Kim is altijd wel ergens mee bezigquote:Op zondag 19 maart 2023 13:22 schreef pingu66 het volgende:
Jeff laat altijd Kim het hele werk doen met frituren/schoonmaken frituur.
jij kijkt ejvjl toch heul niet?quote:Op zondag 19 maart 2023 09:33 schreef aloa het volgende:
Ik wens iedereen alvast een prachtige dag toe, deze zondag.
Jammer. Dan ga ik wel weer...quote:
goed planquote:
beetje raar om te slowchatten als je niks met ejvjl hebtquote:Op zondag 19 maart 2023 15:52 schreef aloa het volgende:
Mijn aanwezigheid wordt niet gewaardeerd hier
Ik zie het probleem niet, want het gaat hier over dingen die niet ontopic zijn.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
beetje raar om te slowchatten als je niks met ejvjl hebt
wel een mooie UI heb je
het mag wel, ik vind het alleen raarquote:Op zondag 19 maart 2023 15:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, want het gaat hier over dingen die niet ontopic zijn.
Maar goed...doei.
Ik weet niet.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
het mag wel, ik vind het alleen raar
dus wees welkom, chat away
Verkeerde spoor gevolgd sollyquote:
Klinkt als een goed topic dat dtsquote:Op zondag 19 maart 2023 15:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
goed plan
er moeten nog boobpics geplaatst worden in dts
Nee ik kijk wel uitquote:
Kijk je dit jaar beleef de lente nog of te druk met streamen?quote:
Ik houd ze scherp in de gatenquote:Op zondag 19 maart 2023 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk je dit jaar beleef de lente nog of te druk met streamen?
O dat doe je slim,quote:Op zondag 19 maart 2023 18:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ik houd ze scherp in de gaten![]()
[ afbeelding ]
Ach dat koppie van die kleine er onder uitquote:
Ja is wel handig dat picture in picturequote:
Ja het is echt weer zo'n schatjequote:Op zondag 19 maart 2023 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach dat koppie van die kleine er onder uit
EEn kijken morgen of mij dat ook leukt beeld in beeld heb dat nog nooit gedaanquote:Op zondag 19 maart 2023 18:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is wel handig dat picture in picture
Volg nu eigenlijk alleen het bosuiltje want verder gebeurd er nog niet zoveel. Wel leuk dat de slechtvalken al 3 eitjes hebben.
[..]
Ja het is echt weer zo'n schatje![]()
Dat lukt jou vast ookquote:Op zondag 19 maart 2023 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn kijken morgen of mij dat ook leukt beeld in beeld heb dat nog nooit gedaan
thnx geluktquote:Op zondag 19 maart 2023 18:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lukt jou vast ookje moet gewoon dat knopje hebben en dan kun je het ergens op je beeldscherm slepen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 maart 2023 19:13 schreef Flow3r het volgende:
Bern mag niks opkroppen want dan komt er er toch een keer uit en dat heeft Sas al eens meegemaakt en dan krijgt zij een bak shit over haar heen, hij moet het dus aangeven anders weet ze niet hoe het anders moet
Sas begint niet meer aan relaties waar dat in gebeurt, dat gaat gewoon niet goed
zoals hij een bak shit over zich heen kreeg ?![]()
quote:
Dit kreng stond bovenaan geloof ik, meestal de Cos, ik log net pas weer inquote:Op zondag 19 maart 2023 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee zo krijgen we nog wat posts in de SC
Je bent dus geneptquote:Op zondag 19 maart 2023 19:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dit kreng stond bovenaan geloof ik, meestal de Cos, ik log net pas weer in![]()
![]()
Precies dat , stelletje Wanda's hierquote:Op zondag 19 maart 2023 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent dus genept
Wie durft de SC bovenaan te zetten
Dat was ikquote:Op zondag 19 maart 2023 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent dus genept
Wie durft de SC bovenaan te zetten
Dankje voor het complimentquote:
Het scheelt niet veel met die vogelkastquote:
Tskk....quote:Op zondag 19 maart 2023 19:22 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was ik
[..]
Dankje voor het compliment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pek en veren voor jou!quote:Op zondag 19 maart 2023 19:22 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was ik
[..]
Dankje voor het compliment
quote:Op zondag 19 maart 2023 19:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Tskk....
Gelukkig welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervelende kerel was dat.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Bartje moet winnenquote:Op zondag 19 maart 2023 19:25 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig welVervelende kerel was dat.
Oranje veertjes hoop ik danquote:
Nee Jasonquote:
Oepsiequote:Op zondag 19 maart 2023 19:26 schreef Flow3r het volgende:
en stop met mij te quoten, ik mot steeds weer hier naar toe![]()
Fout! Dit is een SC, GTST, BB, Dalles, alles mag hier besproken wordenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |