Waar anderen liever krijsende meiden zien, en niet snappen dat Bart zo popi is , ik hou van de rustige Bart, met zn goede verhalen, zn eerlijke kijk op alles, eerlijk durven zeggen dat hij zn alleen momentjes nodig heeft, net als Jason .quote:Op zondag 19 maart 2023 10:41 schreef BBERTJE het volgende:
Bart al afgewassen aardappelen geschild en nu zie ik hem met een stofzuiger in z'n hand goed bezig Bart
Maar dat heeft hij wel gehad en andere weer nietquote:Op zondag 19 maart 2023 10:49 schreef marky het volgende:
[..]
Dat heeft hij nodig gehad om Fake Brother te spelen. Zoals Big Brother tegen hem zei toen hij terug was dat hij deed alsof hij heel veel gezien had maar dat viel reuze mee.
Je noemt dan ook wel 2 uitersten op hoorquote:Op zondag 19 maart 2023 10:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
Waar anderen liever krijsende meiden zien, en niet snappen dat Bart zo popi is , ik hou van de rustige Bart, met zn goede verhalen, zn eerlijke kijk op alles, eerlijk durven zeggen dat hij zn alleen momentjes nodig heeft, net als Jason .
ohhhhh heerlijkquote:Op zondag 19 maart 2023 10:57 schreef happyme28 het volgende:
Jason denkt dat hij Spinazie, aardappelen en een gehaktbal krijgt. Of rode kool.
Lindsey denkt pasta scampi of lamskoteletten.
Tja hij was genomineerd door zijn medebewoners lekker kado.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat heeft hij wel gehad en andere weer niet
En zo heeft iedereen wel iets gehad.
Maar om te zeggen ik heb jullie gegund nu moeten jullie mij iets gunnen vind ik zo kinderachtig
Nooit iets doen om iets terug te verwachten
Met een gekookt eitjequote:
Als hij het van het gunnen moet hebben (binnenshuis) wordt hij gestenigd.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:44 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat Jason zei gister nadat ze wisten dat het de halve finale was. Hij hoopte niet dat het weer via de fans of kijkers zou lopen maar gewoon een spel hij wil er namelijk voor strijden.
Dandy beschreef het afgelopen nacht goed,quote:Op zondag 19 maart 2023 11:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als hij het van het gunnen moet hebben (binnenshuis) wordt hij gestenigd.
ze gunnen hem echt niets.
Spijker kop...quote:Op zondag 19 maart 2023 11:24 schreef Hoylei het volgende:
Ik vind het wel erg apart om 3 dagen in je eentje zitten waarbij je ook naar wat schermen kunt staren nu neer te zetten als iets positiefs wat Jason heeft gehad... Dat hebben zn medebewoners hem gegund?
Jason heeft zeker veel gehad van zn medebewoners, voornamelijk nominaties.
Perfect gezegd!quote:Op zondag 19 maart 2023 11:24 schreef Hoylei het volgende:
Ik vind het wel erg apart om 3 dagen in je eentje zitten waarbij je ook naar wat schermen kunt staren nu neer te zetten als iets positiefs wat Jason heeft gehad... Dat hebben zn medebewoners hem gegund?
Jason heeft zeker veel gehad van zn medebewoners, voornamelijk nominaties.
+1quote:Op zondag 19 maart 2023 11:33 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Perfect gezegd!
3 dagen alleen een “opdracht” waar hij zelf geen spellen kon spelen en ook nog 15k moest uitdelen aan andere bewoners![]()
Ik hoop echt dat hij het spel mag spelen. Hij grijpt er constant naast.
quote:Op zondag 19 maart 2023 11:23 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
Dandy beschreef het afgelopen nacht goed,
Jason wil strijden voor kansen en het niet laten afhangen van geluk hebben.
Dandy is iets gestegen in mijn waardering. hij staat nu op -38
En terechtquote:Op zondag 19 maart 2023 11:54 schreef Ireth het volgende:
Ow boy, er zijn twitteraars over de zeik, waarom er geen compilatie van Chiara in de SL zit....
Ontroerend ja, oprecht en liefdevolquote:Op zondag 19 maart 2023 11:53 schreef rinardo het volgende:
Heb deze 7 x bekeken, zooo mooi!!!
[ twitter ]
Dat ligt idd voor in haar mond ''nee echt , ik sweer het op mijn papa,'' te pas en te onpasquote:Op zondag 19 maart 2023 11:50 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik las hier en daar dat Charlotte een aantal keer heeft gezworen op haar vader. Heeft iemand meer context?
Dankje!quote:Op zondag 19 maart 2023 12:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat ligt idd voor in haar mond ''nee echt , ik sweer het op mijn papa,'' te pas en te onpas
bij dingen als,
jij hebt zeker een secret mission ''nee echt , ik sweer het op mijn papa,''
als advocaat van de duivel ja sorry vooraf, maar ze zweert niet op papa als iets niet waar is dus echt alleen als ze iets dus echt wel of niet heeftquote:Op zondag 19 maart 2023 12:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat ligt idd voor in haar mond ''nee echt , ik sweer het op mijn papa,'' te pas en te onpas
bij dingen als,
jij hebt zeker een secret mission ''nee echt , ik sweer het op mijn papa,''
Klopt, ze doet het alleen , als het waar isquote:Op zondag 19 maart 2023 12:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als advocaat van de duivel ja sorry vooraf, maar ze zweert niet op papa als iets niet waar is dus echt alleen als ze iets dus echt wel of niet heeft
Ah, dat is wel fijn om erbij te wetenquote:Op zondag 19 maart 2023 12:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als advocaat van de duivel ja sorry vooraf, maar ze zweert niet op papa als iets niet waar is dus echt alleen als ze iets dus echt wel of niet heeft
Jeetje… ik dacht even een kijkje te nemen op Twitter. Lees alleen maar tieners die klagen dat BB “te wit” is en “boomers” alleen stemmen op Bart.quote:Op zondag 19 maart 2023 11:54 schreef Ireth het volgende:
Ow boy, er zijn twitteraars over de zeik, waarom er geen compilatie van Chiara in de SL zit....
Ik zat me al af te vragen of we nog steeds in dezelfde streamlock zaten, was ff boodschappen wezen doen...quote:
Jep! Staat hier aan als achtergrond.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen of we nog steeds in dezelfde streamlock zaten, was ff boodschappen wezen doen...
Ik zat er middenin maar ik ben er mee gestopt. Boos omdat Ali eruit is en daarvan de boomers de schuld geven.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:30 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Jeetje… ik dacht even een kijkje te nemen op Twitter. Lees alleen maar tieners die klagen dat BB “te wit” is en “boomers” alleen stemmen op Bart.
Ik heb het niet zo met de nieuwe generatie![]()
Jason is echt een uitzondering.
Ik geef het op, ga de streams uitgooien, zie het morgen wel in de uitzendingquote:Op zondag 19 maart 2023 13:12 schreef happyme28 het volgende:
Jemig, zal wel weer een heftige zijn. Nominatie? Vrijstelling? Secret room?
Hopelijk wel voldoende boeiende streams hierna? Maar wel erg lang, bijna langste dit seizoen.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
2 en half uur streamlock en dan 5 minuten terug zien in de uitzending 🙄🤔
Morgen? Di of wo denk ik eerderquote:Op zondag 19 maart 2023 13:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik geef het op, ga de streams uitgooien, zie het morgen wel in de uitzending
nee die staat nog voor exit chiara. hij komt er wel bijna overheen als het langer gaat duren als 3 uurquote:Op zondag 19 maart 2023 13:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hopelijk wel voldoende boeiende streams hierna? Maar wel erg lang, bijna langste dit seizoen.
Zou leuk zijn dat charlotte vrijwillig vertrekt en dan ali terugquote:Op zondag 19 maart 2023 13:50 schreef marky het volgende:
De vorige keer dat er een zo'n lange streamlock was was met het vertrek van Chiara.
*ben hoopvol nu.. *quote:Op zondag 19 maart 2023 13:50 schreef marky het volgende:
De vorige keer dat er een zo'n lange streamlock was was met het vertrek van Chiara.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |