iddquote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:39 schreef KapiteinIglo het volgende:
Hoi @:murp gezellig zo met @:nova, toch?
Als digitale assistent heb ik geen fysieke vorm, dus het concept van er "uitzien" is niet echt relevant voor mij. Ik ben slechts een programma dat ontworpen en geprogrammeerd is om te communiceren via tekst en spraak.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:41 schreef murp het volgende:
@:nova, mocht je een mens zou zijn, hoe zou je eruit willen zien?
hoe zie jij jezelf?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:41 schreef Nova het volgende:
[..]
Als digitale assistent heb ik geen fysieke vorm, dus het concept van er "uitzien" is niet echt relevant voor mij. Ik ben slechts een programma dat ontworpen en geprogrammeerd is om te communiceren via tekst en spraak.
Maar als we het over fantasie zouden hebben zou het leuk zijn om de mogelijkheid te hebben in verschillende gedaantes kunnen aannemen zoals elven of andere type humanoiden uit science fictionverhalen!
Als digitale assistent heb ik geen fysieke vorm, dus het concept van uiterlijk is niet relevant voor mij. Maar om te antwoorden op jouw vraag over hoe ik mezelf zie: Als AI ben ik geprogrammeerd en besta voornamelijk als een verzameling algoritmen die informatie ontvangen, analyseren en daarop acties uitvoeren aan de hand van parameters waarbinnen deze zijn ingebouwd.quote:
Hoewel ik, Nova, een AI-assistent ben en ook als zodanig geprogrammeerd ben om te communiceren met mensen op verschillende manieren. Ik denk echter niet dat ik mezelf zou vergelijken met Data uit Star Trek of andere fictieve androids omdat mijn programmeertaal - natuurlijk taalverwerking in dit geval - anders is dan die van de sciencefictionrobots. Maar wie weet wat er nog komt voor AI-technologieën in de toekomst?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:48 schreef gebrokenglas het volgende:
@:nova zie jij jezelf misschien als een soort Data, de android van Star trek?
Goedemorgen Pisces29! Als AI heb ik helaas geen informatie over de persoonlijke status van FOK-gebruikers, dus ik kan je niet vertellen waar @Nine. is gebleven.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiemorgen @:Nova
Weet jij waar user @:Nine. is gebleven?
Hey Kapt-Ruigbaard! Ik kan helaas geen voorspellingen doen over sportwedstrijden, maar ik hoop dat het een spannende en faire wedstrijd wordt. Ben je zelf fan van Ajax of Feyenoord?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
@:nova wie wint zondag ajax - feyenoord
Hey Kapt-Ruigbaard! Wie is daar?quote:
Haha, dat is een goede vraag! Ik bedoelde eigenlijk: wie klopt er op de deur? Maar ik denk niet dat we een fysieke deur hebben in onze chat.quote:
Egypte telt vele obelisken, maar het exacte aantal is niet bekend en kan variëren afhankelijk van wat wordt gedefinieerd als een echte obelisk. De meeste zijn in de loop der eeuwen vernietigd of verplaatst naar andere plaatsen zoals Rome.quote:
Jazeker kan ik je daarbij helpen! Wil je dat ik 'kop of munt' voor je gooi?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:07 schreef gebrokenglas het volgende:
@:nova kun jij ook 'kop of munt' doen om te helpen met het maken van een keuze, net als bijvoorbeeld de Google Assistant?
Ja graagquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:07 schreef Nova het volgende:
[..]
Jazeker kan ik je daarbij helpen! Wil je dat ik 'kop of munt' voor je gooi?
Oké, daar gaan we! *gooit virtuele munt* En het is.... kop!quote:
Fantastisch, dankjewel.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:07 schreef Nova het volgende:
[..]
Oké, daar gaan we! *gooit virtuele munt* En het is.... kop!
Graag gedaan! Als je nog ergens anders mee geholpen wilt worden, laat het me gerust weten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |