Yep kwek komt er ook zo aanquote:Op zondag 19 maart 2023 16:08 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
lol zijn dat de eendjes die achter elkaar aanwaggelen?
😮💨quote:Op zondag 19 maart 2023 16:13 schreef Tuinfluitert het volgende:
Charlotte: Vorige week was het mijn week en nu jouw week. Echt Jolien, en ik vind dit al de leukste week tot nu toe en heb zo het idee dat Jill of Grace ons morgen wakkeer komt maken, ja denk dat het Grace is.
🤣quote:Op zondag 19 maart 2023 16:16 schreef odie22 het volgende:
nomnomnom, jees vreet weer alle kwark op, asociaal figuur![]()
[ afbeelding ]
Als ze de beste tijd in gaan zetten, jolien moest water overhevelen, dat kon überhaupt niet in 1 minuut...quote:Op zondag 19 maart 2023 16:18 schreef ledn81 het volgende:
allerlaatste secret room spel.
charlotte staat aan de leiding want heeft het het snelst gehaald![]()
WTF
quote:Op zondag 19 maart 2023 16:18 schreef ledn81 het volgende:
allerlaatste secret room spel.
charlotte staat aan de leiding want heeft het het snelst gehaald![]()
WTF
quote:Op zondag 19 maart 2023 16:20 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
daaaaaaaaaar moet een........ in , daar moet een .......... in [ afbeelding ]
Al die lettertjes in die letterbak ook niet. Dat bommenspel ook niet.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ze de beste tijd in gaan zetten, jolien moest water overhevelen, dat kon überhaupt niet in 1 minuut...
Hebben ze geloot?quote:Op zondag 19 maart 2023 16:21 schreef happyme28 het volgende:
Nou, dat is Lindsey haar ticket naar de finale!
bllijkbaar tijdens de SLquote:Op zondag 19 maart 2023 16:22 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hebben ze geloot?
Charlotte: Nou we weten al wie er gaat.
Dat zeg ik al heel langquote:
Inderdaad met een paar hints moet het lukken.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:22 schreef ledn81 het volgende:
Lindsey gaat dat spel toch niet halen verwacht ik. Niet snugger genoeg en weet de vragen over Rob, Bart en Jason niet. Eventueel met veel hints, maar dan nog red je het amper qua tijd
Laten we dan vooral speculerenquote:
is dat nog dat spel met die letters erin schuiven?quote:Op zondag 19 maart 2023 16:22 schreef ledn81 het volgende:
Lindsey gaat dat spel toch niet halen verwacht ik. Niet snugger genoeg en weet de vragen over Rob, Bart en Jason niet. Eventueel met veel hints, maar dan nog red je het amper qua tijd
Ze zaten toch in dozen allemaal?quote:Op zondag 19 maart 2023 16:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij dacht Joyce dat die moeder 4 uur was binnen geweest tijdens de streamlock.
Ja spel van Jason en Mies idd die letterbakquote:Op zondag 19 maart 2023 16:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is dat nog dat spel met die letters erin schuiven?
die jason al gehad had en ?
Charlotte heeft goed gegokt, een ander had er misschien langer over gedaan. Jason kan niet zo goed tegen dingen.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:24 schreef Monique___ het volgende:
terecht dat jason boos is: er zitten nog een hoop gaatjes in de bb regelgeving..
van anderen kon nooit het spel in 1 min gehaald worden... zei hij daarvoor..
hoor lotje er nu ook over haha ah jaaa mies was dat!quote:Op zondag 19 maart 2023 16:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja spel van Jason en Mies idd die letterbak
quote:Op zondag 19 maart 2023 16:28 schreef happyme28 het volgende:
Hoe weet Charlotte dit nu weer? Legt ze nu de link met het spiegeltje?
Ja dit is echt weer een belachelijke regel ineensquote:Op zondag 19 maart 2023 16:24 schreef Monique___ het volgende:
terecht dat jason boos is: er zitten nog een hoop gaatjes in de bb regelgeving..
van anderen kon nooit het spel in 1 min gehaald worden... zei hij daarvoor..
alles om lotje op 1 te krijgenquote:Op zondag 19 maart 2023 16:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja dit is echt weer een belachelijke regel ineens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |