Ik denk/ ben bang om te wennen, dat je vanaf zaterdag het hier mee moet doenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:31 schreef engine het volgende:
Ik ben Jason kwijt![]()
Waarom alleen dit groepje
🤣🤣 wel voorjaarseditie dan.. anders groeit er weinig👍👌quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Schrappen ze Wolter Kroes maar
Geef ze een moestuin, een geit en koe voor melk, zelfvoorziening. Laat ze fietsen voor stroom op 't wekken. Ontsla Geraldine en laat no biggie de exits aan elkaar lullen...
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik denk/ ben bang om te wennen, dat je vanaf zaterdag het hier mee moet doen
Als dat mijn kind zou zijn, (welke dan ook van rood) veranderde ik mijn naam, adres en nam een kop als Marijke Helwegen om onherkenbaar te zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:07 schreef marky het volgende:
[..]
Je schaamt je toch kapot als Nederlander dat Danny en Lindsey de mensen zijn die Nederland naar voren heeft geschoven voor de finale.
Beide kraakten ze Charlotte af, ivm de nominatie van Ali.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh wat hadden die 2 gezegd op Twitter. Dat heb ik gemist en heb geen Twitter
Nieuwe identiteit aanvragenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als dat mijn kind zou zijn, (welke dan ook van rood) veranderde ik mijn naam, adres en nam een kop als Marijke Helwegen om onherkenbaar te zijn
Zetten ze er desnoods maar een kas omheen. Bij de buren staat er 1 die ze volgend jaar vast wel mogen lenen...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:32 schreef Kayro het volgende:
[..]
🤣🤣 wel voorjaarseditie dan.. anders groeit er weinig👍👌
Waar is de uitzending op Videoland. Die komt ook elke dag laterquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:40 schreef Ireth het volgende:
En waar is de ondertiteling in de uitzending???
Staat er bij mij nog niet op ik kijk via videolandquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:40 schreef Ireth het volgende:
En waar is de ondertiteling in de uitzending???
Bij mij ook niet. Kijk ook Videoland. Lijkt elke dag later te komen alsof ze het vergeten. Zoveel gebeurd er natuurlijk ook niet….quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Staat er bij mij nog niet op ik kijk via videoland
Ja idd zit ook al te wachtenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:42 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Waar is de uitzending op Videoland. Die komt ook elke dag later
Bonusoma van Jasonquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nieuwe identiteit aanvragen
Zullen ze je in dit geval absoluut niet weigeren
Gelukkig kijk ik nog meer op Videoland, maar je zou maar betalen voor streams en om als eerste op de hoogte te zijn…. Kuch…. Gelukkig geen streamlock, hachoe… geen late uitzendingenquote:
Arme oma-Nijn 🤣🤣 marijke helwegen🤯quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als dat mijn kind zou zijn, (welke dan ook van rood) veranderde ik mijn naam, adres en nam een kop als Marijke Helwegen om onherkenbaar te zijn
Oke ja dat snap ik wel. Maar charlotte weet niet wat hun en wij weten over jolien. Lijkt mij niet dat chayron Danny genomineerd had willen zien.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:37 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Beide kraakten ze Charlotte af, ivm de nominatie van Ali.
Ah toch welquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:02 schreef Willewa het volgende:
Bart vergeet alle blote tieten en kleine broekjes te vermelden op Kazantip festival ;p
Nope, echt belachelijk!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou nog steeds geen aflevering op videoland
Krijgt echt waar voor je geld, geen uitzendingen en 24/7 streamlocks!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
hij is er alquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |