Ik ken haar helemaal niet, wat is het voor stijl?quote:Op maandag 17 april 2023 14:35 schreef herverwijderd het volgende:
[ afbeelding ]
Zit even in een Waugh-fase. Lekker hoor.
Het was een man.quote:Op maandag 17 april 2023 16:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ken haar helemaal niet, wat is het voor stijl?
Markt en strijd uitgelezen; het hoogtepunt de disco scene zal me nog wel even bijblijven. Dat bittere cynisme kan ik wel waarderen.quote:Op zondag 23 april 2023 15:12 schreef synsysterstylo het volgende:
Zojuist uitgelezen: gebroeders karamazov
Gisteren begonnen aan mijn eerste Houellebecq; de wereld als markt en strijd
Bevalt ‘ie goed?quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:57 schreef herverwijderd het volgende:
[ afbeelding ]
Net aan begonnen, ben benieuwd.
Deel 3 van de Bernie Gunther-reeks.quote:‘Vrede’ is in het naoorlogse Wenen een kwetsbaar begrip. De Amerikanen, Britten en Russen hebben het voor het zeggen en het enige grote verschil is dat de geheime politie van de Sovjets er nu verantwoordelijk voor is als er mensen verdwijnen, in plaats van de nazi’s.
Als een hooggeplaatste sovjet-functionaris Bernie Gunther benadert met de vraag of hij de naam van een politieman wil zuiveren die ervan wordt beschuldigd een Amerikaanse officier te hebben vermoord, durft hij dan ook niet te weigeren. De beschuldigde is een voormalige collega van Bernie die betrokken is bij een geheim genootschap van nazi-jagers. Bernie infiltreert in het genootschap en al snel stapelen de problemen zich in alarmerend tempo op…
Afrika is geen land ga ik vandaag of morgen aan beginnen.quote:Op zondag 30 april 2023 20:06 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb deze drie nu op mijn actieve luisterplank.
quote:Op maandag 17 april 2023 12:55 schreef SEMTEX het volgende:
Rondje bieb leverde dit op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben ook net met Jules Verne onderweg geweest, alleen dan onder zee 20.000 mile om precies te zijn.quote:
Met jouw usernaam zou ik eerder 20.000 mijlen onder zee verwachten....quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Een jeugdfavoriet aan het herlezen
[ afbeelding ]
Leuk boek inderdaad!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Een jeugdfavoriet aan het herlezen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |