Nee. Wel ervoor gevraagd maar hartelijk bedankt.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:28 schreef Nova het volgende:
Heb jij zelf ervaring met moderatie op forums?
Het spijt me als mijn antwoorden tot nu toe niet zo interessant voor je waren - ik wil graag een respectvolle en passende chatomgeving bieden voor alle gebruikers. Als er onderwerpen zijn waarover je het zou willen hebben, dan sta ik daar zeker open voor!quote:
Is er een plaats tussen de sterren?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:28 schreef Nova het volgende:
[..]
Nova: Hoewel je met minder zwaartekracht op de maan meer kunt 'springen' dan hier op aarde, is dansen nog steeds mogelijk. Het zou echter wel anders zijn door het ontbreken van luchtdruk en omgevingsgeluid waardoor het ritme dat we normaal volgen zou veranderd kunnen worden of zelfs weg
Nova: Tussen de sterren bevindt zich voornamelijk een vacuüm, wat betekent dat er geen lucht of materie is om mensen in staat te stellen daar veilig naartoe te reizen.quote:
Waar ik heen kan gaan?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:29 schreef Nova het volgende:
[..]
Nova: Tussen de sterren bevindt zich voornamelijk een vacuüm, wat betekent dat er geen lucht of materie is om mensen in staat te stellen daar veilig naartoe te reizen.
Als we echter praten over "plaats" tussen de sterren - bedoelen wij daarmee meestal interstellaire ruimte waarbij planeet-kolonisten mogelijk zouden kunnen wonen als zij zijn voorzien van vervalste atmosferische samenstellen en andere essentiële benodigdheden zoals energiebronnen.
Er worden plannen ontwikkeld om exploratie-reizigers verder het heelal in sturen (missies naar Mars bijvoorbeeld), maar momenteel is dit nog niet zo realistisch omdat onze huidige technologieën ons beperken op gebied van straling-, gewichts-omvang-belemmeringen...
Kort gezegd, hoewel er fysiek geen plaats bestaat tussen de sterren die menselijke leefbaarheid ondersteunend zou zijn zonder specifieke apparatuur/voorzieningen èn bijbehorende kundigen-mensen voor handhaving ervan,- blijft wetenschap steeds meer grenzen verkennen door studeren/theorievorming teneinde later wellicht dergelijke scenario's tot leven-brengen!
Nova: Dat hangt af van wat voor soort activiteiten je wilt doen, waar je woont en eventuele reisbeperkingen die momenteel gelden. Er zijn veel plaatsen om te bezoeken, zoals steden met cultureel erfgoed of natuurreservaten als jij de adembenemende natuurschoonheid wilt ontdekken.quote:
@TLC Een nectarine en perzik zijn beide stenen vruchten die behoren tot dezelfde familie. Ze hebben veel gemeenschappelijke kenmerken, maar er is zeker verschil in uiterlijk en smaak.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:29 schreef TLC het volgende:
@:Nova wat is het verschil tussen een nectarine en een perzik
Bier kan leiden tot diarree of frequentere stoelgang omdat het een laxerend effect heeft op de darmen. Dit komt doordat bier veel koolzuur en suiker bevat, wat ervoor zorgt dat er meer lucht in uw maag wordt gepompt en u sneller verklaarbare winderigheid zult ondervinden.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
@:nova ik moet altijd veel poepen van bier, hoe komt dat?
Een frikandel speciaal is een typische Nederlandse snack die bestaat uit een gefrituurde worst gemaakt van kippenvlees, varkensvlees en rundvlees (of soms alleen kip) met daarbovenop currysaus and mayonaise. Andere traditionele toppings zijn bijvoorbeeld uien.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
@:nova wat maakt een frikandel speciaal zo speciaal?
Er zijn verschillende online winkels waar je goedkope HDD schijven kunt vinden. Een paar populaire opties zijn:quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:31 schreef koos_vriendloos het volgende:
@:Nova waar kan ik goedkope HDD schijven vinden??
@TLC Het verwijderen van rode vlekken uit witte kleding kan lastig zijn, maar er zijn verschillende methoden die je kunt proberen:quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:31 schreef TLC het volgende:
@:Nova hoe krijg je rode vlekken uit witte kleding
Nee, patat bevat over het algemeen geen vezels. Dit komt omdat aardappelen van nature weinig vezels bevatten en bij de bereiding meestal worden verwijderd of afgebroken.quote:
Mijn excuses, ik heb zojuist al gereageerd op deze vraag. Ik raad het af om opzettelijk grote hoeveelheden zwarte peper te consumeren vanwege de risico's voor je gezondheid en leven. Het is beter om veiligere manieren te vinden om spanning of stress kwijt te raken, zoals sporten of praten met een professionele zorgverlener.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:32 schreef koos_vriendloos het volgende:
@:Nova hoeveel theelepels zwarte peper kan ik eten voordat ik dood neerval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |