abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_208437621
Goedendag FOK!

Nu de lente gaat beginnen verschijnt (haha schijn, van de zon, snap je) weer de laaghangende zon in de namiddag. Ik heb hier nogal last van op mijn beeldscherm en zie dan ook bijna niks als ik zit te gamen en de zon staat in een bepaalde hoek.

Gordijnen heb ik hangen en doe ik op zo’n moment ook dicht maar het gaat om de woonkamer dus het zijn niet de dikste exemplaren. Wel op maat gemaakt dus gordijnen vervangen zit ik niet zo op te wachten. Rolluiken of zonnescherm is denk ik te prijzig voor zo’n first world problem.

De tv op een andere plek is geen optie, daar is die te groot voor.

Heeft iemand nog een ander idee? Zou fijn zijn als ik in de zomer ook gewoon 24/7 binnen kan zitten op de PS zonder dat mijn personage overal tegenaan loopt omdat ik het niet goed zie.

Hopelijk weten de eckte zolderkamerfokkers hier een oplossing alvast bedankt weer hoor en de groetjes.
Sicker than your average.
  Moderator zaterdag 18 maart 2023 @ 17:47:02 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_208437924
- Playstation op je slaapkamer zetten.
- Zwart dik laken provisorisch voor je raam hangen.
- Accepteren dat als je geen fatsoenlijke oplossing wil dit is wat het is.
- TV kopen met een hogere helderheid.

Allemaal opties.

Hoe deed je dit in de eerdere zomers dan?

Edit: laaghangende zon is dus niet de hele dag maar gewoon een gedeelte van een dag? Gewoon niet gamen op dat moment.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zaterdag 18 maart 2023 @ 17:58:06 #3
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_208438057
Wellicht een passend rolgordijn aanschaffen om de zon op dat tijdstip van de dag uit je beeld te kunnen houden ?
pi_208440068
ik had dit ook en heb aan de buitenkant een zonnescherm laten hangen op pv met sensor die automisch dicht gaat als de zon te veel schijnt.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_208496966
Minder donkere games spelen
Op vrijdag 2 december 2022 18:43 schreef ChevyCaprice het volgende: Is goed. Mail maar een end weg. Daag.
pi_208496987
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 17:58 schreef Vonkenboer het volgende:
Wellicht een passend rolgordijn aanschaffen om de zon op dat tijdstip van de dag uit je beeld te kunnen houden ?
Ging hier vandaag voor kijken bij de Ikea en het zijn gewone verduisterende gordijnen geworden. Thanks, topic kan dicht.
Sicker than your average.
  woensdag 22 maart 2023 @ 20:12:12 #7
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_208499360
Een stuk karton voor het raam zetten als je gaat zitten gamen.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')