Masvidal en Holland worden naar de grond gewerkt inderdaad, maar de vraag of ze een rake klap kunnen uitdelen om toch te winnen. Ik denk toch Izzy deze keer.quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:34 schreef Nober het volgende:
Alex Pereira vs. Israel Adesanya
Gilbert Burns vs. Jorge Masvidal
Rob Font vs. Adrian Yanez
Kevin Holland vs. Santiago Ponzinibbio
Raul Rosas Jr. vs. Christian Rodriguez
quote:Op zondag 9 april 2023 06:53 schreef Eppie_NL het volgende:
Ben je aan de winnende hand en dan toch weggeven. Begrijp dat nooit.
Respectloze hufter?quote:Op zondag 9 april 2023 10:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geweldige vechter. Respectloze hufter.
Onsportief kneuzen gedrag.quote:Op zondag 9 april 2023 10:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Respectloze hufter?
Stel je niet aan joh, what goes around comes around.
Ja het is verschrikkelijk, ze slaan en trappen elkaar zo hard ze kunnen. Doen er alles aan om te winnen.quote:Op zondag 9 april 2023 12:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja. En dat die daarna de spot drijft met het feit dat zijn tegenstander in dromenland is.
Iemand KO slaan/trappen, hoort bij de sport. iemand bespotten daarna acht ik onsportief.quote:Op zondag 9 april 2023 12:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja het is verschrikkelijk, ze slaan en trappen elkaar zo hard ze kunnen. Doen er alles aan om te winnen.
En Pereira zou zoiets NOOIT doen boehoehoe
https://boldsportsng.com/(...)v-clash-in-new-york/
Heb je de link en de tweet van Pereira berhaupt bekeken? Adesanya doet toch gewoon hetzelfde?quote:Op zondag 9 april 2023 12:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Iemand KO slaan/trappen, hoort bij de sport. iemand bespotten daarna acht ik onsportief.
Wie het ook doet.
Je bent nogal fan, heb ik het idee. Ik vind het gewoon onsportief. Mag ik?quote:Op zondag 9 april 2023 12:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je de link en de tweet van Pereira berhaupt bekeken? Adesanya doet toch gewoon hetzelfde?
Wat ik al zei, what goes around comes around. Stukje psychologische oorlogsvoering hoort daar gewoon bij.
Heeft niks met “respectloze hufter” te maken maar met koekje van eigen deeg.
Ik ben fan van de sport, en alles wat het met zich mee brengt. Take it or leave it, maar ga ajb niet lopen mekkeren over onsportief of respectloos gedrag terwijl de tegenstander zich daar ook aan schuldig maakt.quote:Op zondag 9 april 2023 12:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent nogal fan, heb ik het idee. Ik vind het gewoon onsportief. Mag ik?
Zoveel emotie, dat je de extra m bent vergeten bij 'vannacht'.quote:Op zondag 9 april 2023 12:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben fan van de sport, en alles wat het met zich mee brengt. Take it or leave it, maar ga ajb niet lopen mekkeren over onsportief of respectloos gedrag terwijl de tegenstander zich daar ook aan schuldig maakt.
Dat is meten met 2 maten, maarre sorry als je idooltje Pereira z’n stukje karma kreeg. Ik hoop dat je vanacht geen enge dromen hebt en toch goed kunt slapen.
Emotie?quote:Op zondag 9 april 2023 12:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zoveel emotie, dat je de extra m bent vergeten bij 'vannacht'.
Houd je je toetsenbord wel heel?
Doe nou eens even kalm man. Ik vind het gewoon onsportief gedrag. Wie het ook doet.quote:Op zondag 9 april 2023 12:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Emotie?
Omdat ik een m vergeet?sinds wanneer zit er een m in vannacht?
Beter doe je geen aannames meer, je bent er niet zo goed in.
Ook het feit dat ik fan zou zijn van Adesanya.
Kijk je voor het eerst MMA?
Ik confronteer jou met je selectieve beschuldigingen.quote:Op zondag 9 april 2023 12:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Doe nou eens even kalm man. Ik vind het gewoon onsportief gedrag. Wie het ook doet.
Dat was het enige. En jij springt er als een idioot bovenop.
ik: vind het onsportief gedrag, wie het ook doet.quote:Op zondag 9 april 2023 12:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik confronteer jou met je selectieve beschuldigingen.
Ik spring nergens bovenop maar lach me suf om jouw hypocriete gedrag.
![]()
Waarom reageer je of oordeel je dan niet op die tweet van Pereira? Dat is toch selectief gedrag van jouw kant?quote:Op zondag 9 april 2023 12:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
ik: vind het onsportief gedrag, wie het ook doet.
jij: selectieve beschuldigen.
Jij stond niet vooraan toen de IQ punten werden uitgedeeld, is het wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |