Nee, dat zou niet mogen dan. Maar ja, weet ik veel wat ze daar allemaal denken en vinden, de meeste zijn gewoon erg hypocriet en ik weet niet of ze dat zelf door hebben maar ik vermoed van niet.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zat zelf in een relatie toen ze met Jeff begon, dus het kan geen morele verontwaardiging zijn.
Dat vind ik niet zo heel raar, het is een hele vreemde situatie omdat de betreffende personen doen alsof er niets is gebeurd . door te ontkennen terwijl het niet valt te ontkennen maken ze het alleen maar nog erger , met ruimte om te grappen over de situatie.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:24 schreef mootie het volgende:
Ze kunnen er niet over ophouden. Ook de details.
Volgens alle bewoners wel, volgens Jappie niet.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:28 schreef Sestra666 het volgende:
ik heb schijnbaar veel gemist?![]()
Hebben ze weer geneukt?
Drie keerquote:Op zondag 19 maart 2023 13:28 schreef Sestra666 het volgende:
Hebben ze weer geneukt?
Die hadden wel gepraat maar ging niet echt heel goed. Sasha was weer bezigquote:Op zondag 19 maart 2023 13:29 schreef freaky40 het volgende:
Sasha en Bern praten niet meer, ook al hommeles dus.
dat is ook een raar zeikwijf hoorquote:Op zondag 19 maart 2023 13:30 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Die hadden wel gepraat maar ging niet echt heel goed. Sasha was weer bezig
Zoe lult maar wat. Want Sas en Bern hebben al gepraat.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:29 schreef freaky40 het volgende:
Sasha en Bern praten niet meer, ook al hommeles dus.
Blijkbaar was dit de eerste keer.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:28 schreef Sestra666 het volgende:
Hebben ze weer geneukt?
Slapen en mokkenquote:Op zondag 19 maart 2023 13:31 schreef Hoempah het volgende:
Sasha is niet boos op Bern. Ze heeft wel wat beters te doen.
Pff om moe van te worden zulke typesquote:Op zondag 19 maart 2023 13:34 schreef puzziepie het volgende:
Sas kan zich straks weer afreageren op Bern
Sas moet ook een keer goed op haar plek gezet wordenquote:
Ja, maar wie is daar geschikt voor daar, ik denk weinig.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sas moet ook een keer goed op haar plek gezet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |