Waarom niet? Angst, schaamte of een combinatie van beiden?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:40 schreef Bins het volgende:
[..]
Is en blijft sowieso een taboe. Daar zullen weinig mensen überhaubt eerlijk over zijn, getrouwd of vrijgezel. Ik heb in het verleden ook nimmer gesproken hierover.
Dat zijn géén mannen naar mijn hart dus. Al “snap” ik wel dat als je een relatie hebt dit niet aan de grote klok gaat hangen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:49 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En mannen die dat wel doen en er dan over liegen? Want daar hoor ik je niet over.
Eerder schaamte in mijn geval… Heb redelijk wat vriendinnen gehad, maar af en toe naar een dame van plezier -als vrijgezel- was ook wel weer spannend. Ben bijna 30 jaar getrouwd inmiddels en serieus nooit enige behoefte meer aan gehad. Moet er niet meer aan denken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:54 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom niet? Angst, schaamte of een combinatie van beiden?
Omdat het met een vrouw is die het beroepsmatig doet, dus mag je er ook meer van verwachten.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoezo is betaalde seks professioneler dan seks met iemand waar je verliefd op bent?
Jij moet nog heel veel leren over emoties. Trouwens, ook over vrouwen.quote:Op zondag 23 juli 2023 02:23 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Omdat het met een vrouw is die het beroepsmatig doet, dus mag je er ook meer van verwachten.
Van een goede kok verwacht je ook lekkerder eten dan dat je vrouw thuis kookt.
Wat bedoel je daar dan mee? Als je aangeeft wat ik moet leren dan kan ik wat mee, maar zo dus helemaal niks.quote:Op zondag 23 juli 2023 02:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jij moet nog heel veel leren over emoties. Trouwens, ook over vrouwen.
Als je dat niet eens snapt, ben je echt een hopeloos geval.quote:Op zondag 23 juli 2023 03:08 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar dan mee? Als je aangeeft wat ik moet leren dan kan ik wat mee, maar zo dus helemaal niks.
Doe normaal gekquote:Op zondag 23 juli 2023 03:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Als je dat niet eens snapt, ben je echt een hopeloos geval.
Ben je ooit met een vrouw naar bed geweest?quote:Op zondag 23 juli 2023 03:08 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar dan mee? Als je aangeeft wat ik moet leren dan kan ik wat mee, maar zo dus helemaal niks.
Jaquote:Op zondag 23 juli 2023 03:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ben je ooit met een vrouw naar bed geweest?
Die 1 op 4 geloof ik best, maar ik vermoed sterk dat dat niet netjes verdeeld is. Als het taboe eenmaal doorbroken is wordt het ook normaler voor mensen daaromheen. In andere omgevingen is het taboe zo sterk dat zelfs wie wil niet durft. Dus het is echt niet zo dat als je 20 jonge vrijgezelle mannen kent die zeggen nooit naar de hoeren geweest te zijn er 5 zitten te liegen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:01 schreef Bins het volgende:
[..]
Ach, er rust nog steeds een groot taboe op betaalde seks. 1 op de 4 mannen schijnt ooit weleens betaald te hebben voor seks, echter zullen er maar weinig zijn die er openlijk voor uitkomen. Dus ook jouw vrijgezelle vrienden zwijgen waarschijnlijk als het graf…..
Hangt ook sterk af van de acceptatie. In mijn vriendenclub van destijds was het wel redelijk geaccepteerd. Dan kom je er toch wat makkelijker voor uit, lijkt me.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:37 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik ben zelf een paar keer naar de hoeren geweest. Desgevraagd kom ik daar eerlijk voor uit, maar ik loop er ook niet mee te koop. De meeste mensen in mijn omgeving weten wel dat ik sowieso van (casual) seks en vrouwen hou. Dus ik ga ervan uit dat het niemand verbaast, maar dat doet het blijkbaar soms wel.
[..]
Die 1 op 4 geloof ik best, maar ik vermoed sterk dat dat niet netjes verdeeld is. Als het taboe eenmaal doorbroken is wordt het ook normaler voor mensen daaromheen. In andere omgevingen is het taboe zo sterk dat zelfs wie wil niet durft. Dus het is echt niet zo dat als je 20 jonge vrijgezelle mannen kent die zeggen nooit naar de hoeren geweest te zijn er 5 zitten te liegen.
Ja, maar je komt er niet alleen makkelijker voor uit. Je gaat ook makkelijker.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:46 schreef Bins het volgende:
[..]
Hangt ook sterk af van de acceptatie. In mijn vriendenclub van destijds was het wel redelijk geaccepteerd. Dan kom je er toch wat makkelijker voor uit, lijkt me.
Helemaal mee eens…quote:Op zondag 23 juli 2023 09:47 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ja, maar je komt er niet alleen makkelijker voor uit. Je gaat ook makkelijker.
Nou wil ik het weten ook!quote:Op zondag 23 juli 2023 10:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik mis de optie, ik ben een man en ben betaald voor sex
Van wat ik mij er nog van kan herinneren was het “machinale seks”. Was nog in de tijd van de gulden. Wippen was ik niet zo van (aids was hot toen) dus meestal even in “het mondje” -met bescherming- voor 30 gulden ofzo. Op de tippelzone voor wat minder.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:07 schreef Cockwhale het volgende:
Toen ik nog jong was en je de hond nog kon uitlaten voor 30 euro. Op tijd staan, weten dat ze het alleen voor het geld doen... Het was wel geinig, maar kan nooit tippen aan seks met wederzijdse aantrekking zonder dat daar geld en een tijdslimiet bij komt kijken.
Dat is natuurlijk verder aan de dame in kwestie welke services ze aanbiedt en wat ze daar voor vraagt. En aan mij wat ik graag wil en er voor over heb...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:32 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Precies, als een vrouw vraagt doe je het. Maar niet alle hoeren wil een penis in haar mond hebben om te pijpen, dat is haar keuze, moeten we ook respecteren. Als een hoer meer dan een pijpbeurt wil moet je meer dokken voor meer euro's dan 100 euro, voor voorspel en seks moment. Ligt er aan wat een hoer en de klant willen, maar is vaak wel persoonlijk.
Klopt wel.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:46 schreef Bins het volgende:
[..]
Hangt ook sterk af van de acceptatie. In mijn vriendenclub van destijds was het wel redelijk geaccepteerd. Dan kom je er toch wat makkelijker voor uit, lijkt me.
Kok maakt z'n gerecht klaar in de keuken. Die vrouw moet aan de slag met misschien wel een vent die ze heel afstotelijk vindt. Dat laatste heeft wel z'n effect op haar prestaties natuurlijk.quote:Op zondag 23 juli 2023 02:23 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Omdat het met een vrouw is die het beroepsmatig doet, dus mag je er ook meer van verwachten.
Van een goede kok verwacht je ook lekkerder eten dan dat je vrouw thuis kookt.
Ja klopt. Zeker zijn ze lekker, maar wat heb je meer te bieden aan haar?quote:Op zondag 23 juli 2023 15:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk verder aan de dame in kwestie welke services ze aanbiedt en wat ze daar voor vraagt. En aan mij wat ik graag wil en er voor over heb...
Soms kost het meer, soms kost het minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |