Hij zegt niet wat?quote:
Ze waren het alleen eens over ronde 1 en 5 dus. Wel begrijpelijk want was heel close allemaal, over het gehele gevecht Leon wel terechte winnaar wmb.quote:
Ze zeggen weleens dat als je de nieuwe champ wil worden je duidelijk moet winnen dus als het erg close is gaat voordeel van de twijfel naar de champ.quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ze waren het alleen eens over ronde 1 en 5 dus. Wel begrijpelijk want was heel close allemaal, over het gehele gevecht Leon wel terechte winnaar wmb.
Wat volgens mij officieel niet meegenomen wordt in de judging, maar naar mijn idee wel veel impact had op hoe je de krachtsverhoudingen ervaarde, was de vele take down defenses van Edwards. Plus het snelle opstaan na neergehaald te worden.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze zeggen weleens dat als je de nieuwe champ wil worden je duidelijk moet winnen dus als het erg close is gaat voordeel van de twijfel naar de champ.
Ja dat verbaasde mij ook wel, dat Usman hem met het worstelen niet een keer de baas kon zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat volgens mij officieel niet meegenomen wordt in de judging, maar naar mijn idee wel veel impact had op hoe je de krachtsverhoudingen ervaarde, was de vele take down defenses van Edwards. Plus het snelle opstaan na neergehaald te worden.
Maar goed, Edwards had ook gewoon veel meer significant strikes. Opvallend genoeg meer op het lichaam en benen dan op het hoofd van Usman.
Volgens mij is ze na dit gevecht van de UFC af en gaat ze boksen met Katie Taylor in een Iers stadion.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 12:47 schreef 3rr0r het volgende:
Holly Holm weet ook van geen ophouden, in de 40 toch?
Ik zag helemaal geen contact eigenlijk. Echt een rare rondequote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
Zo, spinning back kick raak op het hoofd bij die wegrennende
Ik hou dat niet bijquote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is dat een nieuwe of is ze wat aangekomen?
Tis een lastige baan.quote:Op zondag 26 maart 2023 17:48 schreef superniger het volgende:
En dat allemaal voor 100 dollar en een hamburger.
[ twitter ]
quote:Op woensdag 29 maart 2023 00:09 schreef THEFXR het volgende:
Jon Jones weer een shitload aan tweets verwijderd, wat was het dit keer? coke, bier of USADA?
Stipe meer credit uiteraard.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:43 schreef Nober het volgende:
Geen title shot voor Pavlovich nadat ie backup was...
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Extra kijkers in een weekend zonder UFC. Wel beetje laat voor de Europeanen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:31 schreef Nober het volgende:
Main Card (Showtime, 10 p.m. ET - 4:00 NL)
Marcelo Golm (257.6) vs. Daniel James (265.4)
Cat Zingano (145.2) vs. Leah McCourt (145.4)
John Salter (185.8) vs. Aaron Jeffery (185.2)
Archie Colgan (155.4) vs. Justin Montalvo (154.4)
Sullivan Cauley (205.8) vs. Luke Trainer (205.2)
Preliminary Card (MMA Fighting, 7 p.m. ET - 1:00 NL)
Christian Edwards (237.8) vs. Rakim Cleveland (240.4)
Lance Gibson Jr. (156) vs. Vladimir Tokov (155.2)
Lucas Brennan (145.4) vs. Josh San Diego (146)
Joey Davis (169.2) vs. Jeff Creighton (169.8)
Pam Sorenson (145.2) vs. Sara Collins (145.8)
Adam Piccolotti (156) vs. Mandel Nallo (154.8)
Maria Henderson (115.4) vs. Mackenzie Stiller (115.4)
Bryce Meredith (135.6) vs. Brandon Carrillo (135.4)
Randi Field (120) vs. Ashley Cummins (119.2) — 120-pound catchweight bout
Mike Hamel (155.6) vs. Nick Browne (155.6)
Officials announced Thursday that a main card welterweight bout between Rustam Khabilov and Jaleel Willis has been cancelled. Archie Colgan vs. Justin Montalvo was promoted from the preliminaries to the main card.
[ twitter ]
23:00 is de press conferencequote:Op donderdag 6 april 2023 16:06 schreef Nober het volgende:
Donderdag
22:00
Vrijdag
13:50
20:00
UFC 30th Anniversary Q&A
Who: Georges St. Pierre | Chris Weidman | Lyoto Machida | Vítor Belfort
Nog geen video
21:00
https://www.ufc.com/news/(...)ereira-vs-adesanya-2
hij is gewoon te dikquote:Op maandag 3 april 2023 23:14 schreef 3rr0r het volgende:
Gastelum was zo'n gevaarlijke gozer, nu niet eens main card maar prelims... OK, nog wel de prelims headlinen, op ESPN
Ja z'n vuisten compenseerden dat, maar zie dat nu ik zijn record check hij tegen alle echte toppers eigenlijk verloren heeft.quote:
Dan ben je de vorige partij vergeten denk ik, Izzy was dik aan het winnen. Toen Pereira dizzy was door de klappen pakte Izzy z'n takedown en domineerde hem. Pereira won (slechts) doordat hij 1 klap goed raakte in de 5e ronde en daardoor Izzy eigenlijk haaienvoer werd, een barrage aan nog meer klappen en toen was het gedaan. Domme taktiek op het einde deed Izzy eigenlijk de das om. Conditioneel Izzy ook de sterkere, meer elusive.quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Verbaast me dat Izzy favoriet is. Hij zal wellicht proberen te worstelen maar dat lijkt me makkelijker gezegd dan gaan als je daar niet heel ervaren in bent en je tegenstander veel zwaarder/sterker is.
Nou ik vond Izzy iets sterker de eerste vier rondes, maar zodra de rem eraf ging bij Pereira was het einde verhaal.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan ben je de vorige partij vergeten denk ik, Izzy was dik aan het winnen. Toen Pereira dizzy was door de klappen pakte Izzy z'n takedown en domineerde hem. Pereira won (slechts) doordat hij 1 klap goed raakte in de 5e ronde en daardoor Izzy eigenlijk haaienvoer werd, een barrage aan nog meer klappen en toen was het gedaan. Domme taktiek op het einde deed Izzy eigenlijk de das om. Conditioneel Izzy ook de sterkere, meer elusive.
Moet over de gevechten gaan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:27 schreef 3rr0r het volgende:
Press conferences zonder Conor, Colby of Strickland zijn ook maar suf tegenwoordig, iedereen alleen maar met hun 'you'll see saturday night'.
'Iets' sterker zou ik niet zeggen, Izzy had hem bijna KO als de bel niet een paar seconden later was geweest en Pereira liep wankelend als een dronkaard naar z'n stoeltje. Pereira is uiteraard wel sterker qua kracht en hardere trappen, conditioneel en beweeglijkheid is dan weer Izzy.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou ik vond Izzy iets sterker de eerste vier rondes, maar zodra de rem eraf ging bij Pereira was het einde verhaal.
En sommigen tellen die kickboksgevechten niet mee, maar voor mij tellen die wel, en dan is het gewoon 3-0, met steeds weer een andere redenen dat het net niet lukte voor Izzy.
Ah well, we gaan het zien
Ik snap wel dat het niet over een samenwerking of wat het ook is met die fake entertainment wrestling moet gaan, heeft Dana gelijk in. Maar men is rustiger en respectvoller geworden naar elkaar, nauwelijks die trashtalk die hoewel cringe wel voor vermaak zorgt, vind ik althans. Niet iedereen is zo gevat echter of hun kop staat er niet naar met weight cut enzo en zien het als noodzakelijk kwaad. Ook wel begrijpelijk. Verder helpt het niet als er onnozele vragen worden gesteld.quote:
De coach van Garcia?quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:24 schreef Nober het volgende:
Wie is die vent in die rode UFC jack eigenlijk?
[ afbeelding ]
Ja geen idee, heb nu even gekeken en ze staan er de hele tijd dus hoorde niet bij een vechter. Vrienden van Dana misschien, die met DG stond met z'n telefoon foto's/filmpje te maken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien een van de eigenaren? Ken er wel meer niet maar zie ze wel vaker op het podium bij de weigh-ins.
Zoals die man links met bril en de DG blouse gast.
[ afbeelding ]
Dat is Chuck Zito acteur oa OZ en Sons of Anarchy en oud bokser. De legende gaat dat hij midden jaren 90 Jean Claude van Damme in een club in elkaar heeft geslagen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:24 schreef Nober het volgende:
Wie is die vent in die rode UFC jack eigenlijk?
[ afbeelding ]
Dat is Hunter Cambell sinds een jaar of wat de nr. 2 van de UFC achter Danaquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien een van de eigenaren? Ken er wel meer niet maar zie ze wel vaker op het podium bij de weigh-ins.
Zoals die man links met bril en de DG blouse gast.
[ afbeelding ]
dat is dus een aandeelhouder van Endeavorquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:40 schreef Lemoir het volgende:
[..]
Dat is Chuck Zito acteur oa OZ en Sons of Anarchy en oud bokser. De legende gaat dat hij midden jaren 90 Jean Claude van Damme in een club in elkaar heeft geslagen.
Paashaas, Miami.quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:21 schreef Nober het volgende:
Paars, rood, geel... wie verzint die kleuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |