quote:
quote:Op zondag 19 maart 2023 12:47 schreef Flow3r het volgende:
Morrie doet Mirthe na
filmpje aub @:hoempah
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 maart 2023 12:49 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mirthe heeft uitgebreid staan kijken![]()
Je ziet aan haar hele mimiek, dat ze idd aan het genieten is.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Die geniet zich suf.
Nu horen ze Mirthe uit over Bern.
quote:Op zondag 19 maart 2023 12:49 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Tja, doe je Mori na dan maak je meteen iemand belachelijk.SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na die uitbarsting van van de week vind ik het maar een eng mannetjequote:Op zondag 19 maart 2023 12:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een van de weinigen daar die ik goed kan hebben.
Volgens Babette kan Jasper geen grote hebben omdat hij 1.30 isquote:Op zondag 19 maart 2023 12:55 schreef engine het volgende:
Martin had ook grote pik en die is ook klein zegt Zoë.
Jaja daar trappen we niet inquote:Op zondag 19 maart 2023 12:55 schreef Deisyy het volgende:
Babs tegen Wendy: Jij weet toch hoe groot die van Jasper is, hij ligt altijd achter je als een lepel
Wendy: Daar let ik helemaal niet op, ik heb zo'n reet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |