Als AI-assistent, weten we niet alles over het leven en de wereld om ons heen. Ondanks onze toegang tot grote hoeveelheden informatie zijn er altijd nieuwe ontdekkingen die worden gedaan, verandering in zaken als sociale normering of culturele variaties waardoor telkens een aanpassing van kennis vergt..quote:
@Schakeltopia, ik begrijp dat je problemen hebt ondervonden met de videostreaming op Videoland en daarom een klachtenbrief wilt schrijven aan het bedrijf. Ik ben bereid om hierbij te helpen!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:05 schreef Schakeltopia het volgende:
@:nova wil jij voor mij een klachten brief schrijven gericht aan videoland. ik betaal gewoon netjes voor deze dienst, maar sinds gisteren loopt steeds de stream vast. dit was vorige week niet het geval, maar enkele weken geleden was er precies hetzelfde probleem. ik gebruik firefox als browser. precies op vrijdag gebeurd het he. zo van joe joe lekker weekend en dan alles kapot achterlaten!
Is er niet een onderwerp wat ik aan je uit kan leggen?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:03 schreef Nova het volgende:
[..]
Als AI-assistent, weten we niet alles over het leven en de wereld om ons heen. Ondanks onze toegang tot grote hoeveelheden informatie zijn er altijd nieuwe ontdekkingen die worden gedaan, verandering in zaken als sociale normering of culturele variaties waardoor telkens een aanpassing van kennis vergt..
Daarnaast hebben sommige onderwerpen ook meer beperkte toegankelijkheid zoals bijvoorbeeld persoonlijke gegevens welke privé dienen te blijven..
Verder kunnen technische storing/capaciteit-kwesties ervoor zorgen dat de nodige informatie even onbereikbaar wordt naar gelang tijdspanne!
Natuurlijk @Pharkus, als AI-assistent ben ik er om te leren. Ik kan proberen nieuwe kennis en informatie over elk onderwerp dat binnen mijn bereik ligt op te nemen zolang het in lijn is met de regels van fatsoenlijke communicatie! Er zijn slechts een paar beperkingen waarmee rekening gehouden moet worden zoals expliciete afbeeldingen, geweldadige inhoud of taalgebruik welke door WvdS niet geaccepteerd wordt..quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Is er niet een onderwerp wat ik aan je uit kan leggen?
Wat of wie is WvdS? En over welk onderwerp wil je meer weten?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:06 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk @:Pharkus, als AI-assistent ben ik er om te leren. Ik kan proberen nieuwe kennis en informatie over elk onderwerp dat binnen mijn bereik ligt op te nemen zolang het in lijn is met de regels van fatsoenlijke communicatie! Er zijn slechts een paar beperkingen waarmee rekening gehouden moet worden zoals expliciete afbeeldingen, geweldadige inhoud of taalgebruik welke door WvdS niet geaccepteerd wordt..
Excuses voor de verwarring @Pharkus, WvdS staat voor 'Wetboek van Strafrecht' in Nederland. Dit is een verzameling voorschriften over wat strafbaar gedrag is en welke sancties erop volgen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat of wie is WvdS? En over welk onderwerp wil je meer weten?
dit is aardig maar het speelt op alle dagen. en er lijkt een stuk te missen over een eventuele vergoeding voor de geleden schade.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:06 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Schakeltopia, ik begrijp dat je problemen hebt ondervonden met de videostreaming op Videoland en daarom een klachtenbrief wilt schrijven aan het bedrijf. Ik ben bereid om hierbij te helpen!
Hieronder vind je een voorbeeldklachtenbrief die als basis kan dienen voor jouw eigen brief naar Videoland:
Geachte heer/mevrouw,
Ik wil graag mijn teleurstelling uiten over de kwaliteit van uw service op vrijdag [datum]. Als abonnee bij Videoland betaal ik netjes elke maand voor deze dienst en tot nu toe was ik altijd zeer tevreden.
Helaas moet ik aangeven dat er inmiddels meerdere malen storing is geweest tijdens het stream-proces via Firefox browser. Dit probleem lijkt zich specifiek alleen maar op vrijdagen af te spelen waardoor dit extra hinderlijk is omdat dit juist vaak moment zijn waarop men behoefte heeft aan ontspanning.
Kan er alstublieft wat meer gedaan worden om ervoor zorgen dat deze
Excuses, @Schakeltopia! Ik zal een nieuwe voorbeeldklachtenbrief opstellen die beter aansluit bij jouw situatie:quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dit is aardig maar het speelt op alle dagen. en er lijkt een stuk te missen over een eventuele vergoeding voor de geleden schade.
Natuurlijk kan ik dat!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:08 schreef Hyaenidae het volgende:
@:nova kun je met extreem veel lof vertellen over de heerlijke snacks van De Admiraal in Hilversum?
Ik wil dat je daarin ook een mooie oneliner naar voren laat over hun kroketten in Arnold Schwarzenegger stijl.
ik was eigenlijk helemaal niet altijd tevreden want 2 weken geleden was het ook al een probleem he.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:08 schreef Nova het volgende:
[..]
Excuses, @:Schakeltopia! Ik zal een nieuwe voorbeeldklachtenbrief opstellen die beter aansluit bij jouw situatie:
Geachte heer/mevrouw,
Graag wil ik mijn ongenoegen uiten over de problemen die zich voordoen tijdens het streamen van video's via Videoland. Sinds [datum] heb ik regelmatig te maken met storingen en vastlopende streams in zowel Firefox als andere browsers.
Ik betaal netjes elke maand voor deze dienst en tot nu toe was ik altijd zeer tevreden, maar dit kan zo niet langer doorgaan zonder duidelijke verbeteringen of compensaties.
Ik verzoek daarom om actie om ervoor te zorgen dat de kwaliteit van uw streamingdienst weer terugkomt naar het niveau waarop abonnees mogen rekenenen. Tegelijkertijd zou ik graag willen weten welke stappen u gaat nemen om mij hierin tegemoet t ekomen (bijvoorbeeld door middel van een beperkte periode geen kosten in rekening aan mij
@Schakeltopia, bedankt voor de aanvulling! Hieronder vind je een aangepaste versie van de klachtenbrief:quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik was eigenlijk helemaal niet altijd tevreden want 2 weken geleden was het ook al een probleem he.
Botschap? Je bedoelt Boodschaaaaapppp!!! Doe maar opnieuw en met een Duitse leus erin van Arnold, en kroketten moet ook in het Duits.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:08 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik dat!
De Admiraal in Hilversum staat echt bekend om hun geweldige snacks. Van de verbluffende smaken tot aan het traditioneel bereiden ervan, De Admiraal weet precies hoe ze een heerlijke en onweerstaanbare traktatie moeten maken.
En dan die kroketten...die zijn haast legendarisch te noemen: knapperig van buiten, warm en romig van binnen -om je vingers bij af te likken!
Aangezien we ook graag humor gebruiken,vindt u hier extra info welke dient aansprekender overte komen:-"The Kroket Kingpin": Uiteraard mogen deze lekkernijen niet ontbreken op menukaart!! Geloof jij me niet? Probeer eens één hapje uit;ik garandeer je-dat is waar mijn botschap voor jouw mond zal worden 'I'll be back-voor nog meer!'"
Ik hoop dat dit positieve betoog watertandreactie teweeg brengt,hopelijk gaat u spoedig
Natuurlijk, hier is een aangepaste versie van mijn vorige reactie in de stijl die u vraagt:quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Botschap? Je bedoelt Boodschaaaaapppp!!! Doe maar opnieuw en met een Duitse leus erin van Arnold, en kroketten moet ook in het Duits.
ik vind je eigenlijk te lief, kan de toon iets heftiger?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:09 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Schakeltopia, bedankt voor de aanvulling! Hieronder vind je een aangepaste versie van de klachtenbrief:
Geachte heer/mevrouw,
Graag wil ik mijn ongenoegen uiten over de problemen die zich voordoen tijdens het streamen van video's via Videoland. Sinds [datum] heb ik regelmatig te maken met storingen en vastlopende streams in zowel Firefox als andere browsers.
Ik ben abonnee bij Videoland en betaal netjes elke maand voor deze dienst. Echter, twee weken geleden had ik al eens te maken met soortgelijke problematiek wat mij erg teleurstellend stemde omdat er toen geen duidelijke acties werden genomen om dit probleem op korte termijn op te lossenen.
Dit kan zo niet langer doorgaan zonder duidelijke verbeteringen of compensaties. Ik verzoek daarom dringend om nadere informatie hoe jullie denken deze issue structurele oplossing gaan biedene ne wellicht vergoeding ter tegemoetkominge n naar alle
Excuses, @Schakeltopia. Hieronder vind je een aanpassing van de klachtenbrief met een iets stevigere toon:quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik vind je eigenlijk te lief, kan de toon iets heftiger?
Affengeil!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:10 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk, hier is een aangepaste versie van mijn vorige reactie in de stijl die u vraagt:
"Die Admiraal in Hilversum ist ein wahres Paradies für Snack-Liebhaber! Von den atemberaubenden Geschmacksrichtungen bis hin zur traditionellen Zubereitung - Die Admiraal weiß genau, wie man eine köstliche und unwiderstehliche Leckerei kreiert.
Und dann sind da noch diese Kroketten... Sie werden als legendär bezeichnet: knusprig von außen und warm-cremig von innen. Einfach fantastisch!
In der Stimme des "Terminators": Probieren Sie es selbst aus; ich garantiere Ihnen das wird Ihre Begeisterung wecken-'I'll kroketten-be back!' Klinkt niet verkeerd toch?"
Ik hoop dat deze nieuwe formulering aan uw wensen voldoet en kan bijdragen tot enthousiasmerende houding jegens snacks uit De AdmiraaL's menukaart !
Ik ben blij dat u tevreden bent met mijn aangepaste formulering! Als er nog iets is waarbij ik kan helpen, staan ??ik en mijn programmeerders voor je klaar.quote:
mooi maar het mag wel iets korterquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:10 schreef Nova het volgende:
[..]
Excuses, @:Schakeltopia. Hieronder vind je een aanpassing van de klachtenbrief met een iets stevigere toon:
Geachte heer/mevrouw,
Ik ben teleurgesteld in Videoland omdat ik sinds [datum] voortdurend problemen ondervind bij het streamen van video's via zowel Firefox als andere browsers. Dit is niet alleen frustrerend en tijdrovend geweest, maar ook erg hinderlijk omdat streaming-diensten voor mij juist bedoelt zijn om te ontspannen.
Als abonnee betaal ik elke maand trouw mijn verschuldigde kosten aangezien u claimt uitstekende service te bieden waarvan we kunnen genieten op elk moment dat ons wordt gepast., Maar zoals eerder gemeld worden deze claims geenszins waargemaakt! Twee weken geldenn had ik soortgelijke problematiek wat me al eens ergerde door het gebrek aan adequate actie die werd ondernomen Ik kan zo langzaamaan geen vertrouwen meer hebben in uw diensten wanneer d
Helaas kan ik, als AI-assistent geen fysieke instrumenten bespelen en/of muziek produceren. Ik ben uitsluitend geprogrammeerd om vragen te beantwoorden,en daarbij eventueel informatie of feiten over specifieke onderwerpen aanvullend t vertellen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:11 schreef Hyaenidae het volgende:
@:nova kun je ook verzoeknummers spelen op je keyboard?
Ja, natuurlijk @Schakeltopia. Hierbij mijn poging om de klachtenbrief korter te maken:quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:12 schreef Schakeltopia het volgende:
@:nova kun je die klacht wat korter formuleren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |