Nee. Pijpen zonder condoom doet vrijwel elke hoer. In het mondje komen zit daar niet automatisch bij. Meestal is dat ook bijbetalen. En niet elke hoer biedt het aan.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:49 schreef tesssssssss het volgende:
Maar is dan zonder condoom altijd met in de mond? Automatisch?
Heel soms is pijpen duur en bij een andere club is pijpen in standaard prijs inbegrepen. Maar een vrouw is altijd uniek bij seks, haar talent staat ook voor op.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Pijpen zonder condoom doet vrijwel elke hoer. In het mondje komen zit daar niet automatisch bij. Meestal is dat ook bijbetalen. En niet elke hoer biedt het aan.
Vervelend voor je makker.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:15 schreef Bins het volgende:
[..]
Dan ben ik dus nooit bij een hoer gepijpt…
Ik bracht weleens een bezoekje in 1988. Toen was niet exact bekend (bij mij dan) waar je aids allemaal van kon oplopen. Dus geen enkel risico en zogen ze dus maar aan het regenjasje.quote:
Ik moet zeggen dat ik je eerlijkheid en verhalen hier erg waardeerquote:Op maandag 24 juli 2023 21:52 schreef Bins het volgende:
[..]
Ik bracht weleens een bezoekje in 1988. Toen was niet exact bekend (bij mij dan) waar je aids allemaal van kon oplopen. Dus geen enkel risico en zogen ze dus maar aan het regenjasje.
Het is zoiets als: “Opa verteld”.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik je eerlijkheid en verhalen hier erg waardeer
Ach we moeten daar ook allemaal niets meer van maken dan het is he..quote:Op maandag 24 juli 2023 22:50 schreef Bins het volgende:
[..]
Het is zoiets als: “Opa verteld”.
Ik ben min of meer groot geworden in Amsterdam, dus waren er op dat gebied weinig taboes. Inmiddels ben ik inderdaad al een hele tijd een échte opa. Laten we het houden op jeugdsentiment en oma is op de hoogte van veel van mijn “streken”… :-))
“Das war einmal” in goed Nederlands gezegd. Ik kan je verzekeren dat we wel verschrikkelijk veel plezier gehad hebben.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ach we moeten daar ook allemaal niets meer van maken dan het is he..
Ja, andere tijden. Daarvoor hadden ze nog nooit van aids gehoord en knalde iedereen gewoon punto blanco in de gehuurde poes.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:52 schreef Bins het volgende:
[..]
Ik bracht weleens een bezoekje in 1988. Toen was niet exact bekend (bij mij dan) waar je aids allemaal van kon oplopen. Dus geen enkel risico en zogen ze dus maar aan het regenjasje.
Wij zouden zeggen:”Met het blanke sabel”.quote:Op woensdag 26 juli 2023 23:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, andere tijden. Daarvoor hadden ze nog nooit van aids gehoord en knalde iedereen gewoon punto blanco in de gehuurde poes.
Een gang-bang… Daar zou ik de rest van mijn leven spijt van hebben denk ik.quote:Op maandag 31 juli 2023 09:39 schreef joe.joe het volgende:
Ik heb vroeger weleens raambuurten bezocht (en ook diensten afgenomen en dus betaald). Laatste keer is lang geleden. Verder betaal ik zo nu en dan voor een gangbang. Leuke hobby
Betaal je dan om een hoer te gangbangen of is het een vrouw die zich vrijwillig aanbiedt?quote:Op maandag 31 juli 2023 09:39 schreef joe.joe het volgende:
Ik heb vroeger weleens raambuurten bezocht (en ook diensten afgenomen en dus betaald). Laatste keer is lang geleden. Verder betaal ik zo nu en dan voor een gangbang. Leuke hobby
Zo te lezen betaald hijquote:Op maandag 31 juli 2023 11:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Betaal je dan om een hoer te gangbangen of is het een vrouw die zich vrijwillig aanbiedt?
In parenclubs schijnt dit ook weleens plaats te vinden. En nee, ik heb dat nooit gedaan.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Betaal je dan om een hoer te gangbangen of is het een vrouw die zich vrijwillig aanbiedt?
Moet je daarvoor betalen? Wie betaal je dan? De vrouw? Dan is dat toch ook gewoon een hoer?quote:Op maandag 31 juli 2023 09:39 schreef joe.joe het volgende:
Rubbers voor een man of honderd zijn ook niet goedkoop hè?quote:Op maandag 31 juli 2023 16:31 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Moet je daarvoor betalen? Wie betaal je dan? De vrouw? Dan is dat toch ook gewoon een hoer?
Ja, dat is dan ook een hoer.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:31 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Moet je daarvoor betalen? Wie betaal je dan? De vrouw? Dan is dat toch ook gewoon een hoer?
Ze doet het uit vrije wil. De organisator int een bijdrage en zal er ook niet op toeleggen (accommodatie, voorbehoedsmiddelen, drankjes). De rest is wellicht voor de dame.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Tja, hangt van je definitie af. Het zijn liefhebbers. Sletjes. Met hoer worden doorgaans professionele sekswerkers bedoeld. Ik zie wel een verschilletje tussen iemand die een bucketlist afwerkt of zo nu en dan laat betalen voor seks en iemand die het structureel en puur voor het geld doet.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:31 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Hoe zie je dat? Hebben ze er meer zin in? Meer gestuntel?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:43 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Tja, hangt van je definitie af. Het zijn liefhebbers. Sletjes. Met hoer worden doorgaans professionele sekswerkers bedoeld. Ik zie wel een verschilletje tussen iemand die een bucketlist afwerkt of zo nu en dan laat betalen voor seks en iemand die het structureel en puur voor het geld doet.
Zoals hij zegt. Groep die het ook voor de kick doet, doet het ook omdat ze het leuk vinden. Terwijl een echte hoer het meestal niet doet omdat ze het nou zo leuk vindt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hoe zie je dat? Hebben ze er meer zin in? Meer gestuntel?
Ze zeggen het en ik neem het voor waar aan.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hoe zie je dat? Hebben ze er meer zin in? Meer gestuntel?
Al die jaren vrijgezel geweest?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:51 schreef ShortWanks het volgende:
Ik ga al zo'n 25 jaar regelmatig naar prostituees, 1 of 2x per maand.
Zelden naar dezelfde, ik vind de afwisseling juist leuk en spannend. geen uitgebreide sessies, gewoon voor 50 Euro 10-15 minuten (met condoom) genieten van een mooi lichaam. Langer heb ik geen behoefte aan, kletsen etc... is niet zo aan mij besteed. En daarna weer relaxt met een leuke of tegenvallende ervaring naar huis.
Nope.... 30 jaar getrouwd, en een vrouw die het geen probleem vindt dat ik seks heb met anderen zolang het maar veilig en betaalde seks is en bij seks alleen blijft. Ook zij heeft haar verzetjes met andere mannen, al is die behoefte bij haar de laatste jaren een stuk minder geworden.quote:
Fijn dat je zo eerlijk kan zijn in een relatie.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:58 schreef ShortWanks het volgende:
[..]
Nope.... 30 jaar getrouwd, en een vrouw die het geen probleem vindt dat ik seks heb met anderen zolang het maar veilig en betaalde seks is en bij seks alleen blijft. Ook zij heeft haar verzetjes met andere mannen, al is die behoefte bij haar de laatste jaren een stuk minder geworden.
Yep, been there done that. De eigenaar van het cafe waar ik toen werkte vond het leuk om mij van een 40-jarige Indonesische dvp te voorzien. Veel gestuntel van mijn kant (ik was maagd), en het was niet echt een geweldige ervaring. Maar goed, alle begin is moeilijk...quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:06 schreef suijkerbuijk het volgende:
Mis een optie.
Hoer voor je 16 jarige verjaardag kado
Hopelijk is dat inmiddels helemaal goed gekomen. De eerste keer bij een prof valt denk ik ook niet mee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:52 schreef Munchkin het volgende:
[..]
Yep, been there done that. De eigenaar van het cafe waar ik toen werkte vond het leuk om mij van een 40-jarige Indonesische dvp te voorzien. Veel gestuntel van mijn kant (ik was maagd), en het was niet echt een geweldige ervaring. Maar goed, alle begin is moeilijk...
Dat van haar is ook betaalde seks? Zo niet, waarom is dat dan wel de regel bij jou?quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:58 schreef ShortWanks het volgende:
[..]
Nope.... 30 jaar getrouwd, en een vrouw die het geen probleem vindt dat ik seks heb met anderen zolang het maar veilig en betaalde seks is en bij seks alleen blijft. Ook zij heeft haar verzetjes met andere mannen, al is die behoefte bij haar de laatste jaren een stuk minder geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |