Grappig dan snap ik niet de opmerking op insta van charlotte wat ik hier zag staan van als charlotte weet wat wij weten had ze niet op ali gestemd.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:17 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Alweer SL![]()
Jolien haar mama en Charlotte haar mama zijn ondertussen besties geworden
Zouden die ook zo een oprechte vriendschap hebben als de dochters?![]()
Ze had waarschijnlijk een spel gewonnen.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:20 schreef Joyce-43 het volgende:
Waarom mag jolien der mama in het huis ???? waar slaat het op
alsnog belachelijkquote:Op zondag 19 maart 2023 15:23 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze had waarschijnlijk een spel gewonnen.
Oh damn haha. Ik heb het een paar weken niet zo intensief kunnen volgen toen, niet meegekregen lolquote:Op zondag 19 maart 2023 15:20 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Het was niet hier, maar Ali die steevast haar naam fout zei, zelfs na bedreigingen van haar uit
Hoezo? Dat is toch een normaal concept in BB? Af en toe is er de kans een dierbare te zien.quote:
Inderdaad! Heel raar allemaalquote:Op zondag 19 maart 2023 15:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Grappig dan snap ik niet de opmerking op insta van charlotte wat ik hier zag staan van als charlotte weet wat wij weten had ze niet op ali gestemd.
Ik vind bloemkool met zalm sowieso een rare keuze voor Jolien....dat had ik niet verwacht van Berndquote:Op zondag 19 maart 2023 15:30 schreef Ireth het volgende:
Zijn er trouwens hier mensen die zalm eten bij bloemkool??? Daar hoort wat mij betreft een balletje gehakt bij??
bal gehakt neem ik altijd bij andijviequote:Op zondag 19 maart 2023 15:30 schreef Ireth het volgende:
Zijn er trouwens hier mensen die zalm eten bij bloemkool??? Daar hoort wat mij betreft een balletje gehakt bij??
Ja, eens. Misschien Belgischquote:Op zondag 19 maart 2023 15:30 schreef Ireth het volgende:
bloemkool en aardappel en zalm uit de oven ovenschoteltje , zo lekkerquote:Op zondag 19 maart 2023 15:30 schreef Ireth het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
Leslie?quote:Op zondag 19 maart 2023 15:26 schreef ledn81 het volgende:
De moeder van Jolien verstond Leslie steeds niet. Ligt het dus niet aan ons
quote:Op zondag 19 maart 2023 15:30 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben de hele tijd al van die rare combi's.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:30 schreef Ireth het volgende:
Ik zie niet wat hier vreemd aan zou moeten zijnquote:Op zondag 19 maart 2023 15:30 schreef Ireth het volgende:
Ik eet nooit zalm bij aardappelen/groente?quote:Op zondag 19 maart 2023 15:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie niet wat hier vreemd aan zou moeten zijn![]()
Wat voor groente gaat er wel bij zalm dan? Of gewoon geen zalm eten?
quote:Op zondag 19 maart 2023 15:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
bloemkool en aardappel en zalm uit de oven ovenschoteltje , zo lekker
receptje x proberenDie ga ik ff opslaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh, i love it when you do it like that,
And when you're closer, give me the shivers
quote:Op zondag 19 maart 2023 15:37 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ik vind dat Charlotte weer veel praat
wel dat ie bang voor liften isquote:Op zondag 19 maart 2023 15:38 schreef ledn81 het volgende:
pfffft Lotje gaat weer helemaal los. Eerst haar auto en nu dr broer. Verteld nog net niet welke kleur zwembroek hij had op Fuertaventura
Volgens mij alleen in de gameroom. Wat ik begrijp was het grootste deel van de streamlock het spel. Uiteindelijk Jolien winnaar en die mocht haar moeder knuffelen.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja nogmaals in een spel niet een SL van 4 uur weet jij hoelang die binnen is geweest
ja vorig jaar ook een spel met beste vriend en ouders , en knuf op het eindquote:Op zondag 19 maart 2023 15:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Van mij niets persoonlijks maar dat is meestal in de eindfase. Trouwens Chiara had ook haar vader geknuffeld toen ze samen een spel speelden als ook MA zijn zwager en Jason een vriend
Die vader van Chiara was er. De oma en zwager van Micha. Vriend van Jason. Dus waarom is dan de moeder van Jolien raar?quote:Op zondag 19 maart 2023 15:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit is nu 2de aanval richting mijn wat echt nergens opslaat
al was het danny zijn moeder had ik het ook belachelijk gevonden in huis een moeder ! er is in huis nooit iemand geweest andere ruimte even contact bellen of iets dergelijks maar niet dat men even gaat knuffelen dat is NOOIT geweest dus bespottelijk\
en sodemieter eens op met die persoonlijke aanvallen hier!
ik ga er niet meer op inquote:Op zondag 19 maart 2023 16:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die vader van Chiara was er. De oma en zwager van Micha. Vriend van Jason. Dus waarom is dan de moeder van Jolien raar?
Volgens mij dacht Joyce dat die moeder 4 uur was binnen geweest tijdens de streamlock.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die vader van Chiara was er. De oma en zwager van Micha. Vriend van Jason. Dus waarom is dan de moeder van Jolien raar?
Deze editie is hard gedaald sinds de exit van Chiara. Niet dat het daarvoor al zo goed was maar haar exit was een keerpunt in de kwaliteit van de show.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:58 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Ik krijg hier steeds de bevestiging weer dat het de beste beslissing is geweest deze editie van BB niet meer te volgen
quote:Op zondag 19 maart 2023 16:05 schreef Ireth het volgende:
Zeg azijnpissers, dit is COS... Commentaar Op Streams. Jolien is op streams, verhaal over moeder van Jolien is op streams, dus is commentaar daarover compleet geoorloofd. Voor COU (Commentaar Op Users) kunnen jullie in feedback terecht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |