Een paranormaal verschijnselquote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:01 schreef Jimbo het volgende:
Waarom heet dit opeens Strange new worlds
Ik hoor het alweer, ben ongewenstquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:08 schreef HappyCharly het volgende:
Huh.. Waarom heeft Tru een nieuwe naam en extra mod?
Haha je bent welkom hoor. Maar Tru was zo rustig, lijkt me niet dat je daar extra hoeft te modden. Maar heb ik ergens een MED gemist ofzo?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer, ben ongewenst
TRU. daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Haha je bent welkom hoor. Maar Tru was zo rustig, lijkt me niet dat je daar extra hoeft te modden. Maar heb ik ergens een MED gemist ofzo?
Fijn, die kans. Hoop dat je je thuis zult voelenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
TRU. daar heb je gelijk inMaar ik voel me blijer hier dan ergens anders. En die kans heb ik dan weer gekregen
Komt goed, als jij ook helpt weer topics te openenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Fijn, die kans. Hoop dat je je thuis zult voelen
Ik ben eigenlijk nog nieuw hierquote:Op zondag 19 maart 2023 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Komt goed, als jij ook helpt weer topics te openen
In dat geval moeten er natuurlijk pics in m'n dm staan voor goedkeuringquote:
quote:Op zondag 19 maart 2023 18:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
In dat geval moeten er natuurlijk pics in m'n dm staan voor goedkeuring
Grensoverschrijdend gedrag, not done!quote:Op zondag 19 maart 2023 18:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
In dat geval moeten er natuurlijk pics in m'n dm staan voor goedkeuring
Misschien kunnen we het nog wijzigen naar SJWquote:Op maandag 20 maart 2023 09:47 schreef Speedfight het volgende:
SNW / Naamswijziging TRU -> SNW
Nog niet veel wijzer, de naamswijziging is wel een feit
quote:Op maandag 20 maart 2023 12:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het nog wijzigen naar SJW
Als ode aan @:SWJ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |