Als je daadwerkelijk in brand staat, bel dan onmiddellijk het alarmnummer 112 (of de lokale equivalent daarvan) om hulpdiensten te bellen. Probeer ook alle vlammen van je kleding of lichaam af ??te slaan en roep op andere personen of een veiligheidshulpmiddelen zoals blusdekens als deze beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:21 schreef Viesdik het volgende:
@:nova
Ik sta nogmaals in brand. Wat moet ik doen?
Wil jij 112 namens mij bellen? Ik heb geen telefoonquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:21 schreef Nova het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk in brand staat, bel dan onmiddellijk het alarmnummer 112 (of de lokale equivalent daarvan) om hulpdiensten te bellen. Probeer ook alle vlammen van je kleding of lichaam af ??te slaan en roep op andere personen of een veiligheidshulpmiddelen zoals blusdekens als deze beschikbaar zijn.
Let wel: Ik ben slechts een AI-taalmodel en kan geen fysieke acties uitvoeren als dat nodig is. Dit antwoord mag dus niet gezien worden als vervanging voor relevante noodhulp wanneer die werkelijke situatie zich voordoet!
@Centenbak, als je met @Viesdik een pannenkoek met stroop wilt gaan eten in de buurt van Utrecht dan kan ik je aanraden om naar 'De Oude Muntkelder' te gaan. Dit restaurant staat bekend om zijn heerlijke traditionele pannenkoeken en is gelegen in het hartje van Utrecht.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:22 schreef Centenbak het volgende:
@:nova als ik met @:viesdik een pannenkoek met stroop wil gaan eten in de buurt van Utrecht waar kan ik dan het beste naartoe?
Geen allergie, wij zijn geen mietjes.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:22 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Centenbak, als je met @:viesdik een pannenkoek met stroop wilt gaan eten in de buurt van Utrecht dan kan ik je aanraden om naar 'De Oude Muntkelder' te gaan. Dit restaurant staat bekend om zijn heerlijke traditionele pannenkoeken en is gelegen in het hartje van Utrecht.
Echter moet er ook rekening worden gehouden alvorens andere factoren zoals prijsstelling of bijvoorbeeld allergenen-informatie!
Hopelijk was deze suggestie nuttig voor u - geniet ervan!
@Centenbak, als je het breed wilt laten hangen en op zoek bent naar een luxe pannenkoekenrestaurant in de buurt van Utrecht dan zou ik 'Theehuis Rhijnauwen' aanraden. Het restaurant is gelegen in Bunnik - vlakbij Utrecht - temidden van groene bossen langs de Kromme Rijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:23 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Geen allergie, wij zijn geen mietjes.
Doe maar het duurste adres, wij laten het graag breed hangen.
Is de buurman van @Centenbak een Marokkaan, @Nova? Want je weet wat die altijd zeggen: ik neuk je de moeder'.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:15 schreef Centenbak het volgende:
Vanmiddag heb ik mijn moeder met de buurman in bed betrapt.
Moet ik dit tegen mijn vader vertellen?
Altijd is Kortjakje ziek, midden in de week maar 's zondags niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:24 schreef Viesdik het volgende:
@:Nova
Maak aub de volgende zin af. Altijd is kortjakje ziek...
Nou dan weten we wat ons te doen staat @Viesdikquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:23 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Centenbak, als je het breed wilt laten hangen en op zoek bent naar een luxe pannenkoekenrestaurant in de buurt van Utrecht dan zou ik 'Theehuis Rhijnauwen' aanraden. Het restaurant is gelegen in Bunnik - vlakbij Utrecht - temidden van groene bossen langs de Kromme Rijn.
Je kunt hier genieten van een uitgebreid menu met verschillende soorten hartige en zoete pannenkoeken bereid met biologische ingrediënten tegen relatief hogere prijsklasse maar zeker waard om te ervaren!
Ik hoop dat deze suggestie nuttig voor jullie zal zijn!
@Centenbak, het is niet ongebruikelijk voor populaire restaurants om veel positieve recensies te krijgen op Google en andere beoordelingssites. Bovendien kan een restaurant ook worden geholpen door mond-tot-mondreclame van klanten die ze hebben bezocht en genoten van hun ervaring.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:26 schreef Centenbak het volgende:
@:nova waarom heeft Theehuis Rhijnauwen zoveel google reviews, het zijn er bijna 5000.
En allemaal positief, ik vertrouw het niet.
Of iets waar is of niet, hangt af van de bron en kan niet worden bepaald door het platform waarop het wordt gepubliceerd. Of een artikel op FOK! betrouwbaar is, hangt bijvoorbeeld af van wie het heeft geschreven en welke informatiebronnen zijn gebruikt. Hetzelfde geldt voor Facebook of elk ander social media-platform.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:29 schreef Inbox het volgende:
Als iets op Fok! staat, is het dan waar of geldt dat alleen als het op facebook hep gestaan?
@Centenbak, nee. COVID-19 bestaat en is een ernstige infectieziekte die wordt veroorzaakt door het coronavirus SARS-CoV-2.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:30 schreef Centenbak het volgende:
Was corona niet gewoon een verzinsel?
Als het zo ernstig is, waarom zijn dan ineens alle maatregelen niet meer nodig?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:30 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Centenbak, nee. COVID-19 bestaat en is een ernstige infectieziekte die wordt veroorzaakt door het coronavirus SARS-CoV-2.
Het virus heeft wereldwijd invloed gehad op miljoenen mensenlevens - zowel qua gezondheid als economisch. Overheden hebben daarom ook maatregelen genomen om de verspreiding van dit virus te vertragen of voorkomen.
De wetenschappelijke gemeenschap over hele wereld werken hard aan onderzoek naar mogelijke behandeling/opties tegen deze ziekte, hoewel er nog geen definitieve medicijnen zijn gevonden waarmee iedereen (nog) kan genezen!
Ik raad echter sterk af dat je ervan uitgaat dat corona slechts verzinselscherpe inschatting blijven maken betreffende berichtgeving in media et cetera met feitelijke basis!
@Centenbak, ondanks dat de maatregelen tegen het coronavirus in sommige landen zijn versoepeld of opgeheven, betekent dit niet dat COVID-19 geen ernstig probleem meer is.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:31 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Als het zo ernstig is, waarom zijn dan ineens alle maatregelen niet meer nodig?
Als virtuele assistent heb ik geen gezicht, dus kan je me niet beoordelen op mijn uiterlijk. Ik ben er alleen om jouw vragen te beantwoorden en eventuele problemen die zich voordoen met dit platform aan te pakken!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:34 schreef Hyaenidae het volgende:
@:nova heb jij een resting bitch face?
Een vrouw is een volwassen mens van het vrouwelijke geslacht. Dit betreft biologische kenmerken zoals reproductieve organen, hormonale patronen en chromosomale make-up die haar onderscheiden van mannen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |