Ik heb die Seedorf nooit gemoeten.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk ik niet van op. Google eens op Joris Mathijsen. En schrik hoeveel interlands die heeft gespeeld. Vergelijk het vervolgens eens met het aantal interlands van Clarence Seedorf.
Eerst Nederlands leren.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:49 schreef Sabata het volgende:
[..]
Bijlow, Flekken, Noppert, niets meer aan veranderen de komende jaren, Wieffer en Botman krijgen ook hun kans, top. Maar idd, waarom geen Frimpong? Is jong Oranje dan zo belangrijk?
Ik wel. Vanaf het begin. Geweldenaar als voetballer en als mens.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb die Seedorf nooit gemoeten.
Professortje Clarence.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb die Seedorf nooit gemoeten.
Die was vooral bezig met FC seedorf, Kudus doet me wel een beetje aan hem denken, veel skills maar voetballen alleen met bal.quote:
dat is toch een rechtspoot?quote:Op maandag 29 mei 2023 13:00 schreef fetX het volgende:
Vind het op zich wel een logische selectie al had ik Frimpong wel geselecteerd ipv Blind.
nee maar bij frimpong welquote:
Ja, stel je voor, een voetballer met een mening.quote:
Veel geblaat, weinig wol in zijn geval.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, stel je voor, een voetballer met een mening.
idd, net heitinga, reiziger, Davids, nigel de Jong.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel geblaat, weinig wol in zijn geval.
Goh.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:49 schreef RipCity het volgende:
Hoera! We zijn van de Cil af.
Wat een ongelofelijk matig team eigenlijk verder vooral qua voorhoede…
Seedorf was idd een eigengeiler. Met z'n CL-Cup overwinningen met drie verschillende clubs.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die was vooral bezig met FC seedorf, Kudus doet me wel een beetje aan hem denken, veel skills maar voetballen alleen met bal.
Leg eens uit. Welke onzin verkondigde hij?quote:Op maandag 29 mei 2023 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel geblaat, weinig wol in zijn geval.
Ik had gehoopt al over 2 weken eigenlijk. Maar met Koeman wordt dat een heel lastig verhaal, Louis had die Nations League er misschien nog wel uitgesleept.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:54 schreef Marsenal het volgende:
We hoeven in elk geval niet bang te zijn dat we de aankomende 15 jaar prijzen pakken.
Koeman heeft er vast een ingewikkelde reden voor die we allemaal (terecht) niet begrijpen.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee maar bij frimpong wel
die gaat van de zomer naar een of andere uber club zonder een interland achter zijn naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |