat ze en iedereen hier gaat boos zijn behalve ik en nog een paar anderen
Nee. Ook wel meer liedjes die wel zijn blijven hangen. Maar ook diverse nietquote:
Ohh ohhh ohhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:08 schreef Donna het volgende:
Ik kan niet eens meer op Arcade komen, hoe dat klinkt.
Hahaha. Ja dit werkte.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ohh ohhh ohhhhhhhhhhhh
Loreen is gewoon de beste performances overall. Volgend jaar naar Zweden.
Dat is precies Zweden. Technisch klopt het, maar er zit geen enkele beleving in.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:33 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dan krijgen we die Mans weer, voor de gevoelsmatig ongeveer 4834098539043ste keer.
En de show van 2016 vond ik er visueel niet bijzonder aantrekkelijk uit zien. Hard, hoekig. Ja, technisch zal het allemaal perfect geklopt hebben.
Je denkt niet dat Zweden gaat winnen?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:16 schreef Moira het volgende:
Vandaag wordt de dag dat ik net zo hard ga rellen als in 2016 omdat wss niet het beste nummer van het jaar gaat winnen
Ik probeer te manifesteren dat dat het geval gaat zijn (dat Zweden niet gaat winnen dus).quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je denkt niet dat Zweden gaat winnen?![]()
Daarbij won in 2016 ook gewoon het beste nummer natuurlijk.![]()
Ik reageer nog steeds geagiteerd op mensen die suggereren dat Jamala ook maar ergens in de buurt van de top 3 thuishoorde, dus ik vermoed dat ik dat over 7 jaar dan ook nog over Tattoo zal doenquote:
Ik durf best de stelling aan dat 1944 een kutnummer was en inmiddels ook volledig in de vergetelheid is geraakt.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 12:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik reageer nog steeds geagiteerd op mensen die suggereren dat Jamala ook maar ergens in de buurt van de top 3 thuishoorde, dus ik vermoed dat ik dat over 7 jaar dan ook nog over Tattoo zal doen
Enige lichtpuntje zal zijn Mans & Petra genot (en Loreen optreden met een ander nummer).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |