abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210002394
Moest effe zoeken maar ik heb het gevonden hoor.

https://sekswerkerfgoed.n(...)er-zijn-hoerenlopen/
pi_210002420
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 22:44 schreef Bins het volgende:

[..]
Mannen naar mijn hart dus. :-)
En mannen die dat wel doen en er dan over liegen? Want daar hoor ik je niet over.
pi_210002485
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 22:40 schreef Bins het volgende:

[..]
Is en blijft sowieso een taboe. Daar zullen weinig mensen überhaubt eerlijk over zijn, getrouwd of vrijgezel. Ik heb in het verleden ook nimmer gesproken hierover.
Waarom niet? Angst, schaamte of een combinatie van beiden?
pi_210002509
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 22:49 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
En mannen die dat wel doen en er dan over liegen? Want daar hoor ik je niet over.
Dat zijn géén mannen naar mijn hart dus. Al “snap” ik wel dat als je een relatie hebt dit niet aan de grote klok gaat hangen.
Waar vuur is, rookt het
pi_210002552
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 22:54 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Waarom niet? Angst, schaamte of een combinatie van beiden?
Eerder schaamte in mijn geval… Heb redelijk wat vriendinnen gehad, maar af en toe naar een dame van plezier -als vrijgezel- was ook wel weer spannend. Ben bijna 30 jaar getrouwd inmiddels en serieus nooit enige behoefte meer aan gehad. Moet er niet meer aan denken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bins op 22-07-2023 23:03:17 (Foutje) ]
Waar vuur is, rookt het
pi_210003571
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 22:14 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Hoezo is betaalde seks professioneler dan seks met iemand waar je verliefd op bent?
Omdat het met een vrouw is die het beroepsmatig doet, dus mag je er ook meer van verwachten.
Van een goede kok verwacht je ook lekkerder eten dan dat je vrouw thuis kookt.
pi_210003633
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 02:23 schreef Centenbak het volgende:

[..]
Omdat het met een vrouw is die het beroepsmatig doet, dus mag je er ook meer van verwachten.
Jij moet nog heel veel leren over emoties. Trouwens, ook over vrouwen.

:N
pi_210003664
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 02:52 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Jij moet nog heel veel leren over emoties. Trouwens, ook over vrouwen.

:N
Wat bedoel je daar dan mee? Als je aangeeft wat ik moet leren dan kan ik wat mee, maar zo dus helemaal niks.
pi_210003677
quote:
9s.gif Op zondag 23 juli 2023 03:08 schreef Centenbak het volgende:

[..]
Wat bedoel je daar dan mee? Als je aangeeft wat ik moet leren dan kan ik wat mee, maar zo dus helemaal niks.
Als je dat niet eens snapt, ben je echt een hopeloos geval. :wtf:
pi_210003678
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 03:18 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Als je dat niet eens snapt, ben je echt een hopeloos geval. :wtf:
Doe normaal gek :{w
pi_210003688
quote:
9s.gif Op zondag 23 juli 2023 03:08 schreef Centenbak het volgende:

[..]
Ben je ooit met een vrouw naar bed geweest?
pi_210003981
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 03:29 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ben je ooit met een vrouw naar bed geweest?
Ja :9
pi_210004598
Enfin, als ik de poll bekijk, heeft zo’n 25% van de Fokkers ervaring met betaalde seks. Dat komt dan wel weer overeen met de genoemde 1 op de 4…..
Waar vuur is, rookt het
  zondag 23 juli 2023 @ 09:37:52 #64
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_210004643
Ik ben zelf een paar keer naar de hoeren geweest. Desgevraagd kom ik daar eerlijk voor uit, maar ik loop er ook niet mee te koop. De meeste mensen in mijn omgeving weten wel dat ik sowieso van (casual) seks en vrouwen hou. Dus ik ga ervan uit dat het niemand verbaast, maar dat doet het blijkbaar soms wel.

Persoonlijk vind ik seks zonder betaling beter. Is ook fijner om samen te besluiten wat je wil en fijn vindt dan dat het een transactie is. Seks met hoeren is wel makkelijker aan te komen en ze zijn gemiddeld knapper, simpelweg omdat je mag uitkiezen en je geld uitruilt voor je persoonlijke wensen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 22:01 schreef Bins het volgende:

[..]
Ach, er rust nog steeds een groot taboe op betaalde seks. 1 op de 4 mannen schijnt ooit weleens betaald te hebben voor seks, echter zullen er maar weinig zijn die er openlijk voor uitkomen. Dus ook jouw vrijgezelle vrienden zwijgen waarschijnlijk als het graf…..
Die 1 op 4 geloof ik best, maar ik vermoed sterk dat dat niet netjes verdeeld is. Als het taboe eenmaal doorbroken is wordt het ook normaler voor mensen daaromheen. In andere omgevingen is het taboe zo sterk dat zelfs wie wil niet durft. Dus het is echt niet zo dat als je 20 jonge vrijgezelle mannen kent die zeggen nooit naar de hoeren geweest te zijn er 5 zitten te liegen.

[ Bericht 12% gewijzigd door PiyeReloaded op 23-07-2023 09:44:30 ]
pi_210004785
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2023 09:37 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik ben zelf een paar keer naar de hoeren geweest. Desgevraagd kom ik daar eerlijk voor uit, maar ik loop er ook niet mee te koop. De meeste mensen in mijn omgeving weten wel dat ik sowieso van (casual) seks en vrouwen hou. Dus ik ga ervan uit dat het niemand verbaast, maar dat doet het blijkbaar soms wel.
[..]
Die 1 op 4 geloof ik best, maar ik vermoed sterk dat dat niet netjes verdeeld is. Als het taboe eenmaal doorbroken is wordt het ook normaler voor mensen daaromheen. In andere omgevingen is het taboe zo sterk dat zelfs wie wil niet durft. Dus het is echt niet zo dat als je 20 jonge vrijgezelle mannen kent die zeggen nooit naar de hoeren geweest te zijn er 5 zitten te liegen.
Hangt ook sterk af van de acceptatie. In mijn vriendenclub van destijds was het wel redelijk geaccepteerd. Dan kom je er toch wat makkelijker voor uit, lijkt me.
Waar vuur is, rookt het
  zondag 23 juli 2023 @ 09:47:35 #66
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_210004814
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 09:46 schreef Bins het volgende:

[..]
Hangt ook sterk af van de acceptatie. In mijn vriendenclub van destijds was het wel redelijk geaccepteerd. Dan kom je er toch wat makkelijker voor uit, lijkt me.
Ja, maar je komt er niet alleen makkelijker voor uit. Je gaat ook makkelijker.
pi_210004854
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2023 09:47 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Ja, maar je komt er niet alleen makkelijker voor uit. Je gaat ook makkelijker.
Helemaal mee eens…
Waar vuur is, rookt het
  zondag 23 juli 2023 @ 10:02:20 #68
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210005020
Ik mis de optie, ik ben een man en ben betaald voor sex
pi_210005591
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 10:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik mis de optie, ik ben een man en ben betaald voor sex
Nou wil ik het weten ook!
Waar vuur is, rookt het
pi_210007266
Toen ik nog jong was en je de hond nog kon uitlaten voor 30 euro. Op tijd staan, weten dat ze het alleen voor het geld doen... Het was wel geinig, maar kan nooit tippen aan seks met wederzijdse aantrekking zonder dat daar geld en een tijdslimiet bij komt kijken.
pi_210007644
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2023 13:07 schreef Cockwhale het volgende:
Toen ik nog jong was en je de hond nog kon uitlaten voor 30 euro. Op tijd staan, weten dat ze het alleen voor het geld doen... Het was wel geinig, maar kan nooit tippen aan seks met wederzijdse aantrekking zonder dat daar geld en een tijdslimiet bij komt kijken.
Van wat ik mij er nog van kan herinneren was het “machinale seks”. Was nog in de tijd van de gulden. Wippen was ik niet zo van (aids was hot toen) dus meestal even in “het mondje” -met bescherming- voor 30 gulden ofzo. Op de tippelzone voor wat minder.
Vaak ook nog met een bak bier in de kraag.
Waar vuur is, rookt het
pi_210009088
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 23:32 schreef Misrer1972 het volgende:

[..]
Precies, als een vrouw vraagt doe je het. Maar niet alle hoeren wil een penis in haar mond hebben om te pijpen, dat is haar keuze, moeten we ook respecteren. Als een hoer meer dan een pijpbeurt wil moet je meer dokken voor meer euro's dan 100 euro, voor voorspel en seks moment. Ligt er aan wat een hoer en de klant willen, maar is vaak wel persoonlijk.
Dat is natuurlijk verder aan de dame in kwestie welke services ze aanbiedt en wat ze daar voor vraagt. En aan mij wat ik graag wil en er voor over heb...

Soms kost het meer, soms kost het minder.
pi_210009118
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 09:46 schreef Bins het volgende:

[..]
Klopt wel.

Ging weleens met vrienden naar seksclubs. Dan ga je ook makkelijker natuurlijk. Of bv. eerst ff lekker neuken in de Happy Garden en dan daarna naar Königsburg.
pi_210009147
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 02:23 schreef Centenbak het volgende:

[..]
Kok maakt z'n gerecht klaar in de keuken. Die vrouw moet aan de slag met misschien wel een vent die ze heel afstotelijk vindt. Dat laatste heeft wel z'n effect op haar prestaties natuurlijk.
pi_210009163
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 15:08 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk verder aan de dame in kwestie welke services ze aanbiedt en wat ze daar voor vraagt. En aan mij wat ik graag wil en er voor over heb...

Soms kost het meer, soms kost het minder.
Ja klopt. Zeker zijn ze lekker, maar wat heb je meer te bieden aan haar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')