Ik was vanmorgen om 6:00 wakker en kon niet meer slapen.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Ik ben benieuwd hoe @:GGMM geslapen heeft.
dus dat is zonder vrouwen?quote:Op maandag 20 maart 2023 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen om 6:00 wakker en kon niet meer slapen.
En het is vandaag ook nog eens meatless monday in onze kantine.
Dit wordt een dramaandag.
Als je daar niet tegen kan ben je erg zielig.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig is @:caland een goede winnaar en word je er hier verder niet me geconfronteerd (lol)
Jij vervelend en enigszins provocerend? Lijkt mij inderdaad stugquote:Op maandag 20 maart 2023 09:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je daar niet tegen kan ben je erg zielig.
Als het andersom was geweest had ik misschien ook wel vervelend gedaan. (Waarschijnlijk niet)
Wij hadden meatless week tijdje terugquote:Op maandag 20 maart 2023 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is peggin?quote:Op maandag 20 maart 2023 09:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja en was hitsig
dus ging pegginfilmpjes kijken
Pegging is een seksuele handeling waarbij een vrouw de anus van een sekspartner penetreert met een voorbinddildo, een vastgebonden dildo of vibrator.quote:
Walgelijk dat je bij zo'n bedrijf werkt. Ik zou op zoek gaan naar ander werk.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Keurigquote:Op maandag 20 maart 2023 10:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 639 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 435 4/6
🟨⬛⬛🟩🟨⬛
⬛🟨🟨🟩⬛🟩
🟨⬛⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩