quote:Op zondag 19 maart 2023 12:27 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze nam altijd pilletjes op feesten, wel weing drank, dit heeft ze best vaak gezegd..
Roddelvoerquote:Op zondag 19 maart 2023 12:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik snap niet, dat iedereen zich druk maakt om Jappie en Wanda. Twee volwassen mensen, die bepalen of ze sex hebben. Wanda heeft een relatie okay, maar het is haar keuze. Bij mij kon ze de koffer pakken, andersom ook. Het is niet netjes, maar het is haar keuze. Roddelvoer dit.
Helemaal met je eens. Ben verbaasd over alle ophef daarquote:Op zondag 19 maart 2023 12:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik snap niet, dat iedereen zich druk maakt om Jappie en Wanda. Twee volwassen mensen, die bepalen of ze sex hebben. Wanda heeft een relatie okay, maar het is haar keuze. Bij mij kon ze de koffer pakken, andersom ook. Het is niet netjes, maar het is haar keuze. Roddelvoer dit.
Ze hebben niet veel anders te doen daar dus pakken alles aan om over te lullen. Verder wel eens met wat je zegt.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Om 1 minuut van het gesprek in de uitzending te kunnen gebruiken, mogen een heel gesprek niet horenquote:
quote:Op zondag 19 maart 2023 12:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Om 1 minuut van het gesprek in de uitzending te kunnen gebruiken, mogen een heel gesprek niet horen
Vandaar die pukkels door illegale drugs.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim is niet van de drugs denk kenzi dan
quote:Op zondag 19 maart 2023 12:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Vandaar die pukkels door illegale drugs.
Natuurlijk geven ze een 'misstap' een podium. Alle ogen op Wanda gericht en de rest kan even rustig achterover leunen.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Ben verbaasd over alle ophef daar
Achterover roddelen bedoel jequote:Op zondag 19 maart 2023 12:31 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Natuurlijk geven ze een 'misstap' een podium. Alle ogen op Wanda gericht en de rest kan even rustig achterover leunen.
Nu pas?quote:Op zondag 19 maart 2023 12:32 schreef greysbones het volgende:
Mirthe heeft dus nu ook meegekregen dat Sas een beetje een weirdo is
Laat dat beetje er maar afquote:Op zondag 19 maart 2023 12:32 schreef greysbones het volgende:
Plus dat ze daar in een heel klein en beperkt wereldje leven, dan kan ik me wel voorstellen dat zoiets de gemoederen daar flink bezig houdt.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:31 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Natuurlijk geven ze een 'misstap' een podium. Alle ogen op Wanda gericht en de rest kan even rustig achterover leunen.
Mirthe is niet zo vlot van begripquote:Op zondag 19 maart 2023 12:32 schreef greysbones het volgende:
Meerderen? Dat ken ik wel van breienquote:Op zondag 19 maart 2023 12:33 schreef greysbones het volgende:
Er is gedoe? Want ze horen iemand meerderen??
Bern?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |