Het ivor kussentjequote:Op zondag 19 maart 2023 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanda stond hem gisteravond ontzettend uit te dagen achter de bar, zij al dat ze zo geil was dat ze het kussentje wilde droogneuken.
Nee ging over Kim.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:22 schreef greysbones het volgende:
Ze houdt niet van drank ze houdt van dat andere
Sas![]()
Aanname dat het over Sas ging
Over Kimquote:Op zondag 19 maart 2023 12:22 schreef greysbones het volgende:
Ze houdt niet van drank ze houdt van dat andere
Sas![]()
Aanname dat het over Sas ging
Jappie en Wanda zijn allebei verantwoordelijk voor hun actiesquote:Op zondag 19 maart 2023 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanda stond hem gisteravond ontzettend uit te dagen achter de bar, zij al dat ze zo geil was dat ze het kussentje wilde droogneuken.
Neehee ging duidelijk over Kimquote:Op zondag 19 maart 2023 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim is niet van de drugs denk kenzi dan
quote:Op zondag 19 maart 2023 12:18 schreef Hoempah het volgende:
Ik stop pas als die rotkop eruit is
[ afbeelding ]En langzaam maar zeker wordt ze een Jeff. Van zachtaardig naar pester.SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
Nogmaals, het ging over Kim. Geloof het of niet, I don't care.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof jequote:Op zondag 19 maart 2023 12:26 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nogmaals, het ging over Kim. Geloof het of niet, I don't care.
Kim houdt er wel vanquote:Op zondag 19 maart 2023 12:26 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nogmaals, het ging over Kim. Geloof het of niet, I don't care.
Ze nam altijd pilletjes op feesten, wel weing drank, dit heeft ze best vaak gezegd..quote:Op zondag 19 maart 2023 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap niet, dat iedereen zich druk maakt om Jappie en Wanda. Twee volwassen mensen, die bepalen of ze sex hebben. Wanda heeft een relatie okay, maar het is haar keuze. Bij mij kon ze de koffer pakken, andersom ook. Het is niet netjes, maar het is haar keuze. Roddelvoer dit.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:24 schreef ChocoFan het volgende:
Mora zegt dat wanda en jappie meerdere keren hebben geneukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |