abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210134356
Heb het weleens gehoord van een jongen die dat gedaan heeft in een parenclub. Met tig man in je blote snikkel op je beurt wachten…. En nee, die jongen was ik niet.
Waar vuur is, rookt het
pi_210152768
Ik ga al zo'n 25 jaar regelmatig naar prostituees, 1 of 2x per maand.
Zelden naar dezelfde, ik vind de afwisseling juist leuk en spannend. geen uitgebreide sessies, gewoon voor 50 Euro 10-15 minuten (met condoom) genieten van een mooi lichaam. Langer heb ik geen behoefte aan, kletsen etc... is niet zo aan mij besteed. En daarna weer relaxt met een leuke of tegenvallende ervaring naar huis.
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 14:01:51 #128
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_210157683
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 13:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hoe zie je dat? Hebben ze er meer zin in? Meer gestuntel?
Ze zeggen het en ik neem het voor waar aan.
pi_210164575
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 00:51 schreef ShortWanks het volgende:
Ik ga al zo'n 25 jaar regelmatig naar prostituees, 1 of 2x per maand.
Zelden naar dezelfde, ik vind de afwisseling juist leuk en spannend. geen uitgebreide sessies, gewoon voor 50 Euro 10-15 minuten (met condoom) genieten van een mooi lichaam. Langer heb ik geen behoefte aan, kletsen etc... is niet zo aan mij besteed. En daarna weer relaxt met een leuke of tegenvallende ervaring naar huis.
Al die jaren vrijgezel geweest?
Waar vuur is, rookt het
pi_210195084
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 22:05 schreef Bins het volgende:

[..]
Al die jaren vrijgezel geweest?
Nope.... 30 jaar getrouwd, en een vrouw die het geen probleem vindt dat ik seks heb met anderen zolang het maar veilig en betaalde seks is en bij seks alleen blijft. Ook zij heeft haar verzetjes met andere mannen, al is die behoefte bij haar de laatste jaren een stuk minder geworden.
pi_210197095
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 10:58 schreef ShortWanks het volgende:

[..]
Nope.... 30 jaar getrouwd, en een vrouw die het geen probleem vindt dat ik seks heb met anderen zolang het maar veilig en betaalde seks is en bij seks alleen blijft. Ook zij heeft haar verzetjes met andere mannen, al is die behoefte bij haar de laatste jaren een stuk minder geworden.
Fijn dat je zo eerlijk kan zijn in een relatie.
pi_210434630
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 22:06 schreef suijkerbuijk het volgende:
Mis een optie.

Hoer voor je 16 jarige verjaardag kado
Yep, been there done that. De eigenaar van het cafe waar ik toen werkte vond het leuk om mij van een 40-jarige Indonesische dvp te voorzien. Veel gestuntel van mijn kant (ik was maagd), en het was niet echt een geweldige ervaring. Maar goed, alle begin is moeilijk...
pi_210448712
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 19:52 schreef Munchkin het volgende:

[..]
Yep, been there done that. De eigenaar van het cafe waar ik toen werkte vond het leuk om mij van een 40-jarige Indonesische dvp te voorzien. Veel gestuntel van mijn kant (ik was maagd), en het was niet echt een geweldige ervaring. Maar goed, alle begin is moeilijk...
Hopelijk is dat inmiddels helemaal goed gekomen. De eerste keer bij een prof valt denk ik ook niet mee.
Waar vuur is, rookt het
pi_210460862
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 10:58 schreef ShortWanks het volgende:

[..]
Dat van haar is ook betaalde seks? Zo niet, waarom is dat dan wel de regel bij jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')