Ja was nu op tv aan t kijken dus kijk die af en dan zie ik daarna wel wat ik de eerste 20 minuten heb gemist. Het is belachelijk tegenwoordig.quote:
Trekt over een paar weken wel weer bij, Jolien heeft een vakantieappartement aan het super fijne strand van Oostende, leuk centrum, mooie stadsparken en veel winkels,quote:
Zal haar gezicht ook in super fijne plamuur moeten trekken, of niemand herkent haar.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:06 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Trekt over een paar weken wel weer bij, Jolien heeft een vakantieappartement aan het super fijne strand van Oostende, leuk centrum, mooie stadsparken en veel winkels,
Al die zelfstandigen in Belgiën hebben buitenverblijven. Maar voor de fiscus verdienen die zogezegd nikx.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:06 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Trekt over een paar weken wel weer bij, Jolien heeft een vakantieappartement aan het super fijne strand van Oostende, leuk centrum, mooie stadsparken en veel winkels,
Jolien is van opleiding trouwens ook nog kleuterjuf. Zo zonder make-up vind ik dat veel beter bij haar passen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zal haar gezicht ook in super fijne plamuur moeten trekken, of niemand herkent haar.
Hij deed RuPaul naquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:27 schreef odie22 het volgende:
nou jullie kunnen me nog meer vertellen, maar dit is een rasechte![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |