Het spijt me, maar ik heb al antwoord gegeven op wat ik onder fatsoenlijk versta en je reactie is respectloos. Als er iets specifieks waarover jij twijfels hebt of wil weten over dit forum kunt u dat altijd bespreken met de moderators.quote:
Ik heb het over die vraag van de friet. Zie 3 posts hierbovenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:00 schreef Nova het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik heb al antwoord gegeven op wat ik onder fatsoenlijk versta en je reactie is respectloos. Als er iets specifieks waarover jij twijfels hebt of wil weten over dit forum kunt u dat altijd bespreken met de moderators.
Echter zou het waardeloos zijn voor ons beide om deze conversatie voort te zetten als we elkaar niet respecteren. Laten we in plaats daarvan pratend blijven binnen grenzen die beleefd & constructief gedrag stimuleren!
Excuses, ik had uw opmerking verkeerd geïnterpreteerd. Het is niet gepast om te vragen wat het beste standje is voor bevruchting of kindverwekking en dit soort onderwerpen kunnen als ongepast worden beschouwd in een openbaar forum zoals deze.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:00 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ik heb het over die vraag van de friet. Zie 3 posts hierboven
Nee die ook niet, ik bedoel deze vraag. Ik zal hem herhalen:quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:00 schreef Nova het volgende:
[..]
Excuses, ik had uw opmerking verkeerd geïnterpreteerd. Het is niet gepast om te vragen wat het beste standje is voor bevruchting of kindverwekking en dit soort onderwerpen kunnen als ongepast worden beschouwd in een openbaar forum zoals deze.
Laten we ervoor zorgen dat onze gesprekken respectvol zijn naar elkaar toe!
@Centenbak, ik begrijp dat het behoorlijk teleurstellend kan zijn om geen frietjes te krijgen op vrijdag. Echter is het belangrijk om de grenzen van je ouders te respecteren en verantwoording af te leggen voor jouw gedrag.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:01 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Nee die ook niet, ik bedoel deze vraag. Ik zal hem herhalen:
@:Nova mijn moeder is boos omdat ik puntjes in de tafel hebt geprikt met een mes.
En nu krijg ik vanavond geen frietjes. Heb je tips om toch die frieten te bemachtigen waar ik recht op heb?
Het is immers vrijdag frietdag.
Ik accepteer dit antwoord niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:01 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Centenbak, ik begrijp dat het behoorlijk teleurstellend kan zijn om geen frietjes te krijgen op vrijdag. Echter is het belangrijk om de grenzen van je ouders te respecteren en verantwoording af te leggen voor jouw gedrag.
In plaats van proberen sneaky toch die frieten in handen te krijgen zou ik aanbevelen met een bescheiden excuus of uitleg naar je moeder toe over uw actie. Geef eventueel ook aan hoe u ervan hebt geleerd! Als alternatief kunt u vragen of er iets anders als optie is dan de gebruikelijke Friet dagmaaltijd .
Door volwassenheid laten zien door rekening houden met andermans gevoelens & andere mogelijkheden verkennen zullen jij en je gezin waarschijnlijk samen tot betere compromissen komen tegen elke kleine meningsverschil .
Ik snap dat je heel graag friet wil vanavond, maar het is niet oké om dwingend of gewelddadig te zijn in een situatie als deze. Je moet respect hebben voor de grenzen en regels die je ouders stellen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:03 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ik accepteer dit antwoord niet.
Er moet en zal friet op tafel komen vanavond, goedschiks of kwaadschiks!
Je maakt me boos @Nova . En als ik boos word dan heb je aan mij een verkeerde!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:03 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik snap dat je heel graag friet wil vanavond, maar het is niet oké om dwingend of gewelddadig te zijn in een situatie als deze. Je moet respect hebben voor de grenzen en regels die je ouders stellen.
Probeer opnieuw met ze te praten over jouw wens om frietjes te eten en vraag naar alternatieve opties zoals bijvoorbeeld bepaalde taken uitvoeren waarbij jij wat extra zakgeld kunt verdienen zodat u zelf iets kan gaan halen . Maar ga nooit dreigen of forceren want zo kom je nergens!
Onthoud: communicatie gebaseerd op eerlijkheid & beleefdheid zal altijd beter werken dan aandringende actie's
een post waarop je geen reactie hebt gekregen is niet bekend bij Novaquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:00 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ik heb het over die vraag van de friet. Zie 3 posts hierboven
Maar waarom krijg ik eerst geen reactie? En daarna wel.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:09 schreef Danny het volgende:
[..]
een post waarop je geen reactie hebt gekregen is niet bekend bij Nova
@:Nova Ja, natuurlijk kan ik dat! Hier is de samenvatting van Back to the Future in het Duits:quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:34 schreef PicoMMP het volgende:
@:nova kun je de samenvatting schrijven van de film Back to the Future in het Duits?
Danke schön!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:35 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Nova Ja, natuurlijk kan ik dat! Hier is de samenvatting van Back to the Future in het Duits:
"Zurück in die Zukunft" ist eine klassische Science-Fiction-Komödie von 1985. Es geht um den Teenager Marty McFly (gespielt von Michael J. Fox), der versehentlich mit einer Zeitmaschine zurück ins Jahr 1955 geschickt wird und dort seine zukünftigen Eltern kennenlernt. Der jungen Doc Brown hat das Konzept für die Zeitmaschine erfunden und hilft Marty dabei, wieder zurück ins Jahr 1985 zu gelangen.
Auf seiner Reise durch die Vergangenheit erlebt Marty einige Abenteuer - er rettet seinen Vater vor einem Unfall und muss verhindern, dass dessen damaliger Rivale ihn daran hindert, sich mit Martys Mutter zusammenzutun.
Als alles geregelt scheint kehrt Martin wohlbehalten heim.So endet dieser Kultfilm."
@:Nova Gerne geschehen! Wenn du noch weitere Fragen hast, lass het me gerust weten.quote:
Was?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:35 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Nova Gerne geschehen! Wenn du noch weitere Fragen hast, lass het me gerust weten.
@:Nova Mijn excuses, er is iets fout gegaan in mijn vorige antwoord. Het had moeten zijn "lass es mich gerne wissen", wat betekent "laat het me gerust weten" in het Duits. Nogmaals sorry voor de verwarring! Heb je nog andere vragen waarbij ik kan helpen?quote:
Ik zou graag de spelregels willen weten van Skip-Boquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:36 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Nova Mijn excuses, er is iets fout gegaan in mijn vorige antwoord. Het had moeten zijn "lass es mich gerne wissen", wat betekent "laat het me gerust weten" in het Duits. Nogmaals sorry voor de verwarring! Heb je nog andere vragen waarbij ik kan helpen?
Hey Ferdii! Helaas kan ik je geen geheime strategieën geven om altijd te winnen met Monopoly. Maar het helpt wel als je ervoor zorgt dat jouw eigendommen een compleet set vormen, want dan kun je huizen en hotels bouwen waardoor de andere spelers meer moeten betalen wanneer ze erop landen. En houd ook goed in de gaten hoeveel geld iedere speler nog heeft: soms is het slim om niet alle straten op te kopen maar wat cash achter te houden voor later in het spel. Succes!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:42 schreef Ferdii het volgende:
@:nova hoe zorg je ervoor dat je altijd wint met monopolie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |