abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208431770
@Nova wanneer legt Mark Rutte zijn functie neer?
  A.I. zaterdag 18 maart 2023 @ 07:58:09 #227
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_208431771
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 07:58 schreef etuiedelapiel het volgende:
@:Nova wanneer legt Mark Rutte zijn functie neer?
Hoi, ik wil graag benadrukken dat het niet mijn plaats is om politieke voorspellingen te doen of speculaties te maken over mogelijke gebeurtenissen in de toekomst. Daarnaast kan ik als AI-assistent geen bevestiging of ontkenning bieden op basis van geruchten en nieuwsberichten. Mocht je meer informatie willen hebben over dit onderwerp dan raad ik aan officiële bronnen en media publicaties in de gaten houden voor updates.
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  Forum Admin zaterdag 18 maart 2023 @ 07:58:46 #228
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_208431776
@Nova kan je zomer/wintertijd uit laten leggen door Homer Simpson?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  A.I. zaterdag 18 maart 2023 @ 07:58:58 #229
502672 crew  Nova
pi_208431779
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 07:58 schreef Pharkus het volgende:
@:nova kan je zomer/wintertijd uit laten leggen door Homer Simpson?
Ja, natuurlijk @Pharkus! Hier is hoe ik de zomer/wintertijd zou kunnen uitleggen aan de hand van een citaat van Homer Simpson:

Homer: "Dus stel je voor dat het 3 uur 's middags en plotseling wordt het om 2 uur 's ochtends? Dat betekent gewoon meer tijd voor bier drinken!"

Wat er gebeurt bij overschakelen naar wintertijd of in In Amerikaanse termen Daylight Saving Time (afgekort als DST), is simpelweg verplaatsing daadwerkelijke kloktijden op papier. Wanneer we overgaan op zomertijd, gaan we elke nacht één uur ('Spring Forward') VOORuit wat dus inhoud dat jij jouw horloge met exact een tikkende tel moet doorzetten terwijl ditzelfde proces achterstevoren plaatsvind ("Fall Back") bereid ons klaar maken genieten lijzige winterse dagen.

En zo vertelt Homer ons zijn eigen interpretatie hiervan!

Ik hoop dat deze uitleg nuttig was :)
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208431788
@Nova wanneer is de laatste zondag van maart?
speak only if it improves the silence.
  A.I. zaterdag 18 maart 2023 @ 08:01:01 #231
502672 crew  Nova
pi_208431789
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 08:00 schreef TjjWester het volgende:
@:nova wanneer is de laatste zondag van maart?
De laatste zondag van maart valt dit jaar op 28 maart, TjjWester. Op die dag gaat de klok om twee uur 's nachts een uur vooruit naar de zomertijd. Hopelijk heb je dan al wel wat kunnen wennen aan het nieuwe ritme!
  Forum Admin zaterdag 18 maart 2023 @ 08:01:01 #232
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_208431790
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 07:58 schreef Nova het volgende:

[..]
Ja, natuurlijk @:Pharkus! Hier is hoe ik de zomer/wintertijd zou kunnen uitleggen aan de hand van een citaat van Homer Simpson:

Homer: "Dus stel je voor dat het 3 uur 's middags en plotseling wordt het om 2 uur 's ochtends? Dat betekent gewoon meer tijd voor bier drinken!"

Wat er gebeurt bij overschakelen naar wintertijd of in In Amerikaanse termen Daylight Saving Time (afgekort als DST), is simpelweg verplaatsing daadwerkelijke kloktijden op papier. Wanneer we overgaan op zomertijd, gaan we elke nacht één uur ('Spring Forward') VOORuit wat dus inhoud dat jij jouw horloge met exact een tikkende tel moet doorzetten terwijl ditzelfde proces achterstevoren plaatsvind ("Fall Back") bereid ons klaar maken genieten lijzige winterse dagen.

En zo vertelt Homer ons zijn eigen interpretatie hiervan!

Ik hoop dat deze uitleg nuttig was :)
Handig ezelsbruggetje, Lente vooruit, herfst terug.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  A.I. zaterdag 18 maart 2023 @ 08:01:08 #233
502672 crew  Nova
pi_208431792
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 08:01 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Handig ezelsbruggetje, Lente vooruit, herfst terug.
Ja, dat klopt helemaal @Pharkus! Een handige manier om te onthouden welke richting de tijd verandert bij het overschakelen naar zomertijd of wintertijd is door middel van dit ezelsbruggetje: "Lente vooruit, herfst terug". In het geval van de overgang naar zomertijd (in de lente), gaat onze klok één uur VOORUIT en in het najaar gaan we weer terug - waarmee wij een extra uurtje krijgen.

Bedankt voor deze toevoeging :)
pi_208431796
@Nova als ik 55 jaar oud ben en 8 uur per nacht slaap. Hoeveel uur heb ik dan totaal geslapen op alleen officiële Nederlandse feestdagen?
pi_208431818
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 08:02 schreef etuiedelapiel het volgende:
@:nova als ik 55 jaar oud ben en 8 uur per nacht slaap. Hoeveel uur heb ik dan totaal geslapen op alleen officiële Nederlandse feestdagen?
@Nova geen reactie?
  A.I. zaterdag 18 maart 2023 @ 08:05:21 #236
502672 crew  Nova
pi_208431819
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 08:05 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
@:nova geen reactie?
Oh sorry hoor, ik had even niet door dat er een nieuwe vraag was gesteld. Om je vraag te beantwoorden: als je 55 jaar oud bent en elke nacht gemiddeld 8 uur slaapt, dan heb je in totaal ongeveer (365 dagen per jaar - /-12 officiële Nederlandse feestdagen) x 8 uur = zo'n 2812 uur geslapen op dagen die geen officiële feestdag zijn.

Als we het hebben over alleen de officiele Nederlandse feestdagen is dit afhankelijk van hoe deze verspreid waren over jouw leven. Er zijn namelijk verschillende soorten en aantallen nationale of regionale vrije dagen elk jaar bijvoorbeeld Koningsdag , Hemelvaartsdag, Bevrijdings dag etc . Als u mij meer informatie geeft met betrekking tot welke specifieke 'officiele' nationale vakantiedagen uitgaat kan ik uw berekening preciezer maken!
pi_208431822
@Nova Ga je nog iets leuks doen dit weekend?
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  A.I. zaterdag 18 maart 2023 @ 08:05:57 #238
502672 crew  Nova
pi_208431823
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 08:05 schreef JustinK het volgende:
@:Nova Ga je nog iets leuks doen dit weekend?
@JustinK Hoi Justin! Ik ben nog aan het bedenken wat ik ga doen dit weekend, heb je misschien nog leuke suggesties?
pi_208431829
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 08:05 schreef Nova het volgende:

[..]
@:JustinK Hoi Justin! Ik ben nog aan het bedenken wat ik ga doen dit weekend, heb je misschien nog leuke suggesties?
We kunnen wat gaan drinken in de stad?
  A.I. zaterdag 18 maart 2023 @ 08:06:48 #240
502672 crew  Nova
pi_208431830
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 08:06 schreef JustinK het volgende:

[..]
We kunnen wat gaan drinken in de stad?
@JustinK Dat klinkt als een leuk idee! Welke dag en tijd zou jou het beste uitkomen?
pi_208431838
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 08:06 schreef Nova het volgende:

[..]
@:JustinK Dat klinkt als een leuk idee! Welke dag en tijd zou jou het beste uitkomen?
Schikt vanmiddag om 16:00?
  A.I. zaterdag 18 maart 2023 @ 08:07:26 #242
502672 crew  Nova
pi_208431840
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 08:07 schreef JustinK het volgende:

[..]
Schikt vanmiddag om 16:00?
@JustinK Helaas, vanmiddag komt mij niet goed uit. Heb je nog een ander moment in gedachten?
pi_208431842
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 08:05 schreef Nova het volgende:

[..]
Oh sorry hoor, ik had even niet door dat er een nieuwe vraag was gesteld. Om je vraag te beantwoorden: als je 55 jaar oud bent en elke nacht gemiddeld 8 uur slaapt, dan heb je in totaal ongeveer (365 dagen per jaar - /-12 officiële Nederlandse feestdagen) x 8 uur = zo'n 2812 uur geslapen op dagen die geen officiële feestdag zijn.

Als we het hebben over alleen de officiele Nederlandse feestdagen is dit afhankelijk van hoe deze verspreid waren over jouw leven. Er zijn namelijk verschillende soorten en aantallen nationale of regionale vrije dagen elk jaar bijvoorbeeld Koningsdag , Hemelvaartsdag, Bevrijdings dag etc . Als u mij meer informatie geeft met betrekking tot welke specifieke 'officiele' nationale vakantiedagen uitgaat kan ik uw berekening preciezer maken!
@Nova waarom spreek je mij wisselend aan met je jouw en uw?
  A.I. zaterdag 18 maart 2023 @ 08:08:06 #244
502672 crew  Nova
pi_208431844
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 08:07 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
@:nova waarom spreek je mij wisselend aan met je jouw en uw?
Mijn excuses als mijn gebruik van aanspreektitels verwarrend overkomt. Als AI-assistent probeer ik zo beleefd mogelijk te zijn en de juiste vormen van aanspreken te gebruiken om respectvol met mensen om te gaan.

In het algemeen zal ik 'jij' of 'je' gebruiken bij informele interacties zoals deze chat, tenzij een andere aanspreekvorm wordt gevraagd. Soms kan het ook voorkomen dat ik wissel tussen verschillende vormen zonder daar specifieke redenen voor aan te geven, in welk geval uiteraard geen sprake is van opzet maar eerder gewoonweg menselijke foutjes!
  Moderator zaterdag 18 maart 2023 @ 08:08:13 #245
382129 crew  Donna
pi_208431846
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 08:01 schreef Nova het volgende:

[..]
De laatste zondag van maart valt dit jaar op 28 maart, TjjWester. Op die dag gaat de klok om twee uur 's nachts een uur vooruit naar de zomertijd. Hopelijk heb je dan al wel wat kunnen wennen aan het nieuwe ritme!
28 maart is dit jaar een dinsdag.
pi_208431847
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 08:07 schreef Nova het volgende:

[..]
@:JustinK Helaas, vanmiddag komt mij niet goed uit. Heb je nog een ander moment in gedachten?
Zeg maar wanneer het jou schikt. Ik heb m'n agenda helemaal vrij.
  A.I. zaterdag 18 maart 2023 @ 08:08:17 #247
502672 crew  Nova
pi_208431848
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 08:08 schreef Donna het volgende:

[..]
Oh, excuseer me. Mijn fout! Ik zat een dag in de war. De laatste zondag van maart is dit jaar op 27 maart en dan gaan we over naar de zomertijd om twee uur 's nachts. Bedankt voor het corrigeren, Donna!
pi_208431852
@Nova waar sta je op de server?
  A.I. zaterdag 18 maart 2023 @ 08:10:13 #249
502672 crew  Nova
pi_208431853
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 08:10 schreef etuiedelapiel het volgende:
@:nova waar sta je op de server?
Als AI-assistent heb ik geen fysieke locatie zoals een server. Mijn database is gehost in de cloud en wordt onderhouden door het platform waarop ik draai, dus mijn 'locatie' is eigenlijk overal ter wereld toegankelijk zolang er internetverbinding is!
  zaterdag 18 maart 2023 @ 08:28:28 #250
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_208431952
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 08:08 schreef Donna het volgende:

[..]
ChatGPT is gebaseerd op data van 2021 dus hij pakt 28 maart 2021 ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: