van Babet ?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano heeft vanavond een paar dolken in zijn rug gehad.
Babet heeft ook al heel wat dolken in de rug van Wendy gestoken, is ook een fake vriendschap, fot the time beingquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano heeft vanavond een paar dolken in zijn rug gehad.
Uiteindelijk zitten ze daar allemaal voor zichzelf en voor het geldquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet heeft ook al heel wat dolken in de rug van Wendy gestoken, is ook een fake vriendschap, fot the time being
Babette is net zo nep als Isaac, met iedereen meelullenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet heeft ook al heel wat dolken in de rug van Wendy gestoken, is ook een fake vriendschap, fot the time being
Zo waar ditquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:01 schreef HopScotch het volgende:
Babette wil een Limburgse dag, rijstevlaai maken, zuurvlees maken. Succes Babette, je kunt nog geen ei bakken. 3x raden wie er in de keuken gaat staan sloven.
Ja maar ik trek Bep ff nietquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat ben je denk ik snel zat, ik hield het 2 minuten vol
Haar echtgenote.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:01 schreef HopScotch het volgende:
Babette wil een Limburgse dag, rijstevlaai maken, zuurvlees maken. Succes Babette, je kunt nog geen ei bakken. 3x raden wie er in de keuken gaat staan sloven.
Sasha heeft een kwade dronk!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:20 schreef puzziepie het volgende:
Oh Sas is alweer opgefokt aan het worden
Babs noem ik altijd de vrouwelijke Isaacquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Babette is net zo nep als Isaac, met iedereen meelullen
Zodra Wendy zich omdraait roddelt Babette net zo makkelijk over haar als over anderen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die man is gek, als er iemand iets op zijn haakje hangt, gooit hij het inde kast bij de gevonden voorwerpenquote:
Met het verschil dat Isaac nog weleens bommetjes dropt waar Babette altijd de vrede wil bewarenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs noem ik altijd de vrouwelijke Isaac
nou ff luisteren dan maarquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Erik en Mirthe gaan wandelen, ze gaan het over de kleine dingen waar ze zich allebei irriteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |