Waar anderen liever krijsende meiden zien, en niet snappen dat Bart zo popi is , ik hou van de rustige Bart, met zn goede verhalen, zn eerlijke kijk op alles, eerlijk durven zeggen dat hij zn alleen momentjes nodig heeft, net als Jason .quote:Op zondag 19 maart 2023 10:41 schreef BBERTJE het volgende:
Bart al afgewassen aardappelen geschild en nu zie ik hem met een stofzuiger in z'n hand goed bezig Bart
Maar dat heeft hij wel gehad en andere weer nietquote:Op zondag 19 maart 2023 10:49 schreef marky het volgende:
[..]
Dat heeft hij nodig gehad om Fake Brother te spelen. Zoals Big Brother tegen hem zei toen hij terug was dat hij deed alsof hij heel veel gezien had maar dat viel reuze mee.
Je noemt dan ook wel 2 uitersten op hoorquote:Op zondag 19 maart 2023 10:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
Waar anderen liever krijsende meiden zien, en niet snappen dat Bart zo popi is , ik hou van de rustige Bart, met zn goede verhalen, zn eerlijke kijk op alles, eerlijk durven zeggen dat hij zn alleen momentjes nodig heeft, net als Jason .
ohhhhh heerlijkquote:Op zondag 19 maart 2023 10:57 schreef happyme28 het volgende:
Jason denkt dat hij Spinazie, aardappelen en een gehaktbal krijgt. Of rode kool.
Lindsey denkt pasta scampi of lamskoteletten.
Tja hij was genomineerd door zijn medebewoners lekker kado.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat heeft hij wel gehad en andere weer niet
En zo heeft iedereen wel iets gehad.
Maar om te zeggen ik heb jullie gegund nu moeten jullie mij iets gunnen vind ik zo kinderachtig
Nooit iets doen om iets terug te verwachten
Met een gekookt eitjequote:
Als hij het van het gunnen moet hebben (binnenshuis) wordt hij gestenigd.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:44 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat Jason zei gister nadat ze wisten dat het de halve finale was. Hij hoopte niet dat het weer via de fans of kijkers zou lopen maar gewoon een spel hij wil er namelijk voor strijden.
Dandy beschreef het afgelopen nacht goed,quote:Op zondag 19 maart 2023 11:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als hij het van het gunnen moet hebben (binnenshuis) wordt hij gestenigd.
ze gunnen hem echt niets.
Spijker kop...quote:Op zondag 19 maart 2023 11:24 schreef Hoylei het volgende:
Ik vind het wel erg apart om 3 dagen in je eentje zitten waarbij je ook naar wat schermen kunt staren nu neer te zetten als iets positiefs wat Jason heeft gehad... Dat hebben zn medebewoners hem gegund?
Jason heeft zeker veel gehad van zn medebewoners, voornamelijk nominaties.
Perfect gezegd!quote:Op zondag 19 maart 2023 11:24 schreef Hoylei het volgende:
Ik vind het wel erg apart om 3 dagen in je eentje zitten waarbij je ook naar wat schermen kunt staren nu neer te zetten als iets positiefs wat Jason heeft gehad... Dat hebben zn medebewoners hem gegund?
Jason heeft zeker veel gehad van zn medebewoners, voornamelijk nominaties.
+1quote:Op zondag 19 maart 2023 11:33 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Perfect gezegd!
3 dagen alleen een “opdracht” waar hij zelf geen spellen kon spelen en ook nog 15k moest uitdelen aan andere bewoners![]()
Ik hoop echt dat hij het spel mag spelen. Hij grijpt er constant naast.
quote:Op zondag 19 maart 2023 11:23 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
Dandy beschreef het afgelopen nacht goed,
Jason wil strijden voor kansen en het niet laten afhangen van geluk hebben.
Dandy is iets gestegen in mijn waardering. hij staat nu op -38
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |