Ze hebben aangekondigd het format van de "gouden jaren" te gebruiken.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hopelijk zend Videoland de dagelijkse uitzendingen uit en zijn de streams gewoon mee te kijken voor ons. Hopelijk niet maanden van de te voren opgenomen net als in Australië en geen streams.
helaas, 2 streams op ponniekampquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:36 schreef happyme28 het volgende:
Doe mij maar een spannende wedstrijd slippertennis 😇
Dat zou dus per direct betekenen dat alle duizenden stemmen die Jason krijgt, totaal nutteloos zouden zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:37 schreef Hoylei het volgende:
Als er 2 gaan morgen, is 1 ervan sowieso Jason. Want anders zijn er geen Belgische mannen meer en dat kan natuurlijk niet.
Videoland doet weinig met andere BB’s op die ene keer Australië na. Zou leuk zijn. Is er geen andere manier om dat te volgen dan voor ons hier?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze hebben aangekondigd het format van de "gouden jaren" te gebruiken.
Of het op Videoland komt weet ik niet. Het is wel ITV.
Ik hoop ook van niet, maar ik ben er wel bang voor. Met de keuzes die ze voor rood hebben gemaakt tot dusverre, past dat wel mooi in het straatje...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:46 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat zou dus per direct betekenen dat alle duizenden stemmen die Jason krijgt, totaal nutteloos zouden zijnLaten we idd hopen van niet. Dan ben ik er echt klaar mee denk ik. Jammer, keek nog zo uit naar dit seizoen. Het kan nog gered worden maar in dat geval.. 🤷🏻♂
Ja maar dan zijn dus in 1 klap alle Belgische mannen weg. Zouden ze dat doen? Hard hoofd in.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:51 schreef odie22 het volgende:
slome bart en clown alie mogen morgen allebei wel wieberen
Tja vrees vooral voor die Bel/NL man/vrouw regeltjes dus het zou zomaar kunnen idd.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:49 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ik hoop ook van niet, maar ik ben er wel bang voor. Met de keuzes die ze voor rood hebben gemaakt tot dusverre, past dat wel mooi in het straatje...
niet tegelijk, er hoeft er altijd maar 1 weg per weekquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn dus in 1 klap alle Belgische mannen weg. Zouden ze dat doen? Hard hoofd in.
Dat lijkt me sterk, dat ze er met de pet naar gooien en uitdagen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:53 schreef ben34567 het volgende:
Ze gaan Charlotte de dubbele exit gunnen let maar op. Febo lijkt de kijkers te willen uitdagen na alle kritiek; ook op sociale media waar ze bot reageren. Het is toch afgelopen binnen 2 weken en er komt blijkbaar geen volgende editie dus voor hen maakt het niet uit.
Ja maar deze of volgende week gaan er dus 2 weg, dat is het punt ;p Anders komt het niet uit met de finaleweek met 4 personen over 8 dagen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
niet tegelijk, er hoeft er altijd maar 1 weg per week
En Geraldine zei dat het volgende week een speciale of heel spannende liveshow zou worden. Tot nu toe is er nog niets anders speciaal geweest deze week dus ik denk dat ze doelde op een dubbele exitquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja maar deze of volgende week gaan er dus 2 weg, dat is het punt ;p Anders komt het niet uit met de finaleweek met 4 personen over 8 dagen.
Had gister nog even gecheckt om te horen wat ze precies zei en dat was ‘een hele spannende liveshow’ met niet per se een hele mysterieuze toon ofzo. Je zou elke liveshow een hele spannende kunnen noemen ivm vertrek van iemand, dus weet niet of dat nou per se een indicator was. Hoeft niks te betekenen. Hoop ik. Maar kan ook zeker wel ;p Punt is, we don’t know dus je kan dan letterlijk overal wat achter zoeken.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:04 schreef ben34567 het volgende:
[..]
En Geraldine zei dat het volgende week een speciale of heel spannende liveshow zou worden. Tot nu toe is er nog niets anders speciaal geweest deze week dus ik denk dat ze doelde op een dubbele exit
Mjah, ze roepen ook elke keer dat de themaweken spannend zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:04 schreef ben34567 het volgende:
[..]
En Geraldine zei dat het volgende week een speciale of heel spannende liveshow zou worden. Tot nu toe is er nog niets anders speciaal geweest deze week dus ik denk dat ze doelde op een dubbele exit
OK dat is een geruststelling. Ik dacht dat ze zei speciale of HEEL spannendequote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Had gister nog even gecheckt om te horen wat ze precies zei en dat was ‘een spannende liveshow’ met niet per se een hele mysterieuze toon ofzo. Je zou elke liveshow een spannende kunnen noemen ivm vertrek van iemand, dus weet niet of dat nou per se een indicator was. Hoeft niks te betekenen. Hoop ik. Maar kan ;p
Ja klopt, heb het nog ff aangepast. Ze zei idd ‘een hele spannende liveshow’. Maar niet op een manier die me heel achterdochtig maakt direct. Het is immers elke week heel spannend. Bij speciaal of andere intonatie/mimiek had dat wel gekund.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:14 schreef ben34567 het volgende:
[..]
OK dat is een geruststelling. Ik dacht dat ze zei speciale of HEEL spannende
Ik denk nog steeds dat ze volgende week allemaal genomineerd zijn en dan er twee uit.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja maar deze of volgende week gaan er dus 2 weg, dat is het punt ;p Anders komt het niet uit met de finaleweek met 4 personen over 8 dagen.
Dat zou heel mooi zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:25 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat ze volgende week allemaal genomineerd zijn en dan er twee uit.
Niks klopt gewoon meer. Heb de alleen eerste BB en alle daarna gezien. De laatste 3 jaar slaat sowieso al nergens meer op tov de eerste versies. Maar dit jaar spant de kroon! Te veel manipulatie en niets klopt nog meer. Endemol kan niet meer shinen!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, dat ze er met de pet naar gooien en uitdagen.
Dat er geen volgende editie komt, is dat zo of zei iemand op Twitter oid dat? 😅 Verder lijkt het me, ik ken het wereldje half, dat hoe dan ook alles in het werk gesteld wordt om goed af te sluiten en zeker niet uit te dagen en met de pet er naar gooien omdat het ‘voor hen niet uitmaakt’.
Als er morgen 2 gaan stond dat misschien allang zo in het draaiboek. Toevalligheden bestaan he en zo gek is het nou ook weer niet. Als ze in je voordeel vallen laten mensen het vaak met rust en is het toeval, als het in je nadeel valt dan zit er ineens van alles achter en veel achterdocht. Ik zeg niet dat je per se ongelijk hebt maar het lijkt me sterk, hoe je het hier brengtOok al zou ik het zelf ook kut vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |